

Oczywiście, że można. Można też kupić wersję N/A i dorobić wlot na masceVirus12 pisze: Krótka przekładnia to nie jest obowiązek. Można założyć ta z wolnossaka.
czy w wersjach EU masz krótką przekładnie? nie masz, więc jeśli w wersji JDM wsadzić seryjną przekładnie to nic wielkiego się nie stanie. W najgorszym przypadku będziesz miał to samo co inni w wersji EU. Jeśli kogoś stać to kupi krótką. Mi krótka naprawdę (jak narazie) nie jest potrzebna więc bezsensu wydatek.So What! pisze: Oczywiście, że można. Można też kupić wersję N/A i dorobić wlot na masce![]()
masz rację, pomyśl jednak, że to zawsze można poprawić, jeśli mowa o STi to sensu nie ma, bo nie po to człowiek STi kupuje żeby to nie było STi. Ale dla osoby która chce mieć Subaru, i jeszcze zna się na mechanice, przekładka jest ciekawą opcją. Nawet jeśli użyje długiej przekładni czy szarej deski. Nie dość że ma coś więcej niż zwykłe 211 cz 218km to jeszcze np krótką skrzynie. A najbardziej radochę, że ma Subaru, i że sam je przełożył.So What! pisze:Virus12, nie wiem, czy są różnice pomiędzy przekładnią w GT/GL. Tak, czy siak przekładanie istotnych gratów, o gorszych parametrach, z wersji N/A do STI to dla mnie "lekkie" druciarstwo.
sąSo What! pisze: czy są różnice pomiędzy przekładnią w GT/GL
Do zabawy chyba lepiej mieć krótką przekładnię, a dla szpanu cokolwiek, bo nie widać.Virus12 pisze:Przecież to i tak o zabawę chodzi a nie o szpan. chyba?
Owszem fajnie by było mieć krótką, ale na długiej też da się jeździć, przy lataniu po śniegu czy piachu najbardziej tęsknisz za krótką przekładnią, ale w sumie ile razy tak latasz.vibowit pisze: Do zabawy chyba lepiej mieć krótką przekładnię, a dla szpanu cokolwiek, bo nie widać.![]()
Virus12 pisze: Jeszcze raz, do poprawnego działania auta wystarczy zwykły magiel nawet od wolnossącego, ale jak ktoś ma kasę to lepiej ładować krótką.
A nie wystarczy wziąć GT-ka i przytroczyć mu emblematy od Type RA? ;)burat pisze: ja tam podzielam zdanie Virusa12, nie trzeba mieć klameczek takich jak orginał i każdej śrubeczki tak jak to producent wymyślił aby mieć zabawę i radość z posiadania swojego wymarzonego auta,
burat pisze:ja tam podzielam zdanie Virusa12 [...] a marzenia są po to by je spełniać i tyle
Moje auto z przekładką było za ~16 tyś, w takim stanie to i te GT za 20 tyś nie są. Moje od GT różni się tym że ma silnik i skrzynię od TypeRA, buda z WRX 240KM, przy okazji radocha że inne niż wszystkie. Jak będę miał na luzie 6 tyś to założę w nim bez żalu krótką przekładnie i będę miał jeszcze większą radochę.ky pisze: A nie wystarczy wziąć GT-ka i przytroczyć mu emblematy od Type RA? ;)
Pieprzyć klamki i gałki. Ale napęd, zawias i układ kierowniczy to jest to, co odróżnia STi od reszty.
boju21 pisze: pieniadze które zostana wpakuje w jakis remoncik jak cos wyniknie
To możesz samodzielnie oddać mi te 10 kafli, które chciałbyś utopić w tym złomie z ogłoszenia. Ty zrobisz coś samodzielnie, a mi się budżet dopnie :)boju21 pisze: chce cos samemu zrobic
A miałeś już jakaś krótką? ;) Bo dla mnie byłaby to jedna z najbardziej pożądanych rzeczy w aucie (i gdybym miał teraz trochę kasy na rozpieprzenie, to chętnie włożyłbym 2.5 lock2lock do Bawary).remek pisze: przekladnia GT to nie drut dla mnie
Wejdź w link w moim podpisie, a jak coś więcej to napisz PWboju21 pisze: a virus 12 opowiedz mi cos o przekładce wiecej
racja, widać że furka zamęczona, zaraz wszystko zacznie lecieć i z marzenia zrobi się koszmar, a w końcu go sprzedaszAMI pisze: ale przygotuj sobie dużo tych pieniążków jak będziesz dalej rozpatrywał takie trupy jak ten z ogłoszenia pokazanego przez Ciebie.
no właśnie gdybyś miał, z tego samego powodu ja mam seryjny magiel. Lepiej mieć na razie seryjny i sobie latać niż kupić krótki i nie skończyć fury.ky pisze: i gdybym miał teraz trochę kasy na rozpieprzenie, to chętnie włożyłbym