Ap ryking , czyli zaciski od cayenne, Q7...tyle wiem, ale przednie czy tylne??
Tarcze hamulcowe ?? Jak to zamontować , czy są potrzebne jakieś specjalne adaptery??
przybliżcie mi temat....
AP Ryking WTF??
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
AP Ryking WTF??
Subaru SVX -> Audi a4 1.8t -> Lexus IS300 -> Mazda 6 3.0 v6 ->Mazda rx8 -> Subaru Impreza WRX -> Toyota GT86->e60 535i
Re: AP Ryking WTF??
No raczej przednie, na tyle powinny Ci wystarczyć seryjne dwutłoczki. Generalnie sprawa do obgadania - czego konkretnie potrzebujesz, pod jaki setup ma to podejść itd. z tego, co się orientuję raczej oferują komplety - zacisk, klocki, tarcze. Dystanse - może będą potrzebne (i być może do tego dłuższe szpilki). Najlepiej zorientować się u źródła: http://www.m-drive.pl/am-brakes/index.html
Ludzie sami to robią, przednie zaciski 6tłoczków z Q7/Cayenne/Touareg(czy jak to się pisze), do tego jakaś(nie wiem jaka) tarcza i klocki w zależności od potrzeb...
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
-
Boombastic
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Forester 2,5 XT MY2008 z 2007 r. już sprzedany
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: AP Ryking WTF??
A czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi z tymi hamulcami w Q7? Użytkownicy strasznie narzekają na szybkie zużycie klocków i konieczność częstej wymiany razem z tarczami. Czy to wina dużej masy auta, układu hamulcowego o dużej wydajności i przez to nietrwałego? Czy też zwykłego naciągania ASO?
A co to ma do tematu? Q7 waży 2-2,5 tony...
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
-
Boombastic
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Forester 2,5 XT MY2008 z 2007 r. już sprzedany
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: AP Ryking WTF??
siewcu pisze: A co to ma do tematu?
Nie wiem, może treść postu pytającego się o układ hamulcowy z Q7?
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: AP Ryking WTF??
Kiedys czytalem, ze podobny problem wystepuje w mercedesach ML (czy jakos tak, no chodzi o te wieksze) przy kazdej probie dynamicznej jazdy. Kontrola trakcji wczesnie reaguje przyhamowujac poszczegolne kola, stad szybkie zuzycie hamulcow. Moze w Q7 jest podobnie.
Re: AP Ryking WTF??
Temat nie jest o awariach i szybkim zużyciu klocków w aucie które waży 2-2,5 tony, tylko jak zamontować te zaciski do Subaru...Boombastic pisze:siewcu pisze: A co to ma do tematu?
Nie wiem, może treść postu pytającego się o układ hamulcowy z Q7?
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: AP Ryking WTF??
oraz czy to ma sens, bo np. mogą się zużywać jak głupie (bo oprócz masy auta, z którego pochodzą, mogą mieć taką właściwość) 
a, że to nie jest szczególnie egzotyczny mod w Subaru, to człowiek pyta.
Ja np. do WRX01 jeżdzonego w miarę normalnie poleciłbym hebelki w miarę normalne (u mnie gładkie tarcze ebc(?) i ferrodo 2.5k).
Do latanego jak Jarmaj, trzeba by pytać Jarmaja, ale zdaje się był w stanie jeździć na seryjnym zacisku.
Oczywiście lepszy to lepszy, tylko czasami może to przysporzyć dużo niepotrzebnych kosztów - jak D2 w aucie jeżdżącym lajtowo.

a, że to nie jest szczególnie egzotyczny mod w Subaru, to człowiek pyta.
Ja np. do WRX01 jeżdzonego w miarę normalnie poleciłbym hebelki w miarę normalne (u mnie gładkie tarcze ebc(?) i ferrodo 2.5k).
Do latanego jak Jarmaj, trzeba by pytać Jarmaja, ale zdaje się był w stanie jeździć na seryjnym zacisku.
Oczywiście lepszy to lepszy, tylko czasami może to przysporzyć dużo niepotrzebnych kosztów - jak D2 w aucie jeżdżącym lajtowo.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: AP Ryking WTF??
No nie bardzo.Alan, Alan, Alan! pisze:Do latanego jak Jarmaj, trzeba by pytać Jarmaja, ale zdaje się był w stanie jeździć na seryjnym zacisku..
Non stop bicie tarcz (a w zasadzie napier....lanie takie, że kierownicę chciało wyrwać z rąk przy hamowaniu) – krzywiły się niemal zaraz po wymianie, raz nawet obie tarcze (!) mi pękły na pół po zjeździe z Jodłownika.
Ogólnie z WRXa byłem bardzo zadowolony, ale te hamulce to była dla mnie klęska....
Natomiast w estijaju hamulce są dla mnie w sam raz – przy mojej jeździe nigdy ich nie zabiłem, więc też nie czuję potrzeby zmieniania na jeszcze mocniejsze.