Objawy są podobne do niewyważonych kół - głuche tłuczenie się gdzieś z przodu przy szybkiej jeździe na wprost, im szybciej się jedzie tym szybciej tłucze i tym mocniejsze są wstrząsy przenoszone na nadwozie. To nie koła, próbowałem trzy komplety. Kierownica nie szarpie na boki, jak w przypadku niewyważenia kół.
Pojadę na szarpak, ale chciałbym znać Waszą opinię, sam mam kilka teorii.
Tłucze się cuś
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Tłucze się cuś
Luz na którymś z przegubów, zdarza się że powoduje dość spore wibracje. Wyciągnij i obadaj. Ew. jak masz możliwość pojeździć po jakichś rolkach to łatwo wypatrzeć wtedy.
Re: Tłucze się cuś
Witam,
nie chce otwierać nowego tematu, proszę o opinię. . .
Jadę na wprost, przyśpieszam w trybie tip tronik i włączonym 3 biegu i przy prędkości około 110 - 120 km\h zaczynają się spore wibracje przenoszące się na cały samochód. Najciekawsze jest to, że objaw ten wystąpił dwa razy,pierwszy raz około miesiąc temu i drugi raz dzisiaj, po przejechaniu około 1km zarówno dzisiaj jak i miesiąc temu wibracje znikły.
Po tym jak wibracje ustały dałem w palnik na różnych biegach rozpędzałem auto do 140 km\h i wibracje nie występują.
Wiem że mam do wymiany przegub zewnętrzny (prawy przód) bo przy ruszaniu i mocno skręconych kołach słychać terkotanie.
Czy te wibracje mogą być od tego przegubu?
W innych wątkach była już ta kwestia poruszana ale wibracje związane były z przegubem wewnętrznym....
Pozdrawiam
nie chce otwierać nowego tematu, proszę o opinię. . .
Jadę na wprost, przyśpieszam w trybie tip tronik i włączonym 3 biegu i przy prędkości około 110 - 120 km\h zaczynają się spore wibracje przenoszące się na cały samochód. Najciekawsze jest to, że objaw ten wystąpił dwa razy,pierwszy raz około miesiąc temu i drugi raz dzisiaj, po przejechaniu około 1km zarówno dzisiaj jak i miesiąc temu wibracje znikły.
Po tym jak wibracje ustały dałem w palnik na różnych biegach rozpędzałem auto do 140 km\h i wibracje nie występują.
Wiem że mam do wymiany przegub zewnętrzny (prawy przód) bo przy ruszaniu i mocno skręconych kołach słychać terkotanie.
Czy te wibracje mogą być od tego przegubu?
W innych wątkach była już ta kwestia poruszana ale wibracje związane były z przegubem wewnętrznym....
Pozdrawiam
Re: Tłucze się cuś
Nadmienię tylko, że auto jest w ciągłym użyciu i poza tymi dwoma przypadkami nic niepokojącego się nie dzieję i wibracji nie ma . . .
Re: Tłucze się cuś
Witam miałem takie objawy ale nie w Subaru jak się okazało winowajcą był właśnie przegub zewnętrzny .Stukał tylko powyżej 120km/h ,przy skręconych kołach cisza.Po wymianie problem zniknął . Warto zacząć od kontroli przegubów. Pozdrawiam.