ciekaw jestem czy by sie jednak przyczepili do tych zenonwgregski pisze:juz 95 kkm na budziku wraz z przegladem rejestracyjnym, badaniem spalin oraz sprawdzeniem instalacji zafundowalem OBKowi regulacje zaworow.
przeglad przeszedl pierwszorzednie (choc profilaktycznie zdemontowalem zenony i wsadzilem normalne zarowy.
do plyty pod silnikiem nikt sie nie doczepil.
przy okazji, dowiedzialem sie, ze 2,5 ma inny rodzaj regulacji zaworow i (cytuje) nie trzeba jak w 2,0 wyjmowac silnika do tej regulacji.
a w niemczech wlasnie glownie 2.0 smigaja na fabrycznym gazie - forek i legas.
ciekawe, moze mnie ktos olsnic jaka jest roznica?
i przy okazji podpowiedziec ile taka regulacja zaworo kosztuje w Polsce?
Za 10 kkm duzy przeglad - rozrzad, plyny, swieczki. ciekaw jesem kosztow w Polsce.
Gdzie to najlepiej robic? Lodzkie ASO?

silnika wyjmowac moze i nie trzeba, ale na pewno jest wygodniej na wyjetym.
Ostatnio robilem przeglad po 150kkmu u Jarka, czyli duzy (wg instrukcji, czyli: olej skrzynia, olej dyfer tylni, wszystkie filtry, olej silnikowy + standardowy przeglad), zaplacilem cos kolo 750zl, wliczajac przetoczenie bebnow tylnich (reczny nierowno bral) +1l oleju na dolewki.
BTW. czemu niby mieli by sie do plyty doczepic ?