Dylemat wtryskow w GT

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
tomas212212
0 gwiazdek
Auto: impreza GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Dylemat wtryskow w GT

Post 27 sie 2014, o 10:17

Witam
Posiadam impreze GT z 2000 roku. Seria puki co.
Chce w najblizszym czasie podnosic moc.
Chcial bym wiedziec ile dadza rade zasilic seryjne wtryski?
Plan okolo 300 koni. A jesli nie dadza rady to jakie najlepiej kupic?
Pozdrawiam



AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Dylemat wtryskow w GT

Post 27 sie 2014, o 14:55

Zostaw te co sa, ew. mozesz lekko podniesc cisnienie paliwa, ale niekoniecznie. Chyba, ze chcesz probowac przebic te 300KM
Jacek "AMI" Rudowski

tomas212212
0 gwiazdek
Auto: impreza GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Dylemat wtryskow w GT

Post 31 sie 2014, o 19:10

yhmmm. nie okolo 300 bedzie dobrze. nie chce przeginac. i jeszcze powiedzcie mi jakie doladowanie ma seryjny GTek bo u mnie jest okolo 0.5-0.6 bara a u kumpla 0.9. i nie wiem czy turbo walniete czy u niego juz mody byly, turbiny te same. oba autka z rocznikow 99-00. pod maska tez wygladalo na serie.nie wiem jak komp

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Dylemat wtryskow w GT

Post 31 sie 2014, o 20:42

Seryjnie ma być ok. 0,8.

U Ciebie coś jest "zepsute" i auto pewnie nie jedzie jak powinno.
Zobacz jaki masz restryktor (podmień od kolegi na chwilę), a jak nie to dalej, wężyki, solenoidy, nieszczelności ...

Jak chcesz osiągnąć te 300 KM ?
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

vibowit
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Kiełpin
Auto: szkoda
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Dylemat wtryskow w GT

Post 1 wrz 2014, o 10:12

Bez restryktora będzie 0,6, z nim powinno być ok 0,9.
czarne jest piękne...

tomas212212
0 gwiazdek
Auto: impreza GT
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Dylemat wtryskow w GT

Post 1 wrz 2014, o 15:46

eee restryktor to? ten czujnik co jest polaczony trojnikiem z turbo ?

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Dylemat wtryskow w GT

Post 1 wrz 2014, o 17:50

Nie. restryktor to taka pigula z otworkiem w jednym z tych wezykow przy turbo.
Jacek "AMI" Rudowski

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Dylemat wtryskow w GT

Post 1 wrz 2014, o 19:10

Zwężka (pigułka, koralik) w jednym z wężyków.

"Pomacaj" to wyczujesz go... lub nie, bo doładowanie masz jak bez niego.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Dylemat wtryskow w GT

Post 1 wrz 2014, o 19:22

Zacznij od przywrocenia mocy seryjnej. Pozniej krotka, tania skrzynia od ryjeksa, male kola max 16" na niskoprofilowej gumie. Taki gt juz powinien sprawnie sie przemieszczac. Żeby dłubać wyżej trzeba się liczyć z budżetem, za jaki można dostać seryjne 280KM ze skrzynią, więc lepiej zamęczyć bazę i wynieść z tego doświadczenia zamiast niutków na kartce papieru, czy setnych różnic w czasach sprintów spod świateł :razz:

siewcu
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wroclaw
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Post 1 wrz 2014, o 20:50

0.5b śmierdzi trybem awaryjnym. mówisz, że to my99/00, to próbujcie z kompem coś ustalić - a za jakiekolwiek grzebanie bierz się dopiero jak auto będzie mechanicznie w 200% sprawne. btw, nie kombinuj ze zmianami wtrysków etc, bo i tak skrzynia tego nie przeżyje ;)
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl

ODPOWIEDZ