no ale jednocześnie dezaktywuje się pewnikiem gwarancja na resztę czyli jakies 120 tysięcy PLNGodlik pisze: W którymś z ostatnich AŚ pisano też, że pojawia się coraz więcej firm, które oferują usługę deaktywacji tego ustrojstwa.
uszczelka pod głowicą
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: uszczelka pod głowicą
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: uszczelka pod głowicą
Pewnie tak. Ale coraz więcej samochodów z FAP jest już/wkrótce będzie po gwarancji. Popyt będzie rósł lawinowoesilon pisze: no ale jednocześnie dezaktywuje się pewnikiem gwarancja na resztę czyli jakies 120 tysięcy PLN

-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Jak auto występuje w wersji bez FAP np. na rynek Bangladesz to sprawa dośc prosta, jak nie występuje to nie zawsze się w ogóle da to zrobić.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: uszczelka pod głowicą
Nie ma do tego jakiś zamienników , lub możliwości stosowania z innej firmy 

https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
- pablonas
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Szczytno (warm-maz)
- Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Nie wiem jak w subaru bo nie miałem styczności ale w takim np passacie z DPF "TO" wygląda tak, że w jednej puszcze znajduje się zarówno filtr cząstek jak i normalny katalizator. Jest on zaraz za turbiną obłożony różnymi czujnikami z jednej i drugiej strony (tak na wypadek gdyby jakiś Polak wpadł na pomysł go wyciąć
). W przypadku passata życie DPF dzieli się na 5 etapów/regeneracji.
1 i 2 - regeneracje robią się same bez wiedzy kierowcy (sterownik aktywuje dodatkowe wtryśnięcie paliwa które spala się w katalizatorze, podnosi temperaturę w wydechu i wypala sadze z fitra)
3 - zapala się kontrolka na desce i trzeba zrobić procedurę czyszczenia (te nieszczęsne 60km/h przez 15 minut. Działanie jak wyżej ale wymaga wyższej temperatury)
4 - uruchomienie procedury serwisowej (w przypadku VAG - tylko ASO)
5 - wymiana.
Z tego co widzę na allegro jest sporo ofert "wyczyszczenia" wiedzy ze sterownika o posiadaniu DPF. Po takim zabiegu DPF`a się wypier...rzuci i auto będzie śmigać. Śmiem twierdzić, że do Subaru też ktoś niedługo taką usługę wykombinuje. Jak będzie popyt to i podaż się znajdzie :)
Generalnie moja opinia o nowych dieslach jest taka. Fajnie, że są bo pewnie będę miał z czego żyć
Ale moja Żaba przeżyje je wszystkie


1 i 2 - regeneracje robią się same bez wiedzy kierowcy (sterownik aktywuje dodatkowe wtryśnięcie paliwa które spala się w katalizatorze, podnosi temperaturę w wydechu i wypala sadze z fitra)
3 - zapala się kontrolka na desce i trzeba zrobić procedurę czyszczenia (te nieszczęsne 60km/h przez 15 minut. Działanie jak wyżej ale wymaga wyższej temperatury)
4 - uruchomienie procedury serwisowej (w przypadku VAG - tylko ASO)
5 - wymiana.
Z tego co widzę na allegro jest sporo ofert "wyczyszczenia" wiedzy ze sterownika o posiadaniu DPF. Po takim zabiegu DPF`a się wypier...rzuci i auto będzie śmigać. Śmiem twierdzić, że do Subaru też ktoś niedługo taką usługę wykombinuje. Jak będzie popyt to i podaż się znajdzie :)
Generalnie moja opinia o nowych dieslach jest taka. Fajnie, że są bo pewnie będę miał z czego żyć



Re: uszczelka pod głowicą
na zapchane bełkotowe dpf-y polski naród znalazł sposób, może na subarowe też podziała.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
Re: uszczelka pod głowicą
Coś więcejleon pisze: na zapchane bełkotowe dpf-y polski naród znalazł sposób, może na subarowe też podziała

https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
-
carfit
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: nowy sącz
- Auto: RS6 MY17, JAG E-PACE, WRX by Carfit i inne
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
http://emulatory.com.pl/nasze-produkty.htmlPiter 35 pisze:Coś więcejleon pisze: na zapchane bełkotowe dpf-y polski naród znalazł sposób, może na subarowe też podziała
-
Tasior_Miedziak
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: z zaświatów
- Auto: Czarny karawan na gnojówkę
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Mysle, ze sie przeceniasz i The Forum rowniez. To co sie tu wypisuje i Twoje zale to po czesci strachy na lachy... Wplyw na podaz i popyt 2.5XT na rynku sie z pewnoscia nie zmieni. No moze pojawi sie jeden wiecej do sprzedania...forester2006 pisze: Mysle, ze po tych wszystkich wypowiedziach, ilosc Foresiow na otomoto drastyczne wzrosnie proporcjonalnie do spadku cen.

Re: uszczelka pod głowicą
Ja na pewno po jego żalach swojego nie sprzedam, przynajmniej nie wcześniej jak za ........kilka latTasior_Miedziak pisze:Mysle, ze sie przeceniasz i The Forum rowniez. To co sie tu wypisuje i Twoje zale to po czesci strachy na lachy... Wplyw na podaz i popyt 2.5XT na rynku sie z pewnoscia nie zmieni. No moze pojawi sie jeden wiecej do sprzedania...forester2006 pisze: Mysle, ze po tych wszystkich wypowiedziach, ilosc Foresiow na otomoto drastyczne wzrosnie proporcjonalnie do spadku cen.

