Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
A ja jestem ciekaw co sie po takim (lub przed) szkoleniu dostanie do podpisania. Czy na przykład nie będzie tam małym druczkiem napisane, że teraz jak już wiemy jak jeździć to palenie sprzęgła będzie tylko i wyłącznie winą użytkownika. Czyli bez regresu i gwarancji do SIPu.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
So What!, ale musisz przyznać, że mój pomysł na rozwiązanie tych potencjalnych "niedogodności" jest świetny 

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Teoretycznie tak, pytanie czy da się to poprawić w już jeżdżących autach.So What! pisze:Nie chodzi o wysokie mniemanie, lecz o to, czy klient rzeczywiście musi się szkolić z wiedzy tajemnej, jaką jest prawidłowa obsługa sprzęgła w ropnym subaru, czy też może warto byłoby dokonać takich modyfikacji w samym samochodzie, aby problem się nie pojawiał. Innymi słowy, być może w tym konkretnym przypadku warto dostosować samochód do kierowców, a nie kierowców do samochodu.gkryza pisze: Całe szczęście ja nie mam za wysokiego mniemania o sobie jako kierowcy, zapisuję się, nauki nigdy za dużo :)
Podobno, ale nie mam żadnych własnych doświadczeń, w MY10 jest już znacznie łatwiej.
Tylko co z tego skoro ja kupiłem MY09 i w najbliższym czasie nie zamierzam go zmieniać, zresztą żonie nie podoba się MY10.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Ciekawe spostrzeżenie:)minimus pisze:A ja jestem ciekaw co sie po takim (lub przed) szkoleniu dostanie do podpisania. Czy na przykład nie będzie tam małym druczkiem napisane, że teraz jak już wiemy jak jeździć to palenie sprzęgła będzie tylko i wyłącznie winą użytkownika. Czyli bez regresu i gwarancji do SIPu.
Mnie zastanowiło gdy Pan Rogalski zapowiedział w TVN Turbo że sprzedawcy będą odradzać kupno diesla klientom u których zauważą 'niekompatybilność', jak oni chcą sprzedawać te auta do firm gdzie jeżdżą różni ludzie... Może zaproszą wszystkich pracowników na sprawdzian:)
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Skoro muszę, to dobrowolnie przyznaję, że pomysł jest świetnyesilon pisze: So What!, ale musisz przyznać, że mój pomysł na rozwiązanie tych potencjalnych "niedogodności" jest świetny![]()

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
So What! pisze:Nie chodzi o wysokie mniemanie, lecz o to, czy klient rzeczywiście musi się szkolić z wiedzy tajemnej, jaką jest prawidłowa obsługa sprzęgła w ropnym subaru, czy też może warto byłoby dokonać takich modyfikacji w samym samochodzie, aby problem się nie pojawiał. Innymi słowy, być może w tym konkretnym przypadku warto dostosować samochód do kierowców, a nie kierowców do samochodu.gkryza pisze: Całe szczęście ja nie mam za wysokiego mniemania o sobie jako kierowcy, zapisuję się, nauki nigdy za dużo :)
Za chwilę się okaże, że przyciski od radia wycierają się od dotyku, wobec czego zostanie zorganizowane szkolenie prawidłowego dotykania przycisków, celem uniknięcia ich wycierania![]()
Nie wiemy, jak to będzie zorganizowane. Dlatego też napisałem, że tą ewentualną "niedogodność" pomijamesilon pisze: o, powinni do każdego użytkownika wydelegować zespół instruktorów pod wskazany adres w dogodnym terminie![]()
Z tego co zrozumiałem klienci którzy nie chcą posiąść "tajmenej" mocy obsługi sprzęgła dostaną nowy soft i będzie po sprawie:)
"Wiem że nic nie wiem" kiedyś taki miły brodaty Grek powiedział;P
Jak ja czasem widzę jak ludzie korzystają ze sprzęgła to powoli zaczynam twierdzić że jest to wiedza tajemna:P
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
widziałem dzisiaj ten program,
miazga, nie wiem po co W.R. przychodził do studia, skoro nie miał zamiaru uderzyć się w pierś,
być może SIP chce teraz "lansować" niszowość Subaru poprzez posiadanie specjalnych umiejętności do prowadzenia (obsługi sprzęgła)
już widzę sprzedawców jak odradzają zakup auta klientom, którzy nie wykazują super zdolności

miazga, nie wiem po co W.R. przychodził do studia, skoro nie miał zamiaru uderzyć się w pierś,
być może SIP chce teraz "lansować" niszowość Subaru poprzez posiadanie specjalnych umiejętności do prowadzenia (obsługi sprzęgła)
już widzę sprzedawców jak odradzają zakup auta klientom, którzy nie wykazują super zdolności



Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
A moze to zwykla korporacyjna zmyłka, to szkolenie, zeby sie ewentualni procesanci odwalili?
A cz zapłacą ludziom za czas spedzony na tym szkoleniu, wedlug stawki godzinowej w firmach w ktorych pracuja? A co jesli potem sprzeglo padnie...
Ja bym na szkolenie nie szedl, tylko do sadu, po namowieniu sie z kilkoma osobami od padniertych sprzegiel.
problem jednak polega na tym, ze wiekszosc tych aut to auta firmowe...
Komu by sie chcialo, kto ma czas...
Jak jest wadliwy sprzet zagrazajacy zyciu w aucie, to na ogol sa tzw call backs i wymiana.
Czy oni sie w SIPie nie boja, ze ktos szybko ruszy, sprzeglo padnie na samym srodku skrzyzowania i TIR wjedzie w pacjenta i go zabije z winy sprzegla...
A cz zapłacą ludziom za czas spedzony na tym szkoleniu, wedlug stawki godzinowej w firmach w ktorych pracuja? A co jesli potem sprzeglo padnie...
Ja bym na szkolenie nie szedl, tylko do sadu, po namowieniu sie z kilkoma osobami od padniertych sprzegiel.
problem jednak polega na tym, ze wiekszosc tych aut to auta firmowe...
Komu by sie chcialo, kto ma czas...
Jak jest wadliwy sprzet zagrazajacy zyciu w aucie, to na ogol sa tzw call backs i wymiana.
Czy oni sie w SIPie nie boja, ze ktos szybko ruszy, sprzeglo padnie na samym srodku skrzyzowania i TIR wjedzie w pacjenta i go zabije z winy sprzegla...
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
zawsze to jednego potencjalnie narzekającego mniej.Arno pisze: Czy oni sie w SIPie nie boja, ze ktos szybko ruszy, sprzeglo padnie na samym srodku skrzyzowania i TIR wjedzie w pacjenta i go zabije z winy sprzegla...
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Arno, dlatego pisałem że warto dobrze przeczytać co się podpisuje przy tym szkoleniu.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Jest różnica i to zasadnicza.Arno pisze: problem jednak polega na tym, ze wiekszosc tych aut to auta firmowe...
Są auta zakupione przez korporacje, ktora ma w poważaniu, co z tym autem się dzieje. Ma zrobić ze 150-200kkm i nastepne.
Są Firmy, które kupią samochód pracownikowi, który ma możliwośc odkupienia go od pracodawcy w ramach bonusu za kwotę X.
I na koniec jest przeważająca ilość osób, które kupują auto, dbaja o nie, BO TO ONE WYDAJĄ SWOJE, ciężko zarobione pieniedzą, a nie jakieś tam wirtualne korporacyjne.
Jeżeli SIP zrobił tak doskonaly silnik diesla, to dlaczego nie kupil od ZF rownie dobrej skrzyni automatycznej i miałby problem z czaszki z 80% sprzedanych diesli...
Ty kupiłeś automata, ja kupuje, paru ludzi z Forum jeździ z automatem i nie narzeka.
Dolce far niente 

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
ja nie mam automata.
zaloze się także że większość samochodw kosztująccych tyle co SUbaru Diesel to są w tym kraju auta firmowe.
Niestety wiele osób wysłupłał także z własnej kieszenis poroą sumę na SUbaru diesela i się nadziało.
zaloze się także że większość samochodw kosztująccych tyle co SUbaru Diesel to są w tym kraju auta firmowe.
Niestety wiele osób wysłupłał także z własnej kieszenis poroą sumę na SUbaru diesela i się nadziało.
Ocieplenie klimatu zabije nas kosztami ogrzewania.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
FHI chyba, nie SIP.FUX pisze:...
Jeżeli SIP zrobił tak doskonaly silnik diesla, to dlaczego nie kupil od ZF rownie dobrej skrzyni automatycznej i miałby problem z czaszki z 80% sprzedanych diesli...
Nie musieli chyba daleko szukać. W Tribece jest 5EAT, a jak tam wytrzymuje 350 niutków, to w D też powinien to ogarnąć.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Duża Dacia :)
- Polubił: 129 razy
- Polubione posty: 198 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
leon, problem nie dotyczy tylko FHI w kwestii AT do diesla, bo chyba żadna japońska osobówka nie ma takiego rozwiązania.
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller - 
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.

Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Racja, skrót myślowy...leon pisze: FHI chyba, nie SIP.

