UWAGA zamówić mogę parę olei, mam info na 90% (usa, uk i o dziwo włoski serwis) ze ten olej 50 000 to jest to. Oczywiscie jak ktos chce inny mocniejszy czy slabszy no problem. Do konca tygodnia zamawiam dla siebie olej 50 000 gdyby ktos chcial podkreslam zaryzykowac to moze sie dopisac do zamowienia, wplacic kasiore na olej, przytargac do mnie wisko, zaplacic pare stow za know how, byc zywym alfa i beta testerem i jeszcze chwalic pod niebiosa :D
A teraz serio,
olej ma byc 40 000 dla mega cywili u ktorych 4wd najlepiej sluzy jako znaczek na klapie (tzn efekt spiecia bedzie dosc slaby) do 75 000 dla tych co chca szybko miec mocne spiecie-nie recze czy cos nie dostanie po dupie. Info mam wygrzebane z Manchestru od kumpla i tak mu tam tuner subaru poradzil, za z wloch z modeny jest info ze fabryczny jest 50 000 wlewany.
moje skladam na dniach jak znajde czas o ludzkiej porze zrobic to profi na oleju 50 000. Nie potrzebuje spiecie jak baranie jaja ale czesto dosc jest mi ono potrzebne. Pleas mnie poprawic jak sie myle, za duze zbyt szybkie itd spiecie spowoduje wieksza podsterownosc, zbyt male zbyt pozne zatem spiecie nie bedzie dawac pary na wsyztskie kola wystarczajaco skutecznie.
Dla tych co kochaja doczytac do konca moje wypociny :D
olej wiskotyczny zmienia swoja objetosc w zmianie temperatur nieznacznie... raptem pare procent.
olej wiskotyczny odwrotnie niz olej silnikowy nim cieplejszy tym "gejsciejszy" zimny ma powiedzmy "oporowosc" wody,zagrzany robi się gesty niczym silikon łazienkowy.
zakres roboczy temp oleju mniej więcej -40 do 180 stopni Celsjusza
ktos ma jakies info o tym gdzie dorwac olej visko 50 000 po za sklepem
http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&p ... wwodw0oAWw
pozdrawiam