Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
24 maja 2009, o 20:00
jarmaj pisze:
LORD VADER pisze:nie - np pagid niebieski jest tanszy a wg mnie lepiej hamuje
Trochę się tu nie zgodzę.
Niebieski Pagid jest trochę słabszy od ds2500 - mniej na temperaturę odporny. Ale róznica faktycznie bardzo mała i z uwagi na znacznie niższą cenę niż ds2500 często właśnie jego wybierałem (tym bardziej, że mogłem go kupować jeszcze taniej, niż wszelkie rynkowe ceny

). Ale jest odrobinę gorszy.
ja mialem nieprzyjemnosc po pagidzie zalozyc performace (cena taka sama, a Igor nie mial akurat pagida na szybko) i jest przepasc - performance to kupa
jak skoncze te klocki, ktore mam zaloze carbona - bo cena lepsza niz DS2500 a opinie lepsze niz ferodo
LORD VADER
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
443 razy
Post
24 maja 2009, o 20:06
Ja myślałem, że odnosisz się do ds2500.
Performance to klocek do wózków dziecięcych.
Byle nie używanych w górskich rejonach, bo też może nie dać rady...

jarmaj
-
LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
24 maja 2009, o 20:11
jarmaj pisze:Ja myślałem, że odnosisz się do ds2500.
Performance to klocek do wózków dziecięcych.
Byle nie używanych w górskich rejonach, bo też może nie dać rady...

no pisali tam o performancach ;)
pagida kupuje w cenie performance
teraz bedzie kolej na carbona pod STi
czy pagid w razie czego robi klocek pod zacisk brembo STi

jakby carbon mi nie lezal
LORD VADER
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
443 razy
Post
24 maja 2009, o 20:14
LORD VADER pisze:ktore mam zaloze carbona - bo cena lepsza niz DS2500 a opinie lepsze niz ferodo
Świetny wybór, najlepszy klocek jaki kiedykolwiek miałem (mieszanka RC6).
Tylko istny niszczyciel tarcz. Ale nie do przegrzania. I co ciekawe, w przeciwieństwie do innych wyczynowych kolocków, na zimno ma podobny współczynnik tarcia jak na ciepło. Rewelacja.
Pagid oczywiście ma kocki pod zacisk STi i to w różnych mieszankach. Z reguły Igor ma zapas na półce.
jarmaj
-
LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
24 maja 2009, o 20:22
jarmaj pisze:LORD VADER pisze:ktore mam zaloze carbona - bo cena lepsza niz DS2500 a opinie lepsze niz ferodo
Świetny wybór, najlepszy klocek jaki kiedykolwiek miałem (mieszanka RC6).
Tylko istny niszczyciel tarcz. Ale nie do przegrzania. I co ciekawe, w przeciwieństwie do innych wyczynowych kolocków, na zimno ma podobny współczynnik tarcia jak na ciepło. Rewelacja.
Pagid oczywiście ma kocki pod zacisk STi i to w różnych mieszankach. Z reguły Igor ma zapas na półce.
no wlasnie ostatnio nie mial :(
co do carbona to bede go chcial zalozyc z tarczami DBA - zobaczymy jak to zadziala - jak bedzie za bardzo zarl to wtedy wrzuce pagida - u mnie na 1 kpl tarcz seryjnych zuzylem 2 kpl pagidow - tarcza nie pogieta, rowno zebrana bez rantu - wg rewelka klocek
ale nie jestem zamkniety na nowosci - wiec teraz bedzie carbon
LORD VADER
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
443 razy
Post
24 maja 2009, o 20:34
LORD VADER pisze:no wlasnie ostatnio nie mial :(
co do carbona to bede go chcial zalozyc z tarczami DBA - zobaczymy jak to zadziala
Oj to cos się w takim razie Igor opuszcza. Przy najbliższej okazji mu to wygarnę
Co do zużycia, to ok 1/4 (!) klocków Lorraine zeżarła już prawie do końca seryjne (wcześniej prawie nowe) tarcze.
I właśnie myślę na co seryjne tarcze zmienić. O DBA też myślałem. Ale na razie jeszcze nie zdecydowałem. Potestuj, chętnie przeczytam sprawozdanie.
jarmaj
-
LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
24 maja 2009, o 20:40
jarmaj pisze:LORD VADER pisze:no wlasnie ostatnio nie mial :(
co do carbona to bede go chcial zalozyc z tarczami DBA - zobaczymy jak to zadziala
Oj to cos się w takim razie Igor opuszcza. Przy najbliższej okazji mu to wygarnę
Co do zużycia, to ok 1/4 (!) klocków Lorraine zeżarła już prawie do końca seryjne (wcześniej prawie nowe) tarcze.
I właśnie myślę na co seryjne tarcze zmienić. O DBA też myślałem. Ale na razie jeszcze nie zdecydowałem. Potestuj, chętnie przeczytam sprawozdanie.
no to jeszcze na nie poczekasz, mam praktycznie nowe tarcze i klocki - a u mnie hamulunek w GT wytrzymal: tarcza 60k km - 1kpl pagidow 40 kkm drugi 20 kkm i wywalilem go tylko dlatego ze nowe tarcze zakladalem a Igor nie mial wtedy na stanie pagida pod 4 tloczki
LORD VADER
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
-
Polubił:
83 razy
-
Polubione posty:
443 razy
Post
24 maja 2009, o 20:44
Eeee, no to nie będziesz miarodajny jak tyle km na hamulcach robisz.
U mnie na tym samym hamulcu Pagid przestawał istnieć po 7-8 kkm, tarcze zaś po góra 15kkm

jarmaj
-
LORD VADER
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: WuWuA
- Auto: 3TURBO
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
24 maja 2009, o 20:58
jarmaj pisze:Eeee, no to nie będziesz miarodajny jak tyle km na hamulcach robisz.
U mnie na tym samym hamulcu Pagid przestawał istnieć po 7-8 kkm, tarcze zaś po góra 15kkm

hamulce sa dla mieczakow - dlatego ich nie uzywam

LORD VADER
-
seiken
- 2 gwiazdki
- Auto: impreza sti
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
25 maja 2009, o 11:12
Koledzy a gdzie moge taniej kupic te kloce? Chce zobaczyc jaka roznica w cenie na tak polecany pagid, a DS2500
seiken