luz zaworowy w 2.0 137KM, sohc, MY05, pompa/filtr paliwa

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
alcyone
2 gwiazdki
Auto: B13,M/T,138KM,KOMBI,MY05,
Polubił: 0
Polubione posty: 0

luz zaworowy w 2.0 137KM, sohc, MY05, pompa/filtr paliwa

Post 20 paź 2012, o 08:43

Witam,

jak to jest z tym luzem i pompa paliwa, w intrukcji jest napisane że filtr paliwa wymienia się często, a w aso serwisie że wcale,
a luz zaworowy że co ok. 50ty. km a raz ze wraz z rozrządem, co ile powinno się srawdzać?



okeyten
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: luz zaworowy w 2.0 137KM, sohc, MY05, pompa/filtr paliwa

Post 21 paź 2012, o 21:47

alcyone pisze:Witam,

jak to jest z tym luzem i pompa paliwa, w intrukcji jest napisane że filtr paliwa wymienia się często, a w aso serwisie że wcale,
a luz zaworowy że co ok. 50ty. km a raz ze wraz z rozrządem, co ile powinno się srawdzać?
Luzy zaworowe w SOHC na PB, zwyczajowo kontroluje się i koryguje na 105kkm, na LPG częściej.
Filtr paliwa, według instrukcji obsługi auta co 45kkm, jest to jednak operacja utrudniona ze względu na lokalizacje, zintegrowany z pompą paliwa w baku

alcyone
2 gwiazdki
Auto: B13,M/T,138KM,KOMBI,MY05,
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: luz zaworowy w 2.0 137KM, sohc, MY05, pompa/filtr paliwa

Post 23 paź 2012, o 13:05

uzy zaworowe zrobione na bajecznej +kable electrospark 0K677(app905) + świece denso K20PR-U11#4
3121#4 RESISTOR
D14
co myślicie o tych kablach ,wcześniej miałem jakieś packard ,świece były wcześniej NGK R (BKR5E)


offtop niżej:
zamówiłem już filtr paliwa ,z nr. vin wychodzi że w moim jest papierowy.w innych egzemplarzach mogą być z siatki. zakładam w listopadzie przy okazji wymiany rozrządu z pompą wody.i wracam do castrola, bo jak jeździł 300tysi na castrolu to już taki syf jest w srodku ze jak to puści teraz od tych olejów z dodatkami ala "vanish" to będzie źle. więc wylewam shella hellix i dam coś z castrola tylko co ?może magnatec, bo te edge to może rozpuszczą coś, jak myslicie.

po regulacji luzu i przeczyszczeniu przepustnicy muszę zmienić jeszcze na pb 95 bo na pb98 muli


podobno ngk są teraz made in france a denso made in japan dlatego wolałem denso,
te ngk v to pasują bo ja miałem ngk r?

-- Wt paź 23, 2012 9:00 am --

a przewody to jakie polecacie, na bajecznej mówią że czy ma gaz czy nie to luz co 40-50 tysi km,
świece co tyle samo kable trochę dłużej, a ja myślalem że luz co 100tysi km


te packard to oem są chyba?a te electro spark mocno trzymają nie luzują się i w ogóle oki są?




ps.

czytałem na amerykańskim forum że oem czyli packard ma lepsza opornośc na kablach
Ostatnio zmieniony 23 paź 2012, o 13:20 przez alcyone, łącznie zmieniany 1 raz.

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: luz zaworowy w 2.0 137KM, sohc, MY05, pompa/filtr paliwa

Post 23 paź 2012, o 13:12

alcyone pisze: wracam do castrola, bo jak jeździł 300tysi na castrolu to już taki syf jest w srodku ze jak to puści teraz od tych olejów z dodatkami ala "vanish" to będzie źle.
Jak silnik nie cieknie jak sito tylko dzięki syfowi, to trzeba go wyremontować, a nie lać beznadziejny olej dalej, żeby jeszcze chwilę działał.

Chyba, że ma jeszcze tylko moment pochodzić i do ludzi z autem. Handlarze tak robią.

alcyone
2 gwiazdki
Auto: B13,M/T,138KM,KOMBI,MY05,
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: luz zaworowy w 2.0 137KM, sohc, MY05, pompa/filtr paliwa

Post 23 paź 2012, o 13:34

nie stać mnie na remont silnika, już wolę ryzykować i wymienić na używkę za 2-3 koła
:cofee:

ODPOWIEDZ