Dolce far niente 

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Piter 35 pisze:cerbera, a jak twój na razie chodzi


ŚWIEŻAK LEGACY DISEL MY09 - SREBNA LALKA WRX 04- RED MISIEK 08 I ZOO FAMILY DO TEGO MOJSPORT-PRESTIGE the north face salewa grizzly mammut black diamond alpinus campus milo itp itd duze rabaty dla czlonków rodziny Subaru 

- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Jaki masz przebieg w Legacucerbera pisze:
no moj na razie ok jeszcze nic sie nie zjaralo ruszam jak kazali ale jest to zalosne na swiatlach....
![]()

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Chciałbym nawiązać do sprzęgła - na oficjalnym forum http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... 1#p1082111
nie uzyskałem żadnej odwiedzi. tam jeśli się nie chwali ASO Subaru i SIP to albo usuwają posty albo wciskają kity.
Ja chciałbym wiedzieć jak do sprzęgła i wady dla mnie fabrycznej podchodzą w innych krajach. Na szkolenie darmowe nie mam szans bo kupiłem auto W EU (30% taniej niż w SIP) i w ASO i SIP jestem olewany !@#$%$#
Softy mnie nie interesują bo ja kupiłem subaru żeby czuć zapach palonej gumy z opon a nie smród palącego się sprzęgła!!!
A SIP pisze mi że jeżdżę na pólsprzęgle (bzdura)
Pytałem jak mam jechać na wczasy z dużą przyczepą w Alpy ?!!! Jak mam ruszyć pod górę bez gazu (chyba że zestaw Subaru Forester D + przyczepa pociągnę dodatkowym Ursusem (ale czy wrócę w porę mam 7 dni urlopu).
To jest kpina, że wciska się klientom kity, że są posiadaczem najlepszych samochodów na świecie, że powinni czuć się (przepłacając w najdroższym salonie Subaru w Europie) elitą , a jak te super samochody mają wadę fabryczną to wciska się kity, że ci wybrańcy niebios szczęściarze którym pozwolono kupić Subaru Diesla nie potrafią jeździć?!?!@#$
Ponadto zajrzyjcie pod samochód - czy jest w Polsce jakikolwiek niezardzewiały wydech w Foresterach III. W ASO powiedzieli mi, ze to przez transport morski (hahahah) Jakoś w Maździe 6 po 3 latach mogę przy wydechu się golić.
Potem powiedzieli mi, że pod koniec gwarancji wymalują mi wydech i będzie jak nowy (ciekawe co zrobią od wewnętrznej strony, w Niemczech wymieniają wydech na nowy, a SIP maluje farbą do kaloryferów.
nie uzyskałem żadnej odwiedzi. tam jeśli się nie chwali ASO Subaru i SIP to albo usuwają posty albo wciskają kity.
Ja chciałbym wiedzieć jak do sprzęgła i wady dla mnie fabrycznej podchodzą w innych krajach. Na szkolenie darmowe nie mam szans bo kupiłem auto W EU (30% taniej niż w SIP) i w ASO i SIP jestem olewany !@#$%$#
Softy mnie nie interesują bo ja kupiłem subaru żeby czuć zapach palonej gumy z opon a nie smród palącego się sprzęgła!!!
A SIP pisze mi że jeżdżę na pólsprzęgle (bzdura)
Pytałem jak mam jechać na wczasy z dużą przyczepą w Alpy ?!!! Jak mam ruszyć pod górę bez gazu (chyba że zestaw Subaru Forester D + przyczepa pociągnę dodatkowym Ursusem (ale czy wrócę w porę mam 7 dni urlopu).
To jest kpina, że wciska się klientom kity, że są posiadaczem najlepszych samochodów na świecie, że powinni czuć się (przepłacając w najdroższym salonie Subaru w Europie) elitą , a jak te super samochody mają wadę fabryczną to wciska się kity, że ci wybrańcy niebios szczęściarze którym pozwolono kupić Subaru Diesla nie potrafią jeździć?!?!@#$
Ponadto zajrzyjcie pod samochód - czy jest w Polsce jakikolwiek niezardzewiały wydech w Foresterach III. W ASO powiedzieli mi, ze to przez transport morski (hahahah) Jakoś w Maździe 6 po 3 latach mogę przy wydechu się golić.
Potem powiedzieli mi, że pod koniec gwarancji wymalują mi wydech i będzie jak nowy (ciekawe co zrobią od wewnętrznej strony, w Niemczech wymieniają wydech na nowy, a SIP maluje farbą do kaloryferów.
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
Kilkukrotnie pisałem na temat ww. sprzęgła i nigdy żaden mój post nie został usunięty, twoje zostały czy po prostu tak ci się powiedziało?rutek111 pisze:Chciałbym nawiązać do sprzęgła - na oficjalnym forum http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f= ... 1#p1082111
nie uzyskałem żadnej odwiedzi. tam jeśli się nie chwali ASO Subaru i SIP to albo usuwają posty albo wciskają kity.
To jest akurat zrozumiałe, szkolenia to prywatna inicjatywa SIP dla klientów SIP. Ty takowym nie jesteś.rutek111 pisze: Na szkolenie darmowe nie mam szans bo kupiłem auto W EU (30% taniej niż w SIP) i w ASO i SIP jestem olewany !@#$%$#
Jeśli będzie jakaś ogólna akcja serwisowa to na pewno się załapiesz:)
Pozdrawiam.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
rutek111 pisze:Softy mnie nie interesują bo ja kupiłem subaru żeby czuć zapach palonej gumy z opon a nie smród palącego się sprzęgła!!!

