Forester- pytania przed zakupem
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: Forester- pytania przed zakupem
Nie sądzę, by wolnyssak z manualem zszedł po mieście wyraźnie niżej...
Re: Forester- pytania przed zakupem
Zadbaj o zdrową budę. Naprawdę, silnik, zawias itd itp to c^uj nie ceny w porównaniu ze zdrową, odporną na dzwony budą :)
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 67 razy
- Polubione posty: 74 razy
Re: Forester- pytania przed zakupem
wieśc gminna niesie ze możnaWiS pisze:Nie sądzę, by wolnyssak z manualem zszedł po mieście wyraźnie niżej...

ps:
podobnie jak na baku w GT mozna przejechac 500 km w miescie
do 400 nie dobijam

-
wojtek8830
- 0 gwiazdek
- Auto: accord
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Forester- pytania przed zakupem
12-14l w mieście przy takim aucie to jak dla mnie naprawdę bardzo dobry wynik. ale czy my oby na pewno mówimy o 2.0t? bo aż za mało :)
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Forester- pytania przed zakupem
w takich granicach, jak mało to nie ma się nad czym zastanawiaćwojtek8830 pisze:12-14l w mieście przy takim aucie to jak dla mnie naprawdę bardzo dobry wynik. ale czy my oby na pewno mówimy o 2.0t? bo aż za mało :)

-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 67 razy
- Polubione posty: 74 razy
Re: Forester- pytania przed zakupem
bez Twojtek8830 pisze:12-14l w mieście przy takim aucie to jak dla mnie naprawdę bardzo dobry wynik. ale czy my oby na pewno mówimy o 2.0t? bo aż za mało :)
156 kucy bez turbiny
a z turbino bankowo więcej

- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Forester- pytania przed zakupem
nie do bez przesady,mi tak pali w turbo automacie nie ma tragedibez T
156 kucy bez turbiny
a z turbino bankowo więcej

- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: Forester- pytania przed zakupem
O 2.0 turbo napisałem Ci wcześniej:wojtek8830 pisze: czy my oby na pewno mówimy o 2.0t?
Ja w Kielcach ok. 13-14, po Warszawie chyba 15-17. Z litr-dwa pewnie bym z tego urwał, gdybym się bardzo starał stosować rady mistrzów od jazdy o kropelce. Ale nie po to się kupuje Subaru.WiS pisze: miasto 12-18, zależnie od stopnia zakorkowania i długości przebiegów (kwestia rozgrzania silnika i częstotliwości studzenia turbo na postoju).
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Forester- pytania przed zakupem
Zresztą ja nie patrze na to ile pali a ile spalił i czy już dolewać
ja tankuję co trzeci dzień jak dużo jeżdżę po mieście
do pełna 



-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 67 razy
- Polubione posty: 74 razy
Re: Forester- pytania przed zakupem
Darecki ale Ty jestes spokojny człowiek morzadarecki1981 pisze:nie do bez przesady,mi tak pali w turbo automacie nie ma tragedibez T
156 kucy bez turbiny
a z turbino bankowo więcej

a My gadamy o kilerach miejscowych, wyposzczonych z mega cisnieniem na końcówach


- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: Forester- pytania przed zakupem
Fakt, w dodatku ma standard zużycia paliwa ustawiony wedle turbin pancernika Potiomkina albo innej Queen MaryKonto usunięte pisze: Darecki ale Ty jestes spokojny człowiek morza

-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 67 razy
- Polubione posty: 74 razy
Re: Forester- pytania przed zakupem
bo normalnej mocy we forku to on nie ma chyba ?WiS pisze:Fakt, w dodatku ma standard zużycia paliwa ustawiony wedle turbin pancernika Potiomkina albo innej Queen MaryKonto usunięte pisze: Darecki ale Ty jestes spokojny człowiek morza

- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Forester- pytania przed zakupem
ma mabo normalnej mocy we forku to on nie ma chyba ?


