Witajcie!
Powoli psychicznie przymierzam się do sprzedaży Subaraka :(
Żona chce Seata Arosę - może iść na zamianę.
Na codzień jeżdżę Pajero II i Partnerem.
Legacy I, rok prod. 1994, wersja kanadyjska.
Silnik 2,2L, 100kW, wolnossący.
Automat. Kolor niebieski. Nadwozie kombi. Instalacja gazowa III? generacji.
Opony zimowe Dębica Frigo II. Przód kupione na przełomie 2010/2011, tył kupione w styczniu 2012 - jeszcze mają "wąsy".
Kupiłem go 2 lata temu jako auto zastępcze (mój Freelander często był w serwisie).
Jeździłem niewiele, ale trochę porobiłem, m.in:
"pakiet startowy" - wszystkie oleje, przegląd skrzyni automatycznej i wymiana dynamiczna oleju, wymiana pasków, wymiana uszczelek pod głowicami.
Później wymiany olejów na bieżąco - rok temu.
Wymieniony lewy przedni przegub na nowy - stary grzechotał.
Wymienione elementy zawieszenia przód (nowe sprężyny, nowe amortyzatory, nowe ucho drążka).
Nowy zbiornik gazu.
Nieco poprawek blacharskich, wymieniony fragment błotnika (rdza).
Do zrobienia:
sprężarka klimatyzacji
wymiana amortyzatorów tył
rdza na dole prawych tylnych drzwi
do wymiany łapa załączająca sprzęgło wielopłytkowe (dołączanie napędu na tył).
Stan wizualny średni, technicznie b.dobry oprócz w/wym. rzeczy. Silnik pali natychmiast (nawet po miesięcznym staniu). W środku fotele z prawdziwej skóry cielęcej, stan dobry+, kolor jasny. Tapicerka cała skórzana, tak jak fotele. Kierownica skóra. Skrzynia biegów nie szarpie, bardzo szybka, zwłaszcza w porównaniu choćby do Forestera czy Land Crousera. Kickdown potrafi zrzucić nawet 2 biegi. Działający tempomat.
Oryginalnie był na miechach pneumatycznych, aktualnie sprężyny od Seata. Cała instalacja pneumatyki jednak została, jak ktoś chce się pchać w koszty ;) to wystarczy podmienić sprężyny na miechy i podłączyć.
Był serwisowany m.in. w OPP SPORT Subaru Serwis, Warszawa ul Jutrzenki.
Ktoś zainteresowany?
Interesuje mnie cena, którą do niego dołożyłem - 3500 zł.
mail: adam (małpka) derwer (kropka) sm (kropka) pl
tel. 692-438-223
--
Pozdrawiam.
Adam.
[S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Re: [S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat
Ciekawe czy aktualne? Jak opłatowo? Wsiadać i jechać? 
I foty proszę ale to odezwę się mailowo w takim razie

I foty proszę ale to odezwę się mailowo w takim razie

"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL- Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."-Krzysztof Hołowczyc
Dłubię to, dłubię tam to. :)
Dłubię to, dłubię tam to. :)
Re: [S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat
Aktualne.gimof pisze:Ciekawe czy aktualne? Jak opłatowo? Wsiadać i jechać?
I foty proszę ale to odezwę się mailowo w takim razie
Podjechałem do Subaraka w środę.
Autko z zewnątrz jest w kiepskim stanie - ostatnio jeździłem nim na przełomie lipca i sierpnia.
Natomiast tam, gdzie stał, zagnieździła się ekipa budowlana

Na aucie było pół centymetra błota, cementu i różnych innych pyłów.
Odpalił natychmiast, jakby jeździł wczoraj

Umyłem go szybko na jakiejś samoobsługowej myjce i przewiozłem biedaczka w inne miejsce.
Muszę zabezpieczyć rdzę przed dalszym rozprzestrzenianiem się, porządnie jeszcze raz umyć i porobię fotki, bo nie chcę nikogo straszyć tym, jak wygląda teraz

Uzupełnienie informacji z pierwszego postu:
Zapomniałem dopisać, że jest szyberdach - szkło ciemno-niebieskie. Szyberdach ma owiewkę, przesuwa się do tyłu lub można go uchylić.
Jest hak holowniczy - oryginalny Subaru ze starą, "typową" wtyczką - 7pin.
Do zrobienia oprócz prawych tylnych drzwi (jak pisałem wcześniej) także lewy tylny błotnik.
Auto w stanie jeżdżącym, OC w Link4 do 17.10.2012, badanie techniczne do 18.10.2012.
Kompletny rozrząd z rolkami, napinaczami, uszczelniaczami i pompą wody był wymieniany w listopadzie 2010, około 11 tys. km. temu.
Ale auto od grudnia 2011 (gdy kupiłem Pajero) już praktycznie stoi i się marnuje

Od stycznia 2012, gdy założyłem mu nowe opony zimowe Frigo, zrobił ok. 200km.
Szkoda, żeby stał i rdzewiał. Może znajdzie nowy dom
