
Link: http://www.youtube.com/watch?v=50lOpMTv ... AAAAAAAAAw
Nie zauważyłeś jak to się beznadziejnie prowadziЛукашэнка pisze: I tak mówiąc serio, to wszystkie te wspólczesne auta z dołączanym na takiej czy innej zasadzie napędem na tył, dają radę w takich warunkach.
Zresztą niekóre w ogóle bez żadnego dołączanego napędu - też.
Elektronika się po prostu zmienia.
Ma w każdym razie potencjał, choć zdecydowanie z drugiej strony wymaga jeszcze pewnej kosmetyki - błyszczące duże felgi, trochę chromówvibowit pisze:
Sądząc po muzyce, to musi być murzyńskie auto.![]()
eMTi,eMTi pisze:to ja polecam ten filmik, co do różnic w działaniu systemu napędów..
Najbardziej beznadziejny był kierowca, bo to głównie jego wina taka podsterowność. Uwierz mi że ten haldex nowej generacji tak późno się nie załacza, bo non stop jest lekkie spięcie (około 10%) - wiem coś o tym bo mam. Oczywiście do zabawy nie jest to tak wspaniały napęd, jak SAWD, ale kierowca z filmiku to takim WRX czy nawet STi przy jego technice jazdy ryłby przodem aż miło, a nadsterowność na wyjściu nawet by mu się nie zdąłyła pojawić, bo by mu drogi zabrakłoSo What! pisze:Nie zauważyłeś jak to się beznadziejnie prowadziЛукашэнка pisze: I tak mówiąc serio, to wszystkie te wspólczesne auta z dołączanym na takiej czy innej zasadzie napędem na tył, dają radę w takich warunkach.
Zresztą niekóre w ogóle bez żadnego dołączanego napędu - też.
Elektronika się po prostu zmienia.Najpierw ogromna podsterowność, a potem nadsterowność po dopięciu tyłu
Wiara czyni cudalukass pisze: Uwierz mi że ten haldex nowej generacji tak późno się nie załacza, bo non stop jest lekkie spięcie (około 10%) - wiem coś o tym bo mam.
Pod koniec ( dosłownie w ostatniej chwili ), celem zrobienia kosztów w firmie zanabyłem Insignie 4x4.So What! pisze: haldex nowej generacji jest mniej beznadziejny od wcześniejszych
So What! pisze: Wiara czyni cudaTeż słyszałem, że haldex nowej generacji jest mniej beznadziejny od wcześniejszych
![]()