Czołem!
Jako, że czasem napęd dawał odczuwalne wibracje wlazłem pod auto i zacząłem szukać. Pierwszym podejrzanym był krzyżak na wale ale okazało się , ze tam wszystko w porządku. Znalazłem natomiast dość spory luz na dłuższej (lewej), przedniej półosi. Spory luz na wyjściu z dyfra. Ktoś to przerabiał u siebie? Pogrzebałem w manualu i wychodzi mi, że może top być wyhuśtane łożysko. Ma ktoś może numer tego łożyska co siedzi pod tą karbowaną "nakrętką" ?
Pozdrawiam
Luz na półosi..
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Luz na półosi..
Peepuck! pisze: Znalazłem natomiast dość spory luz na dłuższej (lewej), przedniej półosi.
A reklamują, że są tak samo długie.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
- Peepuck!
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Krakoff to Mogilany
- Auto: Forester 2,0GX'99, Nissan Patrol K160 SD33 35" BFG +3"
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Luz na półosi..
No dobra, nie wnikając w szczegóły całego zespołu przegubów. Jest spory luz na wewnętrznym, przednim, lewym przegubie. Luz przy wyjściu z nakrętki z zębami do regulacji luzu międzyzębnego przedniego mechanizmu różnicowego. Będzie? 

To MY tworzymy ten cholerny świat.....