git negatyw z tyłu, tak chyba z -2,5 gołym okiem

jarmaj pisze: Mietkami zaczynają tu się ekscytować???
Hmmmm, postarzeli się nagle do >60....?
Dobra, dobra - takim byś nie pogardziłjarmaj pisze: Hmmmm, postarzeli się nagle do >60....? Obrazek
remek pisze: cudo.
No to ja zamykam się w sobiejarmaj pisze: Mietkami zaczynają tu się ekscytować???
Dobra, trafiłeś.WRC fan pisze:Dobra, dobra - takim byś nie pogardziłjarmaj pisze: Hmmmm, postarzeli się nagle do >60....? Obrazek![]()
A co Ty nam tu jakąś plastikową Corollę pokazujesz? ;>remek pisze:
jarmaj pisze: przedwczoraj miałem okazję oglądać mielonkę zrobioną ze skrzyni GTR-a. Koszt nowej skrzyni - 100k PLN. To jest coś!
Nissan stworzył bardzo szybkie auto, tylko zapomniał zablokować użytkownikom możliwość szybkiego startu ;)esilon pisze: a swoja droga to ciekawe że zmielona skrzynia GTR-a, TTTM ?
no to ownera trochę trzepnęło po kieszeni jeśli ma Sky'a z niewłaściwymjarmaj pisze:Akurat w tej skrzyni demolka zaczęła się od koła zębatego 6-tego biegu, więc nie z powodu startu.
a czy Skyline nie ma czegoś na zasadzie "czarnej skrzynki". która rejestruje co się działo z autem między przeglądami ;).ky pisze:Nissan stworzył bardzo szybkie auto, tylko zapomniał zablokować użytkownikom możliwość szybkiego startu ;)esilon pisze: a swoja droga to ciekawe że zmielona skrzynia GTR-a, TTTM ?
r.
link do źródła: http://www.racingforum.pl/index.php?s=Chciałem się w końcu podzielić wrażeniami konkretnymi a nie lizaniem lodów przez szybę dot. GT-R biggrin.gif Wygląd ma rasowy to widać na fotkach, dla mnie fenomenalny tył można się zbrandzlować cool.gif Środek może być, nie rzuca na kolana, zdecydowanie 997 TT jest ładniejsze i bardziej dopracowane, ale narazie nic nie skrzypiało i nie było tzw. świerszczy wink.gif Co do samej jazdy - ściąga majtki z tyłka, pierwsze wrażenie jest niesamowite, można było go zmierzyć poprzez seryjny PC, ale sądzę że powinien mieć poniżej 4 do 100km/h. Fajnie się trzyma, duża radość z jazdy, brzmienie seryjnego układu też jest do przyjęcia jak ktoś nie ma zamiaru dalej grzebać chociaż to grzech biggrin.gif Miałem wrażenie, że przy ostrzejszej jeździe seryjne heble zaczynały się mocno grzać, być może dlatego przy wymianie klocków trzeba wymienić wszystko łącznie z tarczami (20 tyś zł).
Jak ktoś ma dość Porsche albo chce kupić coś innego jest to super wynalazek, a dlatego wynalazek bo kwestia serwisu jest przerażająca, dla mnie bardzo ważna podczas ekspolatacji - przyjmuje 20.000km rocznie.
- 1000km / Olej
- 5000km / Olej skrzynia do 5000 zł, jak olej w skrzyni rozgrzeje się do 140st. wymiana ponowna
- Przegląd co 10 000km / 2000 zł
- Komplet hamulce / 20 tyś
- co 10 000 km / komplet opon Potenza RE40A / zakładam 5000 - 6000 zł
- skrzynia biegów - 92 tyś zł netto / coś dla posiadaczy 2008
Z tego co się dowiedziałem wersja 2009 ma nowa skrzynię i oprogramowanie, tak więc podobno ma być błąd wyeliminowany stąd przesunięcie w premierze UE na wrzesień 2009. Sprzedano w PL 36 szt. Wawa i 12 szt. Kraków
Pozdrawiam,
Opony to faktycznie ciekawostka. Ten od tej skrzyni jest na Potenza re070. Tak, tak. Tylko w rozmiarze bodaj 285/35/20 z tyłu i 255/40/20 z przodu. Czy coś koło tego.Barthol pisze:Pablo vel 2hot napisał tak na forum sr.pl:
- co 10 000 km / komplet opon Potenza RE40A / zakładam 5000 - 6000 zł
moze to cos w stylu jak ten tuning o ktorym mowil pan policjant - poszerzane opony :Djarmaj pisze: Tylko w rozmiarze bodaj 285/35/20 z tyłu i 255/40/20 z przodu. Czy coś koło tego.
I kto mówił, że re070 jest tylko w rozmiarze do Imprezy?![]()
GT-R, po prostu GT-R. Ma. Jak wyłączysz VDC (czy jak się to nazywało), to się odłoży tam. Jak szlag trafi skrzynię to już wiesz, co dalej. W Japonii ta skrzynka potrafi też stwierdzić, kiedy jesteś na torze i zdjąć Ci na tę okoliczność limit na 180km/h.Barthol pisze: a czy Skyline nie ma czegoś na zasadzie "czarnej skrzynki". która rejestruje co się działo z autem między przeglądami ;).
ky pisze: GT-R, po prostu GT-R.
koniec rumakowaniaky pisze: Jak wyłączysz VDC (czy jak się to nazywało), to się odłoży tam. Jak szlag trafi skrzynię to już wiesz, co dalej.
o tym słyszałem, w sumie ciekawa opcja, działa na zasadzie GPS-aky pisze: W Japonii ta skrzynka potrafi też stwierdzić, kiedy jesteś na torze i zdjąć Ci na tę okoliczność limit na 180km/h.
jarmaj pisze:Opony to faktycznie ciekawostka. Ten od tej skrzyni jest na Potenza re070. Tak, tak. Tylko w rozmiarze bodaj 285/35/20 z tyłu i 255/40/20 z przodu. Czy coś koło tego.Barthol pisze:Pablo vel 2hot napisał tak na forum sr.pl:
- co 10 000 km / komplet opon Potenza RE40A / zakładam 5000 - 6000 zł
I kto mówił, że re070 jest tylko w rozmiarze do Imprezy?
Informacja takowa jest w karcie gwarancyjnej.Barthol pisze: czy też oznaczona migającymi lampkami i informacją co się z tym wiąże gdy skrzynia powie bye bye.
Wczoraj ujeżdżalem GLK 220CDI z 7 biegowym automatem oraz E 320CDI z taka samą skrzynią.esilon pisze:no no, wczoraj zlało mnie kilkakronie audi (5) ,dyszel w automacie ,ale piękne, 500 nm, w środku bardzo przyjazne kierowcy, bagaznik wiekszy niż w Foresterze
niemcy jednak umieja robic auta, do dzisiaj jestem pod wrażeniem............... koniec rumakowania(5,9 do 100 potrzebuje)