stuki w zawieszeniu
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: stuki w zawieszeniu
FUX, nie wkręcam.
Ta regulacja ma znaczenie przy samochodach do sportu, a głównie przy bardzo sztywnych stabilizatorach.
Najpierw ustawia się wysokości na wagach z odpiętymi stabilizatorami a potem ustawia łączniki żeby stabilizatory nie prężyły.
Ta regulacja ma znaczenie przy samochodach do sportu, a głównie przy bardzo sztywnych stabilizatorach.
Najpierw ustawia się wysokości na wagach z odpiętymi stabilizatorami a potem ustawia łączniki żeby stabilizatory nie prężyły.
Re: stuki w zawieszeniu
Aaa, to co innego.
W tym przypadku, to chyba bez znaczenia...
W tym przypadku, to chyba bez znaczenia...
Dolce far niente
-
jmiciuk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Swarzędz
- Auto: Narazie jezdzę rowerem :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: stuki w zawieszeniu
Ale niema ta regulacja zwiazku z wytrzymaloscia mocowan stabilizatora przy jezdzie po nieutwardzonej nawierzchni ?? Szkoda, ludzilem sie ze moze wystarczy cos inaczej wyregulowac i przedluzy mi to zywotnosc tych wszystkich spawów itd. :(
Re: stuki w zawieszeniu
jmiciuk, w Forsterze po prostu potrzebne mocne mocowania. Nam się w W4 TURBO też urywały, mamy teraz te pancerne, skręcone na solidne śruby i nic się nie urywa, nie pęka od roku, a auto dostaje straszne baty.
-
jmiciuk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Swarzędz
- Auto: Narazie jezdzę rowerem :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: stuki w zawieszeniu
Ale zamocowane bylo chyba dobrze ale jakiestam spawy puscily od podluznicy . Noi mocowanie na wahaczu, tego to sie chyba nieda wzmocnic
-
jmiciuk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Swarzędz
- Auto: Narazie jezdzę rowerem :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: stuki w zawieszeniu
No ale z przodu peklo na wahaczu mocowanie stabilizatora. Zbieram siano na kupno serii bo niechce tego znowu urwac. Kiedyś myslalem ze subaru to wytrzymale samochody
-
jmiciuk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Swarzędz
- Auto: Narazie jezdzę rowerem :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: stuki w zawieszeniu
Serio ?? serio serio ?? Czy to znaczy ze przedniego stabilizatora nie musze zmieniac na serie bo mało prawdopodobne ze mi się to znowu przytrafi ?
Re: stuki w zawieszeniu
jmiciuk, no ja nigdy nie widziałem takiej usterki i to dość szokujące. Nie wiem jak to dokładnie wygląda (ta urwana część) ale rozważyłbym przyspawanie tego solidnie na miejsce.
-
jmiciuk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Swarzędz
- Auto: Narazie jezdzę rowerem :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: stuki w zawieszeniu
No tam takie oczko jest, wahacz juz wymienilem, wolalem tego nie spawac. Ale kurcze mam jeszcze dylemat nad tym przednim stabilizatorem czy go zostawic czy wymienic na serię. A chyba nie bedzie zadnych problemow jesli z tylu bede mial serię a z przodu whiteline'a, co ?? Tak wlasnie mysle czy ten przod nie urwal sie od tego ze z tylu niemam wogole stabilizatora i moze jakies wieksze sily szly na przod ?? Jest to mozliwe ? Tak sobie tylko glowkuję :D
Re: stuki w zawieszeniu
Na pewno idą większe siły, poza tym auto będzie płużyło, ogólnie lekko bez sensu kombinacja.
-
jmiciuk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Swarzędz
- Auto: Narazie jezdzę rowerem :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: stuki w zawieszeniu
Czyli lepiej obydwa seria albo obydwa whiteline ?
A czy łączniki moga zostac czy tez do seryjnych stabilizatorow musze kupić seryjne ? Z tyłu mam ten taki regulowany whiteline a z przodu niewiem
A czy łączniki moga zostac czy tez do seryjnych stabilizatorow musze kupić seryjne ? Z tyłu mam ten taki regulowany whiteline a z przodu niewiem
Re: stuki w zawieszeniu
Nie wiem jak to jest - widac zaraza jakas przebrzydla - ale i mnie cos z przodu z lewej strony zaczelo stukac :)
Jeszcze 100% pewnosci nie mam - ale podejrzewam, ze moze to byc konczacy sie lacznik stabilizatora.
I teraz pytanie - seria, czy nie seria? Wahacz jest aluminiowy - samochod, dla przypomnienia to STi TypeR GC8 my99.
Wiec beda to laczniki takie same albo podobne (nie jestem pewien dlugosci) jak w new age sti? Na pewno inne niz przy stalowych wahaczach w GT.
