Arno pisze: czy kłamią teraz czy wtedy
ja ciągle - pomimo tylu lat - pamiętam wrażenie z jazdy próbnej głupim Foresterem.
według mnie Subaru musi - niestety - używać marketo-języka dostosowanego do czasów (i konkurencji). stąd teksty w stylu "bielsza biel".
co nie zmienia faktu, że W SWOJEJ CENIE były to przez lata jedne z najlepiej prowadzących się aut. potem stwierdzili, że "zwykły" produkt sprzeda się lepiej -> sprzeda się go więcej. obecna kampania sugeruje, że jednak wtopienie się w tłum nie jest taką fajną rzeczą. dlatego znowu chcą jakoś wyróżnić produkt.
ja bym tę pokazówkę odebrał tak: kiedyś nasze auta kupowali świadomi kierowcy. do rocznika 2008 (z grubsza). potem zmieniliśmy taktykę. nie wyszło źle, ale też nie wyszło tak, jak miało wyjść. więc wracamy do korzeni.
no i teraz trzeba jakoś udowodnić, że (w rzeczywistości) dobre korzenie były jednak choć trochę gorsze.
za chwilę znowu usłyszymy mój ulubiony (naprawdę) slogan motoryzacyjny: Think Feel Drive