- Login jest zajęty
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Kraina ziemniaka
- Auto: Forester SF5 JDM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Forester- pytania przed zakupem
1. Tylne nadkola to standard - nie ma reparturek chyba, trzeba rzezbić. Do tego błotniki (znaczy się to co jest nad kołami) jeśli była jazda w "szutrze" to nietety kamyki biją i wcześniej czy później jest kłopot. Problem ten nie dotyczy forków z plastikowymi nakładkami. Czasami (ale piszę z autopsji) lubi ruda wybić wokół tylnej wycieraczki.wojtek8830 pisze:Witam. Od niedawna interesuje sie subaru foresterem. Tylko zanim zdecyduje sie że to na 100% jest to czego szukam chciałbym sie dowiedzieć kilku rzeczy. Wszystkie pytania odnoszą sie do subaru forestera 2.0t pierwszej generacji. Proszą o wyrozumiałość bo z subaru nie miałem jeszcze styczności
1. Jak jest z blacharką - czy jest ocynkowana a jeśli nie to co najbardziej lubi sobie korodować gnić. rozumiem że to japończyk więc nie liczę na to ze to ocynk i domyślam sie że pierwsze lecą progi nadkola i kielichy :) ale proszę o wasze zdanie
2. Jakie jest realne spalanie tych wozów trasa/ miasto przy spokojnej jeździe i nie spokojnej![]()
3. Z tego co sie już orientowałem części i utrzymanie tych aut nie należy do najtańszych ale jak jest z wytrzymałością podzespołów jak i silników?
4. Na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie?
5. Jakie są słabe strony forestera?
6. Jak się sprawują te silniki zasilane lpg? Wiem że to może i profanacja ale i spora oszczędność
Odrazu chciałbym przeprosić za swoje głupie pytania bo dla was pewnie to błahostka i oczywistość dla mnie niestety nie :/
2. Przy normalnej jeździe (120 max) 10 w trasie, circa 12 miasto. W automacie dolicz +2 litry w mieście. Nie jest źle bo wolnyssak w tym samym układzie bierze 9 i z 11. Przy jeździe niespokojnej spali ile wlejesz i nie ma reguły :P
3. Wszystko zależy od poprzedniego użytkownika/ów. Jak kto dbał tak będziesz miał. Zasadniczo przy dbaniu auto jest raczej niesmiertelne. Mam tylko ssaka ale pierwsza "poważna" awaria to przy 260 tysiącach przebiegu padł czujnik spalania stukowego i wycieraczki. No comment :) S-turbo jest wrażliwszy z racji wiatraka. Ceny nowych części potrafią zabić ale mało co się psuje w sumie jeśli auto nie katowane.
4. Na pozostałości przystanków i innych aut. Jeśli uda się trafić bezwypadek to: tylne zawieszenie (siedzi/nie siedzi), wiskoza (chrupie/nie chrupie), skrzynia (wsteczny wyskakuje/nie wyskakuje), silnik (stuka/nie stuka oraz bierze/nie bierze oleju - to raczej ciężko sprawdzić w 5 minut). Do tego co zwykle się sprawdza w autach, wycieki od spodu itd.
5. Forester nie ma słabych stron. Obok sushi, kamikadze, mangi i bukkake to kolejny wkład japończyków w rozwój cywilizacji człowieka.
6. W ssaku ujdzie, w turbo jest oszczędność ale trzeba częściej sprawdzać zawory a korek wstydu mierzi...
Metallica skończyła się na Kill'Em All a Forester na SF5.
- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Forester- pytania przed zakupem
jeśli bierze, to gdzieś indziej musi dawać.darecki1981 pisze:Login jest zajęty"...a co ma dawać..."bierze/nie bierze oleju
to jest, w końcu, jedno z podstawowych praw technicznych.

- darecki1981
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Dziki zachód polski
- Auto: EVO 6 500 KM
- Polubił: 0
- Polubione posty: 1 raz
Re: Forester- pytania przed zakupem
darecki1981, a żebyś wiedział że zajebisty - polecam lekturę opracowań damazia
o dyfrach albo np.o skrzyni A/T

Czarownica prawdę Ci powie :D