OUTBACK
OUTBACK
Witam, mam kilka pytań dotyczących outbacka (2,5l); po pierwsze jaka jest różnica między wersją Europejską i Amerykańską i czy warto go sprowadzać z USA? Po drugie czy gaz w tym samochodzie to dobry pomysł, bo zakładam, że spalanie jest tu niemałe!? No i ostatnie, czy jest to samochód drogi w utrzymaniu ?
Re: OUTBACK
minimus pisze: Spalanie w 2.5 jest małe, a gaz to zło
i fotele za ciasne.. za male znaczy sie, za male.
Link: http://www.youtube.com/watch?v=jjCVexoexR8
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: OUTBACK
Wersja europejska ma reduktor przy manualnej skrzyni, amerykańska nie. Europejska jest produkowana w Japonii, amerykańska w Ameryce. Inna jest paleta kolorów, tapicerki i szczegóły wyposażenia, chyba także opony i hamulce (do porównania - archiwalne foldery EUspec na stronie niemieckiego Subaru, natomiast USspec - na cars101.com).emce pisze: jaka jest różnica między wersją Europejską i Amerykańską i
O ile znajdziesz za wodą pewny egzemplarz, nie zniszczą Ci go w transporcie i wyjdzie taniej (po doliczeniu koniecznych przeróbek: światła itp.) - to czemu nie...?emce pisze: warto go sprowadzać z USA?
Co kto lubi. Nowsze OBK 2.5, jak na tej wielkości auto z 20-centymetrowym prześwitem i stałym napędem na cztery koła, i tak palą niezwykle mało.emce pisze: czy gaz w tym samochodzie to dobry pomysł,
Jesli dla kogoś i tak za dużo i chce rzeźbić, to jego sprawa, jego ryzyko... Jak już - marsz do wątku o gazie, tam są szczegółowe porady.
To zależy, ile się zarabiaemce pisze: czy jest to samochód drogi w utrzymaniu ?
