kółko rozrządu L-IN wrx

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
quantum
0 gwiazdek
Auto: impreza
Polubił: 0
Polubione posty: 0

kółko rozrządu L-IN wrx

Post 24 maja 2016, o 14:28

Witam, w WRX MY00-02 były kółka rozrządu z dwoma wypustami do czujnika wałka, natomiast w MY02-0x miały już 7 wypustów.
Zamówiłem rególowane kółka do WRX MY01-07 i przyszły mi kółka z 7mioma wypustami L-IN natomiast seryjne ma 2wypusty.
Pomoże ktoś jak to ugryźć? Rozumiem że na kółku z 7wypustów może nawet nie odpalić, ale czy napewno, czy silnik zobaczy przy 2k.rmp 7k.rmp? Nie wystastarczyło by wgrać mapy od powiedzmy MY04?
A może bardziej optymistycznie nic nie trzeba robić a czujnik sobie z tym poradzi? :->
Czy jednak jedynym wyjściem jest rzeźba i obcięcie pięciu wystających wypustów o obrócenie osi wałka tak by pokrywała się z tą seryjną?
czujniki polozenia wałka w wrx 01 a 98 są takie same?
Będę wdzięczny za rozwianie moich wątpliwości
Z tego co zauważyłem to kółka L-IN z 7wypustów były w wrx 97-00



ODPOWIEDZ