]Nie ma istotniejszych zmian. Co do laga się nie wypowiem, ale może spróbuj trybu power.
Piskoor pisze:
4 w korku.. noga na hamulec czy zrzucać na N ?
Noga na hamulec. Zrzut na N i powrót na D powoduje skoki ciśnienia w skrzyni (ciśnienie hydrauliki jest 50 razy większe w trybie D niż N), co w efekcie może rozwalić skrzynię.
to mnie załamałes, bo wszyscy mówili żeby na N wrzucać.
U mnie jak wrzuce skrzynie na S, to wydaje mi się, że szybciej zmienia biegi, no i oczywiście wyżej. Wydaje mi się ze szybsza redukcja jest, czy tak jest?
gebolp pisze:Piskoor pisze:
Oooooo
Mogę dołożyć łopatki. ?
łopatki kosztowały mnie jakieś 250PLN- używki z imprezy z hameryki, bez problemu pasują do otworów na wkręty w ramce przełączników pod kierownicą. dodatkowa inwestycja to inna obudowa kolumny kier. -wyszło 190PLN w serwisie. Do tego dorobienie wiązki 3 przewodów do sterownika kabiny.... razem niecałe 1.5h roboty
zaintrygowałes mnie, zaczynam szukać!