I tak trzymać!
Sprzęgła w Goebbelsowie wymieniają na gwarancji, z tego co wiem.
O polityce i podejściu do klientów SIP chyba szkoda pisać, to nie jest warte czasu poświęconego na klepanie w klawisze.
A forum SIP jak sama nazwa wskazuje, jest SIP-owe i ma służyć jako tuba propagandowa, nie Subaru, tylko SIP-owi. Ale i tak zamordyzm ostatnio tam znacznie się zmniejszył.

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
,,Kilkukrotnie pisałem na temat ww. sprzęgła i nigdy żaden mój post nie został usunięty, twoje zostały czy po prostu tak ci się powiedziało?"
Mojego posty nie usunięto ale mojemu kuzynowi tak - ale zapytal sie na forum SIP czy ktoś zna dobry serwis lub mechanika w WLKP poza ASO
pozdrawiam
Mojego posty nie usunięto ale mojemu kuzynowi tak - ale zapytal sie na forum SIP czy ktoś zna dobry serwis lub mechanika w WLKP poza ASO

pozdrawiam
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 14 razy
- Polubione posty: 19 razy
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
rutek111 pisze: Mojego posty nie usunięto ale mojemu kuzynowi tak - ale zapytal sie na forum SIP czy ktoś zna dobry serwis lub mechanika w WLKP poza ASO![]()
Głupio zrobił, przecież nie ma w WLKP dobrego mechanika poza ASO

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
No tak, nie chce bronić SIP ale w sumie nie mają żadnego interesu w promowaniu konkurencji:)rutek111 pisze:,,Kilkukrotnie pisałem na temat ww. sprzęgła i nigdy żaden mój post nie został usunięty, twoje zostały czy po prostu tak ci się powiedziało?"
Mojego posty nie usunięto ale mojemu kuzynowi tak - ale zapytal sie na forum SIP czy ktoś zna dobry serwis lub mechanika w WLKP poza ASO![]()
pozdrawiam
Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
a spoglądam czasem na wątek sprzęgłowy na " . " i lekko dziwne jest dla mnie , że nie jest to masowe zjawisko , czyli, że w mniejszości sa spaleńcy, może jednak wkurwiająca wykosztowanych użytkowników "niekompatybilnośc" sprzętowo-ludzka ma troche wspólnego z rzeczywistością
a może partia z wadą materiałową ?
ale "darmowych" szkoleń to zazdroszczę bo mi w benzyniaku zimą i w błotku zasmierdziało sprzęgło ze dwa razy

a może partia z wadą materiałową ?
ale "darmowych" szkoleń to zazdroszczę bo mi w benzyniaku zimą i w błotku zasmierdziało sprzęgło ze dwa razy

Re: Sprzęgła i dwumasy w Outbackach Boxerach Dieslach
myślę, że to pytanie mogłoby by rozstrzygnąć opublikowanie danych związanych z ilością "dyszli" kupionych w SIP oraz ilość aut mających problem ze sprzęgłem (wada fabryczna/niekompatybilność właściciela z wozemesilon pisze: a spoglądam czasem na wątek sprzęgłowy na " . " i lekko dziwne jest dla mnie , że nie jest to masowe zjawisko , czyli, że w mniejszości sa spaleńcy, może jednak wkurwiająca wykosztowanych użytkowników "niekompatybilnośc" sprzętowo-ludzka ma troche wspólnego z rzeczywistością![]()

A myślę, że SIP został przyciśnięty trochę przez spadek popytu na Subaraki i zajął się wreszcie dbaniem o obecnych klientów, tak samo jak się otworzył na us-spec'e (akcja naprawcza dla Foresterów)
"Nim cokolwiek napiszesz, pomyśl o swojej matce. Czy byłaby dumna?"