
czy taki Legacy 2.0 turbo jest kosztowny w utrzymaniu?
czy części sa dostepne , czy (pomijając cene zakupu) to porównywalne są bieżące koszty takiej lymuzyny do gieteka?
czy to auto nadaje sie do tzw "upalania" ?
z góry dziekuję za odpowiedzi

Tak. Podobnie jak każde turbo subaru.esilon pisze: czy taki Legacy 2.0 turbo jest kosztowny w utrzymaniu?
Pomijając kwestie karoserii i kilku drobnych szczegółów to legacy 2,0T=impreza GT (->96)esilon pisze:
czy części sa dostepne , czy (pomijając cene zakupu) to porównywalne są bieżące koszty takiej lymuzyny do gieteka?
Jak najbardziej. Ryzyko zmielenia skrzyni takie same jak w Imprezieesilon pisze: czy to auto nadaje sie do tzw "upalania" ?
Ju łelkomesilon pisze: z góry dziekuję za odpowiedzi![]()
esilon pisze: Aaaa takich gupich pytań mam kilka,
Niekończąca się opowieść. Ot co.Piter 35 pisze:Szczur75 wzywany do tablicy, on wie najlepiej co to Legacy turbo
szczur75 pisze: Niekończąca się opowieść. Ot co.
liwit pisze: Bona przesiada się do Legacy?
No z tym stwierdzeniem to bym się tak do końca nie zgodziłesilon pisze: ceny porównywalne z imprezą GT
gootek pisze: Piter 35,
tak z ciekawości chciałem zapytać jak to teraz wygląda z importem aut spoza UE (konkretnie mam na myśli Szwajcarię).
Chodzi mi o auta starsze niż 10 lat. Czy są jakieś szykany biurokratyczne dotyczące takich starych samochodów? Jak wyglądają obecnie opłaty?
Czyli Forester dla Bony?esilon pisze:liwit pisze: Bona przesiada się do Legacy?
z całym szacunkiem ale raczej niezasługuje na cos lepszego
![]()
Mag pisze: Czyli Forester dla Bony?
do upalankaesilon pisze: tylko po co jej Turbo
a to na zakupyesilon pisze: Suzuki Vitara sie jej podoba niestety, wersja 5-cio drzwiowa, kolor najlepiej czarny
Mag pisze: do upalanka
Kruszyn pisze: daje szanse Panu Bogu żeby mnie obdarował
Kruszyn pisze: esilon, to Ty będziesz potrzebujący a później się dogadamy
Gootek nie wiem w jakim stanie jest to auto ale myślę ,że jest do kupienia za końcówke tej kwoty no chyba ,że jest w stanie idealnym a na taki nie wygladagootek pisze: Piter 35,
tak z ciekawości chciałem zapytać jak to teraz wygląda z importem aut spoza UE (konkretnie mam na myśli Szwajcarię).
Chodzi mi o auta starsze niż 10 lat. Czy są jakieś szykany biurokratyczne dotyczące takich starych samochodów? Jak wyglądają obecnie opłaty?
Powiedzmy, że chciałbym sprowadzić dla siebie takie Subaru AM5 1800 z 1981 roku.
Sprzedawca wystawił cenę 2300 CHF.
Może sprawię sobie za jakiś czas jakiegoś oldtimera.
Więc na razie pytam tylko z ciekawości.
esilon pisze: Suzuki Vitara sie jej podoba niestety, wersja 5-cio drzwiowa, kolor najlepiej czarny