Stuk z tyłu przy nagłej zmianie biegu WRX GD

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
xdeadly
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Białystok/Bielsk Podlaski
Auto: WRX 03 Wagon
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Stuk z tyłu przy nagłej zmianie biegu WRX GD

Post 19 sty 2015, o 13:33

Panowie jakiż czas temu wymienilem sprzęgiełko na exedy stage 2 ale pojawił sie z czasem problem . A dokładnie przy nagłej zmianie biegu z tyłu wydobywa się takie puknięcie przy zapinaniu z 1/2 i z 2/3 . Obstawiam że są to tuleje tylnego mostu ale chciałbym sie też poradzić na forum bo być może już ktoś miał coś podobnego u siebie :)


Obrazek

komin
4 gwiazdki
Lokalizacja: Kielce
Auto: Legacy 2.5 A/T
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Stuk z tyłu przy nagłej zmianie biegu WRX GD

Post 19 sty 2015, o 21:18

przy ostrym dodaniu-odjeciu gazu miałem to samo, dyfer trzyma sie na 4 gumach, dwie widać jak położysz sie za samochodem (obstawiam te), u mnie były tak poobrywane że na oko z 2 metrów widać było :-) dwie kolejne są przytwierdzone z przodu dyfra.
Teraz potrzebuje pomocy :-) gdyż własnie mam z tym problem(jedno, dwa uderzenia ) tyle że słysze puknięcie w śrudu samochodu (gdzieś koło podpory wału) dostałem sie tam: skrzynia, dyfer stoją jak widły w gnojówce, zdjołem osłonę termiczną tak zeby poszarpać wałem przy podporze przy mocniejszym szarpnięciu słychać głuche uderzenie właśnie "środka" podpory o jej zewnętrzną część tak ma być czy wymiana- jak? gdzie? za ile?? problem odczuwalny gdy jade rozpędem i dodam gazu i wtedu PUK. wtedy gdy silnik zaczyna przekazywać moment na koła.
Regeneracja felg ;
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269

dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Re: Stuk z tyłu przy nagłej zmianie biegu WRX GD

Post 19 sty 2015, o 23:28

Miałem coś takiego przy zmianach biegów.
Jakieś tuleje w podporze dyfra odchodzące w bok :mrgreen: dokładnie nie powiem bo nie pamiętam
W wolnossaku MY 99' oryginalne tuleje 700 zł (komplet)
Zamienniki pewnie tańsze
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: Stuk z tyłu przy nagłej zmianie biegu WRX GD

Post 21 sty 2015, o 22:52

na oko i ucho to podpora walu... zainwestuj w lepsza ale dramtu tu nie ma. tuleje wsadz strongi albo inne porzadne i po problemie. az tak duzo i tak drogie nie sa.
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: Stuk z tyłu przy nagłej zmianie biegu WRX GD

Post 21 sty 2015, o 23:16

Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

Bober71
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Stuk z tyłu przy nagłej zmianie biegu WRX GD

Post 22 sty 2015, o 10:27

Mieliśmy to samo u siebie : http://www.strongflex.eu/pl/subaru-fore ... cjalu.html i po problemie. Nie trzeba wydawać 700zł :)

ODPOWIEDZ