4eat.. pytań kilka

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
So What!
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kraków
Auto: Giulia V Q4
Polubił: 309 razy
Polubione posty: 60 razy

Re: 4eat.. pytań kilka

Post 7 sty 2013, o 16:20

rrosiak pisze:
Piskoor pisze: Jak gaszę silnik
Też na P.
Tyko wtedy zresztą można wyjąć kluczyk ze stacyjki ;-)



Konto usunięte
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: 4eat.. pytań kilka

Post 7 sty 2013, o 16:39

leon, ja zaciągam i nic się nie dzieje. Hamulec może przymarznąć gdy pancerz linki jest popękany...

jasiem
1 gwiazdka
Lokalizacja: piaseczno
Auto: Forki dwa
Polubił: 2 razy
Polubione posty: 0

Re: 4eat.. pytań kilka

Post 7 sty 2013, o 16:58

leon pisze:
A jak z zaciąganiem ręcznego zimą ? Nie do końca to jest zalecane.
Eee tam, ja zawsze zaciągam - czy zima czy lato, przy największych mrozach też i jakoś nic się złego nie porobiło od tego. Tylko w oplach zaciągnięty ręczny = walenie młotkiem w bębny ;)
Pozdrawiam,
Kuba

Rommel
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Uxbridge/Rzeszów
Auto: Outback 2006 2,5 , byl Forester 2010 2,5X
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: 4eat.. pytań kilka

Post 18 wrz 2014, o 11:45

]Nie ma istotniejszych zmian. Co do laga się nie wypowiem, ale może spróbuj trybu power.
Piskoor pisze: 4 w korku.. noga na hamulec czy zrzucać na N ?

Noga na hamulec. Zrzut na N i powrót na D powoduje skoki ciśnienia w skrzyni (ciśnienie hydrauliki jest 50 razy większe w trybie D niż N), co w efekcie może rozwalić skrzynię.
to mnie załamałes, bo wszyscy mówili żeby na N wrzucać.

U mnie jak wrzuce skrzynie na S, to wydaje mi się, że szybciej zmienia biegi, no i oczywiście wyżej. Wydaje mi się ze szybsza redukcja jest, czy tak jest?

gebolp pisze:
Piskoor pisze: Oooooo
Mogę dołożyć łopatki. ?
łopatki kosztowały mnie jakieś 250PLN- używki z imprezy z hameryki, bez problemu pasują do otworów na wkręty w ramce przełączników pod kierownicą. dodatkowa inwestycja to inna obudowa kolumny kier. -wyszło 190PLN w serwisie. Do tego dorobienie wiązki 3 przewodów do sterownika kabiny.... razem niecałe 1.5h roboty
zaintrygowałes mnie, zaczynam szukać!
"Non homo sed vero mentula magna minax."

ODPOWIEDZ