Hej,
pogmatwało mi się już, bo się nasłuchałem i naczytałem i nie wiem... Pomóżcie.
Chciałem delikatny upgrade hamulców zrobić - wrzucić tarczę 294 mm. Czy to prawda, że:
1. nie muszę zmieniać zacisków tylko same jarzma + tarcza?
2. czy to prawda , że klocek jest ten sam w 277 mm i 294 mm?
PZDR
Hamulce Forek S-T
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: Hamulce Forek S-T
Niedźwiedź, zasadnicze pytanie to czy rzeczywiście potrzebujesz rzeźbić z hamulunkiem, czy się naczytałeś, że potrzebujesz 
IMO jeżeli nie muszę nagle latać po górach jak z rozwolnieniem, seryjne heble wystarczają, żeby jeździć szybciej niż inne auta (w WRX 4 tłoczkowe, klocki ferodo performance, tarcze jakieś z 4turbo ciut lepsze jak OEM)
Może płyn hamulcowy + przewody w oplocie, albo coś w tym guście.

IMO jeżeli nie muszę nagle latać po górach jak z rozwolnieniem, seryjne heble wystarczają, żeby jeździć szybciej niż inne auta (w WRX 4 tłoczkowe, klocki ferodo performance, tarcze jakieś z 4turbo ciut lepsze jak OEM)

Może płyn hamulcowy + przewody w oplocie, albo coś w tym guście.
- Niedźwiedź
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: SI
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Hamulce Forek S-T
Tylko nie rzeźbić !!remek pisze: Niedźwiedź, zasadnicze pytanie to czy rzeczywiście potrzebujesz rzeźbić z hamulunkiem, czy się naczytałeś, że potrzebujesz![]()

Poza tym najnowsza miejska Kia Venga ma przednie tarcze o średnicy 280mm... Forester nie może być gorszy.

Moje pytania wynikają z tego, że mając już zakupiony zestaw od WRX us, nie wiem czy klocki mam nowe kupować, czy muszę się pozbyć moich zacisków, które są po serwisie itd.