Witam
Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Outbecka 2,5 + LPG z 2000 r.
Jednak zaobserwowałem w nim kilka dziwnych rzeczy. Jedną z nich jest gaśnięcie silnika przy włączonym przycisku Power. Gaśnie najczęściej po ostrej jeździe, jak np. zatrzymam się na światłach lub bardzo zwolnię. Auto ma oryginalny (salonowy) gaz.
Czy może ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś takim?
Gaśnie na Power
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Gaśnie na Power
1. jak nie gaśnie na zapiętej na stałe PB to masz odpowiedź.
2. u mnie przez jakiś czas było tak, że potrafił zgasnąć i nie odpalić na P - zawsze w sytuacji jeżdżenia po "ciut" głębszych kałużach, na N i po wyschnięciu już bez problemów.
2. u mnie przez jakiś czas było tak, że potrafił zgasnąć i nie odpalić na P - zawsze w sytuacji jeżdżenia po "ciut" głębszych kałużach, na N i po wyschnięciu już bez problemów.
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 73 razy
- Polubione posty: 424 razy
Re: Gaśnie na Power
Ot i pies pogrzebany....marsd pisze:Od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Outbecka 2,5 + LPG z 2000 r.
Re: Gaśnie na Power
czyli to wina LPG. Oby przyczyna była po stronie jakości gazu, a nie instalacji i jej współpracy w silnikiem
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED ;-)
- Polubił: 212 razy
- Polubione posty: 491 razy
Re: Gaśnie na Power
jarmaj, nawet porządne zapalniczki są na benzynę, nie ?
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae