Witam ! Mam pytanie dlaczego powstaje podciśnienie w układzie chłodniczym ? Czy istnieje możliwość podessania oleju ze skrzyni biegów automatycznej?
Pacjent: Subaru Legacy 2.5 Automat
Podciśnienie w układzie chłodniczym
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- subarka665
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: takie wielkie spalenie LPG ?
- Auto: Subaru Legacy - Luxus
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Podciśnienie w układzie chłodniczym
W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca...
turbina...
Think. Feel. Drive. Subaru
turbina...
Think. Feel. Drive. Subaru
Re: Podciśnienie w układzie chłodniczym
tak na chłopski rozum: skoro jest pompa, to patrząc z kierunkiem pompowania, przed pompą jest podciśnienie, a za pompą nadciśnienie, ale gdzie się kończy jedno, a zaczyna drugie?
- koziolek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Forester XT 2.5
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: Podciśnienie w układzie chłodniczym
Wydaje mi się że chodzi o temperatury,kiedy fura jest nagrzana ciecz zwiększa objętość i trochę płynu wywala do zbiorniczka wyrównawczego,w momencie studzenia się całego układu zasysa ciecz ze zbiorniczka odpowiedzialny za to jest korek na chłodnicy.
subarka665, może opisz problem,jeżeli masz olej w płynie chłodzącym raczej nie jest to spowodowane podciśnieniem w ukł chłodzenia,a ciśnieniem oleju które jest wyższe niż ciśnienie w ukł chłodzenia
subarka665, może opisz problem,jeżeli masz olej w płynie chłodzącym raczej nie jest to spowodowane podciśnieniem w ukł chłodzenia,a ciśnieniem oleju które jest wyższe niż ciśnienie w ukł chłodzenia
- subarka665
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: takie wielkie spalenie LPG ?
- Auto: Subaru Legacy - Luxus
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
j33mbo
Na powrocie płynu wąż jest zassany.
koziolek, właśnie olej w płynie chłodzącym był. Po odkręceniu korka od chłodnicy było "masło", w zbiorniczku wyrównawczym też. Potem było dolewane wody (może tu jest błąd, choć nie sądzę) no i potem jadę, jadę, jadę, aż nagle skrzynia doznała dziwnej pracy, auto nagle samo mi stanęło z piskiem opon i dym spod machy. Po otwarciu wąż od chłodnicy zassany i ryzykując otwarłam korek, a tam nic. Skrzynia się normalnie fioletowa zrobiła, naplułam na pokrywę, to aż ślina się gotowała. Teraz właśnie się zastanawiam czy jak zassało od góry, to czy wtedy mogło podebrać olej ze skrzyni w wyniku czego skrzynia się zatarła



koziolek, właśnie olej w płynie chłodzącym był. Po odkręceniu korka od chłodnicy było "masło", w zbiorniczku wyrównawczym też. Potem było dolewane wody (może tu jest błąd, choć nie sądzę) no i potem jadę, jadę, jadę, aż nagle skrzynia doznała dziwnej pracy, auto nagle samo mi stanęło z piskiem opon i dym spod machy. Po otwarciu wąż od chłodnicy zassany i ryzykując otwarłam korek, a tam nic. Skrzynia się normalnie fioletowa zrobiła, naplułam na pokrywę, to aż ślina się gotowała. Teraz właśnie się zastanawiam czy jak zassało od góry, to czy wtedy mogło podebrać olej ze skrzyni w wyniku czego skrzynia się zatarła




W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca...
turbina...
Think. Feel. Drive. Subaru
turbina...
Think. Feel. Drive. Subaru
Re: Podciśnienie w układzie chłodniczym
w śródpompiuj33mbo pisze: rzed pompą jest podciśnienie, a za pompą nadciśnienie, ale gdzie się kończy jedno, a zaczyna drugie?

Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Živela Jugoslavija!
Živela Jugoslavija!