Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
STomasz
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Olsztyn
- Auto: Forester
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
20 lut 2017, o 19:10
Witam
Niedawno kupiłem outbacka 2.5l 2005r i zauważyłem, że wtyczka widoczna na zdjęciu była rozłączona, podłączyłem ją i jestem ciekaw za co ona odpowiada?
Jest umiejscowiona za pompą wspomagania. Ktoś pomoże? :)

STomasz
-
maskun
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru Legacy 2007 2.0 NA
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
21 lut 2017, o 10:40
Przyłączam się do pytania. Ja wymieniałem jakiś czas temu pompę i też byłem ciekaw co to za wtyczka. Po odłączeniu u mnie brak różnicy, brak błędów kompa itp.
maskun
-
lechuorzech
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: widły Wisły i Sanu
- Auto: Legacy My'08
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
21 lut 2017, o 14:36
jak jest podpięte to podbija nieznacznie wolne obroty jak kręcisz kierownicą na postoju
lechuorzech
-
paku
- 5 gwiazdek
- Auto: OBK H6
-
Polubił:
44 razy
-
Polubione posty:
98 razy
Post
21 lut 2017, o 14:38
Z fiszek mi wyszło, że to czujnik ciśnienia.
"Każdy dobry uczynek będzie słusznie ukarany"
"Kto miał się wystraszyć, to się wystraszył. Kto miał się ześwinić, to się ześwinił"
paku
-
wade
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Impreza
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
21 lut 2017, o 19:24
Kolega lechuorzech dobrze mówi. Teoretycznie powinno się łatwiej kręcić kierownicą w miejscu ale powiem szczerze u mnie w GC8 nie ma żadnej różnicy, przynajmniej odczuwalnej.
wade