Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

Rozmowy o Subaru i nie tylko. Dział pełen offtopicu i rozmów niemotoryzacyjnych.
ODPOWIEDZ
Alan, Alan, Alan!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: WiśniaNieWiśnia
Polubił: 99 razy
Polubione posty: 202 razy

Re: Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

Post 22 mar 2019, o 18:19

Ponieważ po ostatniej zmianie kół w warsztacie postanowiłem sam wymieniać, to wrzuciłem na YT czy mój impact gun da radę i wyskoczyła jedna z propozycji



Na szczęście mam tylko DeWalta 150Nm ;)



FUX
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: ze sofy.
Auto: jeżdżące
Polubił: 102 razy
Polubione posty: 165 razy

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

Post 22 mar 2019, o 19:42

:mrgreen:
Dolce far niente ;-)

leon
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Auto: Kąąbi 3 + Cąąbi X
Polubił: 111 razy
Polubione posty: 88 razy

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

Post 12 maja 2019, o 01:27

Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.

inquiz
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Wwa Wola
Auto: Legaś IV junkers
Polubił: 168 razy
Polubione posty: 163 razy

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

Post 18 cze 2020, o 22:24

Niby RODO i jakieś zasady ale spam idzie dalej. Od paru dni skrzynkę bombardują mi reklamy których nie łapie filtr antyspamowy, Niby administratorem jest jakaś firma krzak z Curacao ale reklamy to nie typowe śmietnik tylko kampanie dużych znanych korpo.
Zakładam, że w umowach mają pewnie wszystko zabezpieczone że legalnie, zgodnie z sRODO itp i dupy mają czyste. Ale wizerunkowo wygląda to żałośnie wysyłać na adresy z jakichś na lewo posiadanych baz danych :wall:
Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!

michal
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Radom
Polubił: 18 razy
Polubione posty: 11 razy

Noc reklamożerców, czyli mądre i głupie pomysły marketingowe

Post 19 cze 2020, o 08:19

coz, w wielu korpach dzialy marketoidalne sa przekonane, ze massmailing spamowy dziala i nie akceptuja informacji, ze niekoniecznie.

ODPOWIEDZ