Pozdrawiam
Jeszcze 100% pewnosci nie mam - ale podejrzewam, ze moze to byc konczacy sie lacznik stabilizatora.
I teraz pytanie - seria, czy nie seria? Wahacz jest aluminiowy - samochod, dla przypomnienia to STi TypeR GC8 my99.
Wiec beda to laczniki takie same albo podobne (nie jestem pewien dlugosci) jak w new age sti? Na pewno inne niz przy stalowych wahaczach w GT.
Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski
Re: stuki w zawieszeniu
jmiciuk pisze: Czyli lepiej obydwa seria albo obydwa whiteline ?
Obydwa z tej samej parafii.
Łączniki są zamienne.jmiciuk pisze: A czy łączniki moga zostac czy tez do seryjnych stabilizatorow musze kupić seryjne ? Z tyłu mam ten taki regulowany whiteline a z przodu niewiem
AMI pisze: I teraz pytanie - seria, czy nie seria? Wahacz jest aluminiowy - samochod, dla przypomnienia to STi TypeR GC8 my99.
Wiec beda to laczniki takie same albo podobne (nie jestem pewien dlugosci) jak w new age sti? Na pewno inne niz przy stalowych wahaczach w GT.
Jak w new age łącznik. Kup Cusco na przegubach kulowych, ale w osłonach gumowych, jeszcze nigdy nie wymienialiśmy u nikogo a trochę ich sprzedaliśmy.
-
jmiciuk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Swarzędz
- Auto: Narazie jezdzę rowerem :)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: stuki w zawieszeniu
Co znaczy zamiennie ?? Ze moga zostac te regulowane ? Bo w aso mowili ze musza byc orginaly ale niewiem czy oni sie na tym znają
Re: stuki w zawieszeniu
Jaka cena?Azrael pisze: Jak w new age łącznik. Kup Cusco na przegubach kulowych, ale w osłonach gumowych, jeszcze nigdy nie wymienialiśmy u nikogo a trochę ich sprzedaliśmy.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: stuki w zawieszeniu
To nie sa zadne regulowane - ktore trzeba potem jeszcze jakos fachowo ustawiac mam nadzieje?
Tylko seryjnej dlugosci?
A tak przy okazji stukow zupelnie - bo gumy z tylu od bocznych mocowan dyfra na "samolocie" tez juz biedne -
jak mniemam to te mocowania:
http://sklep.4turbo.pl/product-pol-8228 ... za-GT.html
wystepuja tylko seryjne? czy jakies poliuretany tez?
Pozdrawiam
Tylko seryjnej dlugosci?
A tak przy okazji stukow zupelnie - bo gumy z tylu od bocznych mocowan dyfra na "samolocie" tez juz biedne -
jak mniemam to te mocowania:
http://sklep.4turbo.pl/product-pol-8228 ... za-GT.html
wystepuja tylko seryjne? czy jakies poliuretany tez?
Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski
Re: stuki w zawieszeniu
Zupełnie zwyczajne:AMI pisze:To nie sa zadne regulowane - ktore trzeba potem jeszcze jakos fachowo ustawiac mam nadzieje?
Tylko seryjnej dlugosci?
http://sklep.4turbo.pl/product-pol-8224 ... RXSTI.html
Występują seryjne, poliuretany, twarde gumy STI Performance ("N-kowe").A tak przy okazji stukow zupelnie - bo gumy z tylu od bocznych mocowan dyfra na "samolocie" tez juz biedne -
jak mniemam to te mocowania:
http://sklep.4turbo.pl/product-pol-8228 ... za-GT.html
wystepuja tylko seryjne? czy jakies poliuretany tez?
Pozdrawiam
Re: stuki w zawieszeniu
Kurcze, szukalem i jakos przegapilem, ze to sa te cusco - popatrzylem i myslalem, ze to seria.
Dzieki, to wszystko wyjasnia.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: stuki w zawieszeniu
Azrael no to śmiem zwrócić uwagę że w sklepiku informacja podawana jest nie pełna. Nie kupiłem aluminiowe właśnie dlatego że myślałem że jest cena za sztukę. Przecież skoro w ofercie ze stalowymi wyraźnie pisze że cena za 2 sztuki, to dlaczego w aluminowych tak niema?
pozdro
pozdro
Re: stuki w zawieszeniu
Zapewne jest to jakieś niedopatrzenie, wśród kilku tysięcy artykułów zawsze się znajdzie coś źle opisanego. Przepraszam za ew. kłopot.
Re: stuki w zawieszeniu
Spox:) Stalowe też dobre:)
p.s. off top - masz bana na kropce czy mam wirusa w kompie?
p.s. off top - masz bana na kropce czy mam wirusa w kompie?