[S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
Rander
0 gwiazdek
Auto: Subaru Legacy 95
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat

Post 7 wrz 2012, o 13:47

Witajcie!

Powoli psychicznie przymierzam się do sprzedaży Subaraka :(
Żona chce Seata Arosę - może iść na zamianę.
Na codzień jeżdżę Pajero II i Partnerem.

Legacy I, rok prod. 1994, wersja kanadyjska.
Silnik 2,2L, 100kW, wolnossący.
Automat. Kolor niebieski. Nadwozie kombi. Instalacja gazowa III? generacji.
Opony zimowe Dębica Frigo II. Przód kupione na przełomie 2010/2011, tył kupione w styczniu 2012 - jeszcze mają "wąsy".

Kupiłem go 2 lata temu jako auto zastępcze (mój Freelander często był w serwisie).
Jeździłem niewiele, ale trochę porobiłem, m.in:
"pakiet startowy" - wszystkie oleje, przegląd skrzyni automatycznej i wymiana dynamiczna oleju, wymiana pasków, wymiana uszczelek pod głowicami.
Później wymiany olejów na bieżąco - rok temu.
Wymieniony lewy przedni przegub na nowy - stary grzechotał.
Wymienione elementy zawieszenia przód (nowe sprężyny, nowe amortyzatory, nowe ucho drążka).
Nowy zbiornik gazu.
Nieco poprawek blacharskich, wymieniony fragment błotnika (rdza).

Do zrobienia:
sprężarka klimatyzacji
wymiana amortyzatorów tył
rdza na dole prawych tylnych drzwi
do wymiany łapa załączająca sprzęgło wielopłytkowe (dołączanie napędu na tył).

Stan wizualny średni, technicznie b.dobry oprócz w/wym. rzeczy. Silnik pali natychmiast (nawet po miesięcznym staniu). W środku fotele z prawdziwej skóry cielęcej, stan dobry+, kolor jasny. Tapicerka cała skórzana, tak jak fotele. Kierownica skóra. Skrzynia biegów nie szarpie, bardzo szybka, zwłaszcza w porównaniu choćby do Forestera czy Land Crousera. Kickdown potrafi zrzucić nawet 2 biegi. Działający tempomat.
Oryginalnie był na miechach pneumatycznych, aktualnie sprężyny od Seata. Cała instalacja pneumatyki jednak została, jak ktoś chce się pchać w koszty ;) to wystarczy podmienić sprężyny na miechy i podłączyć.
Był serwisowany m.in. w OPP SPORT Subaru Serwis, Warszawa ul Jutrzenki.

Ktoś zainteresowany?
Interesuje mnie cena, którą do niego dołożyłem - 3500 zł.


mail: adam (małpka) derwer (kropka) sm (kropka) pl
tel. 692-438-223


--
Pozdrawiam.

Adam.



gimof
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Poznań
Auto: Nienajgorsza asterka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat

Post 28 wrz 2012, o 11:08

Ciekawe czy aktualne? Jak opłatowo? Wsiadać i jechać? ;-)
I foty proszę ale to odezwę się mailowo w takim razie ;-)
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL- Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."-Krzysztof Hołowczyc

Dłubię to, dłubię tam to. :)

Rander
0 gwiazdek
Auto: Subaru Legacy 95
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat

Post 28 wrz 2012, o 12:40

gimof pisze:Ciekawe czy aktualne? Jak opłatowo? Wsiadać i jechać? ;-)
I foty proszę ale to odezwę się mailowo w takim razie ;-)
Aktualne.

Podjechałem do Subaraka w środę.
Autko z zewnątrz jest w kiepskim stanie - ostatnio jeździłem nim na przełomie lipca i sierpnia.
Natomiast tam, gdzie stał, zagnieździła się ekipa budowlana :x
Na aucie było pół centymetra błota, cementu i różnych innych pyłów.

Odpalił natychmiast, jakby jeździł wczoraj :-)
Umyłem go szybko na jakiejś samoobsługowej myjce i przewiozłem biedaczka w inne miejsce.
Muszę zabezpieczyć rdzę przed dalszym rozprzestrzenianiem się, porządnie jeszcze raz umyć i porobię fotki, bo nie chcę nikogo straszyć tym, jak wygląda teraz :wall:

Uzupełnienie informacji z pierwszego postu:
Zapomniałem dopisać, że jest szyberdach - szkło ciemno-niebieskie. Szyberdach ma owiewkę, przesuwa się do tyłu lub można go uchylić.
Jest hak holowniczy - oryginalny Subaru ze starą, "typową" wtyczką - 7pin.

Do zrobienia oprócz prawych tylnych drzwi (jak pisałem wcześniej) także lewy tylny błotnik.

Auto w stanie jeżdżącym, OC w Link4 do 17.10.2012, badanie techniczne do 18.10.2012.

Kompletny rozrząd z rolkami, napinaczami, uszczelniaczami i pompą wody był wymieniany w listopadzie 2010, około 11 tys. km. temu.
Ale auto od grudnia 2011 (gdy kupiłem Pajero) już praktycznie stoi i się marnuje :-(
Od stycznia 2012, gdy założyłem mu nowe opony zimowe Frigo, zrobił ok. 200km.

Szkoda, żeby stał i rdzewiał. Może znajdzie nowy dom ;-)

kamilos
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: Forek 98 "Rodzyn" 2.0 ASB
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] Subaru Legacy I (1994), 2.2l, automat, kombi, tempomat

Post 5 paź 2012, o 21:20

fotki :D

ODPOWIEDZ