Witam.
W moim GT z 98 roku niedawno padła skrzynia (konkretnie II bieg, ale to chyba akurat standard).
Oznaczenie mojej skrzyni to: TY752VN6AB
Problem w tym, że nie mogę takiej znaleźć, a w żadnej tabeli nie ma danych o przełożeniach - wszystkie kończą się na GT MY96.
Podejrzewam, że przełożenie główne to 4,11.
Chciałbym się dowiedzieć, czy podejdzie mi jakaś inna skrzynia bez dyfra w komplecie. Ew. co można wsadzić, żeby zwiększyć żywotność (ale bez kawiorów w stylu 6MT).
Co stoi na przeszkodzie, żeby włożyć skrzynię z WRXa - np. TY752VB3FA?
Skrzynia GT MY98
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Skrzynia GT MY98
kane pisze: Co stoi na przeszkodzie, żeby włożyć skrzynię z WRXa - np. TY752VB3FA?
Nic - o ile bedzie pasowac z tylnym dyfrem.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Skrzynia GT MY98
kane pisze: Ew. co można wsadzić, żeby zwiększyć żywotność (ale bez kawiorów w stylu 6MT).
Loteria - 5mt zawsze beda jednak mniej wytrzymale niz 6mt - z tym, ze duzo zalezy tutaj zapewne od wieku skrzyni i tego, jakie ma/miala zycie. Ciezko wrozyc w przypadku starszych skrzyn.
Jednym zyja bez problemu dlugo i szczesliwie pomimo 300+KM, a innym padaja w seryjnych GT.
Podobno w new age WRX skrzynie sa wytrzymalsze - mozna sprobowac. Szczesliwie 5mt z reguly nei sa zbyt drogie.
Jacek "AMI" Rudowski