

esilona pytaj, to On rzucił wyzwanieChloru pisze:Dwucyfrowe średnie prędkości... to jakiś konkurs na ciotę drogową roku?![]()
Faktycznie zapomniałem, że On teraz zielony. Lepiej może skasuję ten swój post, bo się jeszcze zdenerwuje i będzie banChloru pisze:danikl, tak wprost to się teraz boję... paluch mu się omsknie i bana dostanę
Jakich danych jeszcze potrzebujesz- predkość wiatru, nachylenie, wilgotność powietrza, temp. otoczeniaesilon pisze:danikl, za mało danych na tym Twoim monitorku ( jak z zegarka Montana lata80/90) żeby zrobić miarodajne porównanie
Gal pisze: Kolega, czterdzieści lat temu o spalaniu jego Porsche:
- Ile pali? No, tyle ile jedzie.
- ?
- No, jak jadę 120, to 12, a jak jadę 200, to 20.
a to było o marnym Volks-Porsche 924.
No i tym jednym przebija WRXa. Ten przy 170 żre z 19Alan, Alan, Alan! pisze:Kurde, aż przy okazji sprawdzę ile sti seria przy +/- stałym 80 weźmie.
Tylko najpierw turbo załatam :(
Odkryłem jakiś czas temu za to, że nie ma większej różnicy czy jadę 120 czy 170. Spaliło albo 12 albo 13.5.
A! Myślałem, że pytasz o OBKi, a te, jak napisałem, zawsze paliły na 6.esilon pisze:![]()
Coś mi się ubzduralo ze teraz masz 5
Akurat 5 cylindrów w Volvo brzmi całkiem przyjemnie nawet w dieslu.Gal pisze: Obecne wozidło rzeczywiście ma 5 garów, pali tyle samo co ostatni OBK i ma dziwny dźwięk silnika.
5 cylindrów to jakiś błąd w matriksie...![]()
w związku z czym zmieniłes Volvo na MietkaKonto usunięte pisze: Akurat 5 cylindrów w Volvo brzmi całkiem przyjemnie nawet w dieslu.
jeżeli na odcinku 200 km zejdziesz ze średnia ponizej 10l/100km to stawiam flaszkęAlan, Alan, Alan! pisze: Kurde, aż przy okazji sprawdzę ile sti seria przy +/- stałym 80 weźmie.
Chloru pisze: Okazuje się, że kwotowo wychodzi podobnie
ale tankowanie trochę dłużej trwaKonto usunięte pisze: 0.5l vs 20l?