sherif pisze:
Jedz do Jarka, powie Ci czy bylo cos robione w geometrii czy nie.
Byłem....
No i.... powiedział : Brać... widać że przejechane 60 kilka tys i nie kręcone...
zawieszenie w idealnym stanie, silnik tez...
z uwag:
samochód był strzelony przodem, ale miał wymieniony pas przedni a nie klepany, wymieniony wiatrak wentylatora na zamiennik ( należy dać nawet używany oryginał bo ten się po 15 tys zepsuje

) wymieniona chłodnica... jest za duży akumulator ( choć nie wiem czy pojemnościowo czy gabarytowo ) i zgubili jakąś podkładkę pod aku
i wymieniona maska... ale blacharz choć polakierował ja ok to nie dał uszczelniacza na krawędziach od spodu i należy to zrobić bo za jakiś czas na krawędziach mogłaby się rdza wdać...
jak podsumował... 500-700 pln i jest igła...
Geometrii płyty mówił żeby nie robić - bo widać ze jest ok... robić za to geometrie zawieszenia...
zrobiłem...
na 14 parametrów na początku 3 nie trzymały normy...
na koniec normy nie trzymał tylko kąt pochylenia koła tylnego prawego ( a wiec raczej nie od uderzenia ) ale po pierwsze nie wiedzieli gdzie się to reguluje a po drugie odchylenie od normy jest niewielkie bo norma 0,45 stopnia a mi wyszło 0,57 stopnia
pozostałe parametry na zielono

Oczywiście wydaj mi się że można będzie geometrię poprawić np u Sylwka ale to jak juz go dostanę ( np przednie zawieszenie jest w normie bo norma do 1,15 stopnia a ja mam 1,00 )
Tak czy Inaczej
dziś odebrałem dowód tymczasowy...
zamówiłem świniacze.
umówiłem LPG u Jako na początek stycznia....
no i jest szansa że do tygodnia przeparkuję smolucha ( czarny albowiem ) pod nowe miejsce postojowe przy moim domku
