Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
Ciara
- 4 gwiazdki
- Auto: Impreza GL 2.0
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
4 lip 2013, o 09:20
Dwa szybkie pytanka:
1. Jaka jest przyczyna odkręcania sie co 100 kilometrów koła pasowego ?
2. Podczas jazdy autem wskaznik temperatury skacze prawie na full i zalacza sie wentylator, wskazowka nieco opada a po chwili znowu idzie do gory. Myslalem ze pozegnalem sie z uszczelka pod glowica ale okazalo sie ze po otwarciu maski nic sie nie gotuje i jest wszystko w porzadku. Potestowalem troche i okazalo sie ze gdy wskazowka podchodzi juz do maksymalnej temperatury to po zgaszeniu silnika i przekreceniu na zaplon ustawia sie tak jak byc powinna czyli po srodku. Po odpaleniu auta odrazu skacze na full. Co mnie oszukuje ?

Ciara
-
Ciara
- 4 gwiazdki
- Auto: Impreza GL 2.0
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
4 lip 2013, o 21:22
Upppppsik
Ciara
-
dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
-
Polubił:
9 razy
-
Polubione posty:
307 razy
Post
5 lip 2013, o 14:12
Ciara pisze:
1. Jaka jest przyczyna odkręcania sie co 100 kilometrów koła pasowego ?
Niedokręcone na moment obrotowy w nm?
Może gwint zjechany?
Jeździć nie umiem, ale się staram

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze: ↑29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca

dzixd
-
Ciara
- 4 gwiazdki
- Auto: Impreza GL 2.0
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
5 lip 2013, o 20:30
Nie mam klucza dynamometrycznego ale nie ma znaczenia czy dowale na maxa srube czy z "czuciem" i tak po jakims czasie sie odkreca. Gwint nie jest zjechany bo wkreca sie i wykreca dobrze. Myslalem ze jest tam jakis klin czy jakies inne cos
Ciara
-
dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
-
Polubił:
9 razy
-
Polubione posty:
307 razy
Post
5 lip 2013, o 20:32
Ciara pisze:Nie mam klucza dynamometrycznego ale nie ma znaczenia czy dowale na maxa srube czy z "czuciem" i tak po jakims czasie sie odkreca. Gwint nie jest zjechany bo wkreca sie i wykreca dobrze. Myslalem ze jest tam jakis klin czy jakies inne cos
A które pasowe ? na wale?
Jeździć nie umiem, ale się staram

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze: ↑29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca

dzixd
-
gebolp
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Rumia
- Auto: OBK '07
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
5 lip 2013, o 22:19
Ciara pisze:
1. Jaka jest przyczyna odkręcania sie co 100 kilometrów koła pasowego ?
Proponuję sprawdzić długość śruby, może wchodzi do oporu ze względu na wydłużenie. W moim dokręca się ileś tam Nm, potem ileś stopni, jeśli nie da się obrócić o te ileś stopni to śrubę wymienia się.
Sowy nie są tymi za kogo się podają (Miasteczko Twin Peaks)
gebolp