

So What! pisze: Są już polskie broszury reklamowe nowego
Legacy: http://www.subaru.pl/docs/brochures/2010/legacy.pdf
OBK: http://www.subaru.pl/docs/brochures/2010/outback.pdf
Przegrzewacz hamulców (i to błyskawiczny, sprawdziłem niedawno, ku przerażeniu dileraky pisze: A jest tam szpera, czy znów dali elektrobożka, który przegrzewa hamulce?
Poszła taka plotka przez prasę motoryzacyjną, ale potem Alfa to zdementowała. Wedle aktualnej wersji, GTA ma być w salonach około marca-kwietnia, i to podobno w cenie nieprzekraczającej 22 tys. euro.WRC fan pisze: Ja słyszałem, że "kryzys" zabił MiTo GTA.
WiS,WiS pisze:Poszła taka plotka przez prasę motoryzacyjną, ale potem Alfa to zdementowała. Wedle aktualnej wersji, GTA ma być w salonach około marca-kwietnia, i to podobno w cenie nieprzekraczającej 22 tys. euro.
Ad rem - będzie ładniejsza, niż OBK
Jesteś postury WiS'a?FUX pisze:Siedziałem w Hondzie S2000...
Kto mnie widzial, postura, to tego typu auta nie dla mnie; dla WiS-a chyba także nie...
Dzięki -gootek pisze: dla mnie to bardziej postura Dawida niż Goliata...
Kiedyś na nią chorowałemgootek pisze: polecam Ci Mazdę MX-5.
No niestety, jeszcze mniej od Alfygootek pisze: ciut mało uniwersalna.
A nie, spoko, ja w takich sytuacjach (czyli jak mnie najdzie) po prostu siadam i czekam... aż mi przejdzie ;-)A zabawa w podgrzewanie hamulców i tak była przedniaky pisze: zanim bym się zdecydował na, jak to drzewiej określaliśmy, Cuore Brandzlivo, poczekałbym trochę, aż się model opatrzy i porozmawiałbym z właścicielami.
ky pisze: gotów jestem przysiąc że dowcipy o alfistach, którzy po południu już się nie witają, z powietrza się nie wzięły ;)
Z bolączek standardowych to oczywiście padające wiariatory, które opanowali chyba dopiero gdzieś przy okazji 147 -- pomagał ponoć gęsty olej, dzięki czemu udawało się dotrwać do normalnego przebiegu do wymiany paska. Zdychające alternatory, bo ktoś zapomniał, że wypadałoby je osłonić. Zawieszenia stukające najdalej po 30kkm od ostatniej naprawy. TwinSparki zjadające krzywki jeśli właściciel poszedł w nowomodne oleje, zamiast lać gęstą oliwę. Niechlujny montaż (prawdopodobnie ktoś u nas spieprzył montaż odpowietrzenia zbiornika, co kosztowało nas dwie wymiany pompy paliwa). Po niecałych 100kkm ostatni tłumik już się powoli obierał, a czujnik położenia wału korbowego wyzionął ducha. Bezsensowny state-of-the-art owych czasów, czyli słynna głowica TwinSpark -- osiem świec platynowych (na szczęście, więc nie trzeba było wymieniać tego co chwilę), w tym cztery nietypowe, kilka stówek na zmianę. Oczywiście każdy Alfista powie, że to cymes, czysta moc i w ogóle, tyle że żaden z TS-ów nie prezentował jakiś strasznie wysokich liczb w porównaniu z konkurencją.esilon pisze: i już nie zastanawia mnie to dlaczego właściciel jeździ z wkręconym zaczepem do holowania w przednim zderzaku to chyba wieszak na chore cuore![]()
To nie paździerzesilon pisze: na forum. subaru .pl http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=127478 ktos Yarka TS poszukuje, masz okazję pozbyc się paździerza
ky pisze: Swego czasu Az opisywał swoje wrażenia z przejażdżki 147 z przebiegiem czterocyfrowym -- też było to niezłe przeżycie ;)
Kierownica regulowana w dwu płaszczyznach to jest już w obecnym Legacy/OBK.sherif pisze:So What! pisze: Są już polskie broszury reklamowe nowego
Legacy: http://www.subaru.pl/docs/brochures/2010/legacy.pdf
OBK: http://www.subaru.pl/docs/brochures/2010/outback.pdf
Tu jakby ciut lepiej sie prezentuje![]()
Ma tez lepsze wyposazenie: nawiewy na tyl, kierownica w 2 plaszczyznach. automatyczne wycieraczki i swiatla, system bezkluczykowy, dodatkowa klamka w bagaznikuitd.
Za to chyba szyber sie zmniejszyl
to akurat nasze lokalne (europejskie?) zmartwienie. Subaru nie jest jakos szczegolnie drogie gdzie indziej.pkh pisze: Tylko kto to coś będzie kupował za taką kasę?
Nowy Forester to najgorzej jeżdżące Subaru jakim jechałem, i jedno z gorzej jezdżacych aut.pkh pisze: (chociaż właściciel nowego Forestera twierdzi, że nie do końca).
pkh pisze: Legaca to kazałbym się mu rozpędzić pochylić walnąć w ścianę i tak kilka razy do skutku.. a dziś... to już dylemat
Co brałeś, że masz takie przemyslenia?Witek pisze: Jest Mazda.
szkoda czasu na mito.esilon pisze: WiS, Mito ma wyłupiaste gały, proporcje jakies niedoważone , ble
To sugerowałbym zacząć...Witek pisze: ja nic nie muszę "brać", żeby myśleć.