Koło pasowe i kłamiący czujnik

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Ciara
4 gwiazdki
Auto: Impreza GL 2.0
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Koło pasowe i kłamiący czujnik

Post 4 lip 2013, o 09:20

Dwa szybkie pytanka:

1. Jaka jest przyczyna odkręcania sie co 100 kilometrów koła pasowego ? :evil:

2. Podczas jazdy autem wskaznik temperatury skacze prawie na full i zalacza sie wentylator, wskazowka nieco opada a po chwili znowu idzie do gory. Myslalem ze pozegnalem sie z uszczelka pod glowica ale okazalo sie ze po otwarciu maski nic sie nie gotuje i jest wszystko w porzadku. Potestowalem troche i okazalo sie ze gdy wskazowka podchodzi juz do maksymalnej temperatury to po zgaszeniu silnika i przekreceniu na zaplon ustawia sie tak jak byc powinna czyli po srodku. Po odpaleniu auta odrazu skacze na full. Co mnie oszukuje ? :cofee:



Ciara
4 gwiazdki
Auto: Impreza GL 2.0
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

Post 4 lip 2013, o 21:22

Upppppsik

dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

Post 5 lip 2013, o 14:12

Ciara pisze: 1. Jaka jest przyczyna odkręcania sie co 100 kilometrów koła pasowego ?

Niedokręcone na moment obrotowy w nm?
Może gwint zjechany?
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

Ciara
4 gwiazdki
Auto: Impreza GL 2.0
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

Post 5 lip 2013, o 20:30

Nie mam klucza dynamometrycznego ale nie ma znaczenia czy dowale na maxa srube czy z "czuciem" i tak po jakims czasie sie odkreca. Gwint nie jest zjechany bo wkreca sie i wykreca dobrze. Myslalem ze jest tam jakis klin czy jakies inne cos

dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

Post 5 lip 2013, o 20:32

Ciara pisze:Nie mam klucza dynamometrycznego ale nie ma znaczenia czy dowale na maxa srube czy z "czuciem" i tak po jakims czasie sie odkreca. Gwint nie jest zjechany bo wkreca sie i wykreca dobrze. Myslalem ze jest tam jakis klin czy jakies inne cos
A które pasowe ? na wale?
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

gebolp
3 gwiazdki
Lokalizacja: Rumia
Auto: OBK '07
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Koło pasowe i kłamiący czujnik

Post 5 lip 2013, o 22:19

Ciara pisze: 1. Jaka jest przyczyna odkręcania sie co 100 kilometrów koła pasowego ? :evil:
Proponuję sprawdzić długość śruby, może wchodzi do oporu ze względu na wydłużenie. W moim dokręca się ileś tam Nm, potem ileś stopni, jeśli nie da się obrócić o te ileś stopni to śrubę wymienia się.
Sowy nie są tymi za kogo się podają (Miasteczko Twin Peaks)

ODPOWIEDZ