w czwartek rano będę w tym komisie, jak będzie chwila czasu to zerknę co to za wynalazek (ale tylko optycznie, bo mechanicznie się nie podejmęSubfun pisze: http://moto.gratka.pl/tresc/subaru-lega ... 4331337c,1

w czwartek rano będę w tym komisie, jak będzie chwila czasu to zerknę co to za wynalazek (ale tylko optycznie, bo mechanicznie się nie podejmęSubfun pisze: http://moto.gratka.pl/tresc/subaru-lega ... 4331337c,1
uuulllaaaa będzie to? http://moto.gratka.pl/tresc/ford-mustan ... 5d22449d,2Alan, Alan, Alan! pisze:
w czwartek rano będę w tym komisie,
Kratka nie jest w papierach, to demontowalna na dwóch nakretkach. Świetne rozwiązanie bezpiecznie w środku. Lecz cena wysoka jak za samochód gdzie trzeba będzie zrobić pakiet startowy, bo sprowadzony.komor pisze:Subfun, pierwszy i trzeci to diesel z 2008 roku. Czytałeś o dieslach Subaru z pierwszych lat produkcji?
Drugi fajny, ale tę kratkę da się zdemontować, czy wymaga to zmiany homologacji/rejestracji?
mi się Mustang podoba tylko w najmocniejszych setupach :)vojta pisze: uuulllaaaa będzie to?
Jest szansa, że przez 8 lat przeszedł co miał przejść.komor pisze: Subfun, pierwszy i trzeci to diesel z 2008 roku. Czytałeś o dieslach Subaru z pierwszych lat produkcji?
sadzac po zdjeciach uszkodzenia, tragedi chyba nie ma. szkoda ze poduszka poszłaczlapus pisze:otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-outback-2-5-b-gaz-165km-gaz-sekwencja-4x4-bogata-opcja-ID6yo2ld.html
Gdyby ktos sie wybierac na ogledziny to odrazu mowie iz samochod powypadkowy posiadam zdjecia z raportu link ponizej wazny przez 29 dni http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu ... 0a0a4f/pol#
Auto wygląda wizualnie bardzo ładnie. Jest zadbane, niezniszczone, robi dobre wrażenie. Ma na drzwiach takie listwy jakby "odbojowe" i to jest poobcierane (ale nie wgniecione), co może być dowodem na to, że nie był robiony lakierniczo, bo to też by ktoś zrobił. Oprócz tego ma zaparowany lewy przedni reflektor, co może wzbudzać czujność - niekoniecznie świadczy o tym, że temu światłu się coś stało, ale bywa przykre w skutkach - a jest to ksenon. U mnie jak się tak zrobiło, to skończyło się wymianą reflektora, który tani nie jest.Alan, Alan, Alan! pisze: Za to Marta była z komisją i o Legasiu zaraz będzie.
Jest szansa, że przez 8 lat przeszedł co miał przejść.komor pisze: Subfun, pierwszy i trzeci to diesel z 2008 roku. Czytałeś o dieslach Subaru z pierwszych lat produkcji?
Choć osobiście bym sprawdził czy aby na pewno ma remont za sobą.
2008? To chyba najgorszy rok dla diesli subaru. Ja bym odradzałtoxic86 pisze:Witam forumowicze,
2.0 diesel... ale ASO, czy warto ?:
http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy- ... ynpKr.html
Proszę uprzejmie. Tu masz wątek na kropce, który wałkuje temat wzdłuż i wszerz. http://forum.subaru.pl/index.php?/topic ... er-diesel/toxic86 pisze:Fido bardzo dziękuję ! Ta sugestia jest bardzoooo cenna bo już po weekendzie miałem kupować :D
Jeżeli auto nie na gwarancji, lub nie krajowe stale serwisowane wyłącznie w ASO (wtedy szansa na pomoc SIP nawet po gwarancji), to bym nie ryzykował.Konto usunięte pisze:Konkluzja jest taka, że diesel tak, ale MY 2010 i wyżej.
jarmaj pisze: Ci co się zawodowo zajmują naprawianiem Subaraków i przez których ręce trochę ich przechodzi, jakoś nie potwierdzają, żeby po 2010 było całkiem bezpiecznie
Subfun pisze: Sprzedawca chce za niego 29 000, są to największe pieniądze jakie dotąd uzbierałem i bardzo nie chciałbym wpakować się w samochód który zostawia 4 ślady.
Chloru pisze:Subfun pisze: Sprzedawca chce za niego 29 000, są to największe pieniądze jakie dotąd uzbierałem i bardzo nie chciałbym wpakować się w samochód który zostawia 4 ślady.
Jeżeli to wyczerpuje Twój budżet to odpuść sobie każde auto w tej cenie. Po zakupie trzeba zrobić przegląd startowy, ubezpieczyć i pewnie jeszcze coś naprawić.