
Taką dostałem informacje od serwisu auta, nawet nie wyciągali pewnie, ale z drugiej strony dziwne dlaczego mieli by tego nie robić?
Acha. Jeżeli ktoś mówi że podkręcać trzeba zaworem na turbinie, niech może lepiej zostanie przy tuningu Malucha.bigsasza pisze:Ostatnio rozmawiałem z człowiekiem, który zna dobrze Evo i STI i mówił mi, że Lancera łatwo podkręcić (chyba zaworem na turbinie)
jak nie obrócone to z parę tysi, ale przy okazji pewno będzie trzeba coś innego wymienić. Może się też okazać, że powycierane dookoła i koszty wzrosną dość szybko.bigsasza pisze: Szukam dalej i wiem, że będzie to Subaru, a jaki jest chłopaki koszt wymiany panewek w Subaru? Jest jakaś zależność, że pukają one np na zimnym, a na ciepłym nie lub odwrotnie?
Trzymam kciuki aby trafił Ci się zacny model i mam nadzieje że będzie to subaryna, a nie żadne evobigsasza pisze: Wstępnie zarezerwowałem inną bryczkę, ale nie zapeszam