Czołem!
Jako, że czasem napęd dawał odczuwalne wibracje wlazłem pod auto i zacząłem szukać. Pierwszym podejrzanym był krzyżak na wale ale okazało się , ze tam wszystko w porządku. Znalazłem natomiast dość spory luz na dłuższej (lewej), przedniej półosi. Spory luz na wyjściu z dyfra. Ktoś to przerabiał u siebie? Pogrzebałem w manualu i wychodzi mi, że może top być wyhuśtane łożysko. Ma ktoś może numer tego łożyska co siedzi pod tą karbowaną "nakrętką" ?
Pozdrawiam
			
									
						Luz na półosi..
					Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
	Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Luz na półosi..
Peepuck! pisze: Znalazłem natomiast dość spory luz na dłuższej (lewej), przedniej półosi.
A reklamują, że są tak samo długie.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
						- Peepuck!
 - 0 gwiazdek
 - Lokalizacja: Krakoff to Mogilany
 - Auto: Forester 2,0GX'99, Nissan Patrol K160 SD33 35" BFG +3"
 - Polubił: 0
 - Polubione posty: 0
 
Re: Luz na półosi..
No dobra, nie wnikając w szczegóły całego zespołu przegubów. Jest spory luz na wewnętrznym, przednim, lewym przegubie. Luz przy wyjściu z nakrętki z zębami do regulacji luzu międzyzębnego przedniego mechanizmu różnicowego. Będzie?  
			
									
						To MY tworzymy ten cholerny świat.....