-pełen pakiet dokładek GT
-spojler i lotka na klapie GT
-maska GT
-Hamulce dwutłok GT przód(aktualnie tarcze i klocki z Forestera S-turbo)
-sprężyny GT
-rozpórka przód custom na wzór OMP
-Rozpórka tył custom szybkowypinana w razie potrzeby przewozu większego ładunku
-Tylny stabilizator GT
-kierownica momo GT(do odświeżenia skóra)
-białe zegary GT
-fotele i kanapa skora
-Dach w czarny połysk
-chlapacze

-Tłumik końcowy WRX
-lekki zamach by Otoczak plus nowe sprzęgło Valeo
-Instalacja LPG stefanelli
-Grill JDM
-Felgi 16'' toyota celica ciemnym garficie
-częściowo wygłuszony bagażnik i tylne nadkola
-Nowe przewody WN NGK
-Nowa cewka Magneti Marelli
-Nowe świece BERU
-nowy czujnik spalania stukowego OEM
-Nowy olej Motul Xcess 5w40
-Świeże OC i przegląd
-Świeżo po regulacji gazu
-W sierpniu był serwis klimy
-Latem kontrolowany luz zaworowy,uszczelnienie silnika(uszczelniacze wałków,wału,kapy zaworowe itp)
-Wiosną z powodu awarii wiska kupiona i założona przy okazji wymiany sprzęgła skrzynia i dyfer z Legacy 2.2(dłuższa) oryginalną dodaję wkomplecie-ogólnie była w lepszej kondycji-można przełożyć ją z powrotem wkładając jej wisko od tej z legacy.
Auto zawsze dostawało to co najlepsze i było dbane wymieniane na bieżąco zarówno za mojej kadencji jak i poprzedniego właściciela,mam stos faktur od początku bytu auta w PL i mozna bez problemu prześledzić jego historię.Poprzednik wstawial reperaturki tylnych nadkoli i założył komplet nowych amortyzatorów kayaba excelG wraz z nowymi mocowaniami górnymi,ja dołożyłem sprężyny GT/WRX.Ja w ostatnim tylko czasie: sprzęgło,łożyska kół tył,szczęki hamulcowe tył,olej w skrzyni,dyfrze i silniku(poprzednik jeżdził na castrol prfessional,u mnie od początku ENEOS premium hyper 5w40 ,aktualnie świeży Motul Xcess 5w40) Od zmiany do zmiany dolewam 0.5l(utrzymywany zawsze stan full)
W zeszłym miesiącu upgrade wydechu-wywalony drugi kat(dzwonił) wstawiony nowy tłumik rozprężny,nowa plecionka i kawał nowej rury.
Teraz minusy:
Lakierne nie było w ASO

Wiązka do tylnej klapy jest poprowadzona druga, bo ....który mi sprzedał klapę obciął przewody na łączeniu i nic nie powiedział.Myślałem że wiązka trefna,kupiłem drugą i poprowadziłem i wszystko działa(centralny,wycieraczka itp) NIedawno odkryłem że w ori wystarczy polutować przecięte przewody ale nie mam w tej chwili dostępu do garażu z prądem.
Na nakładkach progowych jest kilka odprysków od kamieni itp.
Plastiki w bagażniku ze względu na jasny kolor średnio wyglądają(koszt kompletu ok 50 zł)
W zasadzie imprezie do GTeka brakuje tylko (i aż

Tak czy siak auto mialo iść do sprzedaży bo raz że od dwóch sezonów w wlkp nie ma zimy i napęd 4x4 nie jest mi potrzebny(nie ukrywam że kupiłem auto z zamiarem śnieżnych zabaw a tu klops-zima się obraziła),a dwa -z tyłu po włożeniu fotelika,nosidła i wózka do bagażnika robi się dramatycznie ciasno.Nadszedł czas na minivana


Autko pięknie brzmi-jest bulgot .Jak ktos chce to może założyć przelot i wtedy jest miazga

Jak widać w autko inwestuję jakby miało ze mną zostać.Na 99% na początku lutego wyjeżsżam do UK więc zależy mi na sprzedaż przed tym terminem.
Auto do obejrzenia w Poznaniu
Link do mojego tematu:
http://forum.subaru.pl/index.php?/topic ... son-rx-rs/
http://allegro.pl/subaru-impreza-gl-rx- ... 18912.html
Cena 9500zł do negocjacji