Witam
Posiadam impreze GT z 2000 roku. Seria puki co.
Chce w najblizszym czasie podnosic moc.
Chcial bym wiedziec ile dadza rade zasilic seryjne wtryski?
Plan okolo 300 koni. A jesli nie dadza rady to jakie najlepiej kupic?
Pozdrawiam
Dylemat wtryskow w GT
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Dylemat wtryskow w GT
Zostaw te co sa, ew. mozesz lekko podniesc cisnienie paliwa, ale niekoniecznie. Chyba, ze chcesz probowac przebic te 300KM
Jacek "AMI" Rudowski
-
tomas212212
- 0 gwiazdek
- Auto: impreza GT
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Dylemat wtryskow w GT
yhmmm. nie okolo 300 bedzie dobrze. nie chce przeginac. i jeszcze powiedzcie mi jakie doladowanie ma seryjny GTek bo u mnie jest okolo 0.5-0.6 bara a u kumpla 0.9. i nie wiem czy turbo walniete czy u niego juz mody byly, turbiny te same. oba autka z rocznikow 99-00. pod maska tez wygladalo na serie.nie wiem jak komp
Re: Dylemat wtryskow w GT
Seryjnie ma być ok. 0,8.
U Ciebie coś jest "zepsute" i auto pewnie nie jedzie jak powinno.
Zobacz jaki masz restryktor (podmień od kolegi na chwilę), a jak nie to dalej, wężyki, solenoidy, nieszczelności ...
Jak chcesz osiągnąć te 300 KM ?
U Ciebie coś jest "zepsute" i auto pewnie nie jedzie jak powinno.
Zobacz jaki masz restryktor (podmień od kolegi na chwilę), a jak nie to dalej, wężyki, solenoidy, nieszczelności ...
Jak chcesz osiągnąć te 300 KM ?
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Dylemat wtryskow w GT
Bez restryktora będzie 0,6, z nim powinno być ok 0,9.
czarne jest piękne...
-
tomas212212
- 0 gwiazdek
- Auto: impreza GT
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Dylemat wtryskow w GT
Nie. restryktor to taka pigula z otworkiem w jednym z tych wezykow przy turbo.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Dylemat wtryskow w GT
Zwężka (pigułka, koralik) w jednym z wężyków.
"Pomacaj" to wyczujesz go... lub nie, bo doładowanie masz jak bez niego.
"Pomacaj" to wyczujesz go... lub nie, bo doładowanie masz jak bez niego.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Dylemat wtryskow w GT
Zacznij od przywrocenia mocy seryjnej. Pozniej krotka, tania skrzynia od ryjeksa, male kola max 16" na niskoprofilowej gumie. Taki gt juz powinien sprawnie sie przemieszczac. Żeby dłubać wyżej trzeba się liczyć z budżetem, za jaki można dostać seryjne 280KM ze skrzynią, więc lepiej zamęczyć bazę i wynieść z tego doświadczenia zamiast niutków na kartce papieru, czy setnych różnic w czasach sprintów spod świateł 

0.5b śmierdzi trybem awaryjnym. mówisz, że to my99/00, to próbujcie z kompem coś ustalić - a za jakiekolwiek grzebanie bierz się dopiero jak auto będzie mechanicznie w 200% sprawne. btw, nie kombinuj ze zmianami wtrysków etc, bo i tak skrzynia tego nie przeżyje ;)
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl