piotruś pisze:stach22, godzinę temu wróciłem z przeglądu mojej Giulietty Veloce w GAM Długołęka (pod Wrocławiem). To salon Fiat + Alfa + Jeep + KIA. W salonie nie było ani jednej Alfy... Zapytałem sprzedawcy, a ten uradowany, mówi, że jeszcze tak fajnie nie mieli. Co przyślą, sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Podobno ludzie wykupują Giulie i Stelvio, bo wszystko wskazuje na to, że już samochodów z takimi silnikami po prostu nie będzie. Mówi - proszę spojrzeć - ten Jeep (nie zapamiętałem typu, ale kwadratowy i dość duży ) ma silnik 1,0 i 3 cylindry , moce do ok.150KM i nic mocniejszego nie ma ... . Pewnie tak olbrzymie koncerny jak BMW, MB zawsze będą miały coś z mocnymi silnikami ale na pewno już nie za taką kasę. Na Forum Alfy też wszyscy źle wieszczą przyszłości motoryzacji jaką lubimy i twierdzą, że ostatnią szansą jest kupienie Giulii lub Stelvio, póki jeszcze są.
No fakt. Chłopak coś wspominał, że jeep w ogóle zostanie wycofany, chyba że zaaferowany jazdą coś źle zrozumiałem.
Giulia to świetny i oryginalny wóz, tylko nie wiem czy warto nadpłacać ponad bmw czy merca.
PS. Fotele i jakość skóry w veloce jest kapitalna, kierownica i zegary są jak dla mnie najlepsze na rynku.
piotruś, jakiś wyjątkowy salon W PL masz dostępnych od ręki 48 (17 Q4) Giulii, roczniki od 2018 do 2021.
Faktycznie, dokładnie tyle a z GAM ani jednej. we Wro tylko 1. W sumie w PL -17 sztuk, a BMW benzyna, automat pow.250KM - 133 sztuki. Jest w czym wybierać
A to może, ja w wyszukiwarce wpisałem jedynie parametry Giulii Q4 Veloce (280KM, napęd na 4, benzyna, automat) bez konkretnego modelu. O taki wynik 98 sztuk
Zresztą, mi jest obojętne czym się ktoś będzie cieszył . Jeszcze jest wybór wśród samochodów z mocnymi silnikami a wkrótce nie będzie, lub będą dużo droższe - to chciałem przede wszystkim powiedzieć . Ja akurat jestem Alfą zachwycony . A jeśli chodzi o awaryjność to i MiTo Córki (które sprzedało się bardzo szybko) i Giulietta są zdecydowanie mniej awaryjne od Forestera - przynajmniej na razie . Może BMW jest jeszcze lepsze, może Skoda albo Hyundai, którego mamy wkrótce odebrać? Co komu się podoba, ALE(!) jesli ktoś się zastanawia nad Alfą, to czas najwyższy, bo wkrótce ich nie będzie. Mają być różne SUV'y na platformach PSA z małymi silniczkami i pewnie jakiś model "topowy" z "topową" ceną.
Polecam ten artykuł i filmik. Jeśli już tutaj było, to wybaczcie, ale myślę, że warto powtórzyć
cytat z artykułu :" ... Rekord kwoty kary ma — zdaniem PA Consulting — należeć do Volkswagena. Według brytyjskich obliczeń niemiecki koncern będzie musiał zapłacić 4,5 mld euro, co będzie stanowiło 32 proc. przychodów Volkswagena. Gdybyśmy przeliczyli tę kwotę na liczbę samochodów sprzedanych przez Volkswagena w 2019 r., otrzymalibyśmy nieco ponad 2,5 tys. euro (10,8 tys. zł) kary za każdy samochód...." cały artykuł: https://e.autokult.pl/36657,producenci- ... eda-srogie
Ale większość tego forum raczej wieśwagena nie kupi.
Sfajczyła się jakaś fabryka czipów w Japonii, która robiła ustrojstwa za 14 eurocentów/szt.
Nieważne.
Z innej były po zwietrzeniu biznesu po 2 euro.
Klienty się zbulwersowali.
Teraz są po 14 euro.
Tego nie, pamiętam Musso, dyrekcja miała Leganzę, była Nubira, Lanos i Espero. Matizy widać . A zaczęli od klona Kadeta-Nexii. Tej nie widziałem od dawna.
Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce,
tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy d..y, krzycząc : "ALE TO BYŁA JAZDA!"
:)
Chloru pisze:Nie wystarczą Ci reklamy w RyanAir? Twardziel... no albo fotele w BMW wcale się bardzo nie różnią od tych w lowcostach.
Jak lecę to jestem tak zesrany, że mógłbym nawet na madejowym łożu
A fotele w beemce są prima sort
Pozostając w temacie to jestem w trakcie dopinania warunków na mój wymarzony od lat dziadowóz, zobaczymy jak się potoczy
Odbiór byłby na koniec listopada, bo tylko na końcówkę roku są w stanie zaoferować wysoki rabat i to niestety nie w Lublinie.
No się zobaczy