Legacy IV pare pytan

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Legacy IV pare pytan

Post 3 maja 2016, o 21:25

1. Czy wszystkie Legasie maja tyle rudego na podwoziu?? (nie podloga ale wachacze, kolyski itd)
2. Przewody hamulcowe, przewody od wspomagania-to musi takie pordzewiale byc??
3. Brak jakich kolwiek luzow na zawiasie przednim a jednak stuka-przy skreconych kolach na nawierzchni typu kostka itd.
4. Czy jest jaka opcja zrobienia w fabrycznym radiu mp3?? tzw transmiter to znam ale guzik "ch" na kolku do wyboru trybu radia chyba jest od zmieniarki-jak co gdzie ??
5. Czy moj jest zmulony(2.0 138hp) jakis czy co bo ledwo 10s do sety mi wychodzi i vmax 190... to juz forek idzie lepiej...


Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

Godlik
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
Polubił: 19 razy
Polubione posty: 83 razy

Re: Legacy IV pare pytan

Post 3 maja 2016, o 21:40

zinc pisze: 1. Czy wszystkie Legasie maja tyle rudego na podwoziu?? (nie podloga ale wachacze, kolyski itd)
Na to wygląda, bo mój też tak miał. I to w wieku 7-8 lat.
zinc pisze: 3. Brak jakich kolwiek luzow na zawiasie przednim a jednak stuka-przy skreconych kolach na nawierzchni typu kostka itd.
Przekładnia kierownicza, TTTM. Zrób głośniej radio ;-) Ewentualnie jeśli stukanie znika po delikatnym naciśnięciu hamulca, to brakuje gumek na prowadnicach zacisków.
zinc pisze: 5. Czy moj jest zmulony(2.0 138hp) jakis czy co bo ledwo 10s do sety mi wychodzi i vmax 190... to juz forek idzie lepiej...
A ile byś chciał od wielkiej krowy z napędem 4x4? Vmax chyba nie sprawdzałem, ale pamiętam że do 160 jeszcze jakoś szedł, a potem był już dramat.

zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: Legacy IV pare pytan

Post 3 maja 2016, o 22:23

Ad1. oki sie zrobi ale forek z 99 duzo ladniej wygladal fabrycznie.
ad3. no na heblah wszystko oki a stukanie jest tylko powoli i na skreconych... jakis help ?? czy tylko radio :D
ad5. forester my99 2.0na, obecnie bez modow leci 200kmh i ma 9 do sety choc to czolg i lodowka itd...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

rrosiak
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: W-wa, Kutno
Auto: Duża Dacia :)
Polubił: 129 razy
Polubione posty: 198 razy

Re: Legacy IV pare pytan

Post 3 maja 2016, o 23:22

zinc pisze: a stukanie jest tylko powoli i na skreconych... jakis help ??

Jak napisał Godlik TTTM, ale swojego czasu grzebali coś przy przewodach wspomagania i pomagało.
"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller - :giggle:
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów. :idea:

zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: Legacy IV pare pytan

Post 4 maja 2016, o 00:18

u mnie wlasnie pekl przewod przy maglu jeden z dwoch metalowych wiec i tak pojda nowe-ile moga w aso krzyknac ?? no i czy da sie takie zakuc jak cos bo w sumie do subaru ciezko dosc cos zakuc-przynajmniej tak wierdza inni ,ja jeszcze nie musialem nic wymieniac w subarynkach z przewodow takich...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Re: Legacy IV pare pytan

Post 4 maja 2016, o 00:33

a te przewody są podobne jak hamulcowe stalowe czy są stalowo- gumowe?
Jeśli takie jak hamulcowe to normalnie idzie dorobić miedziane (większość średnic zakuwają) teoretycznie każdy zakład zajmujący się naprawą przewodów hydraulicznych powinien ogarnąć temat :giggle:
Tylko radzę końcówki zabrać żeby dokładnie ogarnęli jakie dać.
Ja wymieniałem wszystkie stalowe hamulcowe i wyszło mnie to jakieś 200 zł :giggle:
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: Legacy IV pare pytan

Post 4 maja 2016, o 00:45

Nie no miedz to mam na warsztacie od groma... Te sa metalowo gumowe... Inaczej wibracji silnika by je pozrywaly... W koncu ida od pompy do magla... takie o cos http://allegro.pl/przewod-rura-wspomaga ... 53671.html
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

dzixd
Awatar użytkownika
Moderator działu
Lokalizacja: Dziki Zachód
Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
Polubił: 9 razy
Polubione posty: 307 razy

Re: Legacy IV pare pytan

Post 4 maja 2016, o 09:25

jeśli końcówki masz całe to powinni ci dorobić w zakładach zajmujących się przewodami hydraulicznymi.
Jeździć nie umiem, ale się staram :mrgreen:
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Konto usunięte pisze:
29 gru 2018, o 17:15
masz dobre serducho i ostrego pierdolca :lol: :thumb:
Obrazek

zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: Legacy IV pare pytan

Post 7 maja 2016, o 15:14

wlasnie koncowka poszla sie kochac... Ech... uzywka i ogien
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

komor
Awatar użytkownika
3 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester SG 2.0X MY03
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Legacy IV pare pytan

Post 7 maja 2016, o 15:57

zinc pisze: Brak jakich kolwiek luzow na zawiasie przednim a jednak stuka-przy skreconych kolach na nawierzchni typu kostka itd. (…) a stukanie jest tylko powoli i na skreconych...
Mój Forek też tak ma.
zinc pisze: vmax 190... to juz forek idzie lepiej...
Mój chyba nie. :) W sumie to vmax nie sprawdzałem, ale jazda 150-160 to już wrażenia jak na motocyklu bez kasku. Czas do setki w sumie wypadałoby sprawdzić, hm…

zinc
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
Polubił: 1 raz
Polubione posty: 0

Re: Legacy IV pare pytan

Post 7 maja 2016, o 16:40

ja jesli wierzyc pomiarom mam 9sek do setki i vmax osiagnal 205kmh... katalog sie konczy na 178 :P ale to moze kwestia pewnych zabiegow kolo silnika :P
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow

ODPOWIEDZ