Gdy przeszukiwałem wątki temat ten nie był zasadniczo poruszany, raczej w kontekście oceny zmian w ofercie w roczniku 2008, ze spojrzeniem krytycznym na nieco sztuczne dystansowanie 2.0R od 2.5.
Legacy 2.0R 165 km vs. 150 km MT
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Legacy 2.0R 165 km vs. 150 km MT
Chciałbym dowiedzieć się czy ktoś ma (i jakie) doświadczenie i porównanie w jeździe poliftowym Legacy 2.0R IV generacji z silnikiem 165 km (MY 07), z niższym maksymalnym momentem obrotowym (187 nm) i 150 km, z wyższym maksymalnym momentem obrotowym (196 nm) (MY 08 i 09). Chodzi mi ocenę elastyczności i ogólnej "przyjazności" przy wyprzedzaniu; prędkość maksymalna katalogowo, zresztą niewiele różniąca się pomiędzy modelami, nie ma dla mnie znaczenia. Zdaję sobie sprawę, że oba samochody nie są specjalnie energiczne biorąc pod uwagę masę i uwzględniając straty w napędzie. Po prostu chodzi mi o praktyczne duże kombi, które pozwala od czasu do czasu wyprzedzić. Znalezienie 2.5 z końca IV generacji graniczy z cudem, a H6 raczej odpada.
Gdy przeszukiwałem wątki temat ten nie był zasadniczo poruszany, raczej w kontekście oceny zmian w ofercie w roczniku 2008, ze spojrzeniem krytycznym na nieco sztuczne dystansowanie 2.0R od 2.5.
Gdy przeszukiwałem wątki temat ten nie był zasadniczo poruszany, raczej w kontekście oceny zmian w ofercie w roczniku 2008, ze spojrzeniem krytycznym na nieco sztuczne dystansowanie 2.0R od 2.5.