Re: uszczelka pod głowicą
mieści się w pierwszej dziesiątce
http://moto.onet.pl/138411,5849614,1,zd ... #id5849612
czyli jednak bardzo dobry jest ?
http://moto.onet.pl/138411,5849614,1,zd ... #id5849612
czyli jednak bardzo dobry jest ?
-
Tasior_Miedziak
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: z zaświatów
- Auto: Czarny karawan na gnojówkę
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Z tego co wiem, to ten silnik w przeszlosci juz dostawal nagrody. Takze nie taki diabel straszny jak go malujaesilon pisze: czyli jednak bardzo dobry jest ?


http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine
Prawie na samym dole jest napisane:
Cytat:
"Subaru 2.5-liter Turbo Boxer Engine won 'best engine' in the 2.0-2.5 litre category in both the 2006 and 2008 International Engine of the Year awards."
- Grzesiek_67
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Adamów
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Tasior_Miedziak pisze: Z tego co wiem, to ten silnik w przeszlosci juz dostawal nagrody.
Nic nie martw, z tego co wiem na tej jednostce (EJ255) jeździ i Barbie i Mały5150, jeździł i śp. Blue76 i jakoś chyba nie narzekają (nie narzekali). Wszystkim wyżej wymienionym autom i ich właścicielom zdarzają się (zdarzały się) jazdy ponad normatywne.
Pozdrawiam
Grzegorz
Brak podpisu.
Re: uszczelka pod głowicą
Blue zuzył na pewno jeden, jak nie dwa motory. Jeden to pamiętam bo nie wystartował w naszym 1. sprincie bo auto nie dojechało.
Re: uszczelka pod głowicą
Chyba mnie koleżeństwo wyleczyło z Forestera 2.5XT. Dzisiaj oglądałem jednego (sprzedaje forumowicz), ładny, świeżutki, wydech supersprint, przyspiesza jak trzeba ale... jakbym miał jeszcze włożyć 10 tys. dla świętego spokoju w silnik, to mi się odechciewa. Zwłaszcza, że mój MY'03 sprawuje się bez zarzutu. Może lepiej zamiast wymieniać na 2.5 XT zrobić mu jakiś remap albo co?
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
będzie szybko jak 2,5 xt i ...taniejPaul_78 pisze: zrobić mu jakiś remap albo co?

-
Tasior_Miedziak
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: z zaświatów
- Auto: Czarny karawan na gnojówkę
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: uszczelka pod głowicą
Pomysl dobrze i przede wszystkim nie ulegaj zbiorowej histerii. Jezeli poprzedni wlasciciel nie katowal auta, dbal o nie, a Ty nie zamierzasz upalac to mysle, ze 2.5XT spelni Twoje oczekiwania. Tak jak z nawiazka spelnia moje.Paul_78 pisze: Chyba mnie koleżeństwo wyleczyło z Forestera 2.5XT.
Ja przed kupnem obejrzalem kilkanascie 2.5XT. Zdarzaly sie calkiem niezle sztuki, ale byly tez powypadkowe i niektore zmeczone jak diabli. Jeden mial przejechane prawie 120 kkm mimo iz mial trzy lata ledwie i byl w stanie IDEALNYM. Jakos nie zauwazylem wsrod nich zadnego z wydmuchana uszczelka. Problemem bylo znalezienie auta bezwypadkowego w rozsadnej cenie.
Mam tez kilku znajomych z 2.5XT i zaden nie narzeka na silnik. Fakt, jeden z nich sprzedal, ale dlatego ze Forek byl dla niego za slaby. Kupil Camaro 350 KM i tez mowi, ze slaby troche

Takze dobrze sie zastanow. Bo jezeli szukasz kompromisu miedzy rodzinnym dupowozem i prawie wyscigowka to jest to idealne polaczenie. Jak bedziesz dbal i rozsadnie uzywal to krzywda Ci sie nie stanie.
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: uszczelka pod głowicą
Ale profilaktycznie zbieraj na remont.Tasior_Miedziak pisze:Jak bedziesz dbal i rozsadnie uzywal to krzywda Ci sie nie stanie.
Bo niektórzy też tak myśleli i potem zaskoczenie tylko większe....

Re: uszczelka pod głowicą
No i czego tak ludzi straszycie
To może ja pójdę profilaktycznie na dół pogłaskać forka i ładnie go poproszę, żeby się jutro nie rozpadł


To może ja pójdę profilaktycznie na dół pogłaskać forka i ładnie go poproszę, żeby się jutro nie rozpadł


Czarownica prawdę Ci powie :D
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: uszczelka pod głowicą
zofija, sądząc po Twoim spalaniu, jesteś w grupie (a raczej Forek) mocno zagrożonej.
Myślę że pogłaskanie nie wystarczy. Minimum jeszcze buziak w intercooler.
Myślę że pogłaskanie nie wystarczy. Minimum jeszcze buziak w intercooler.

Re: uszczelka pod głowicą
Oooj tam, przy krótkich trasach, zimą i w automacie to ok. 20/100 to nie jest chyba tak źle



Czarownica prawdę Ci powie :D