OBROTY
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
gsxrlukasz
- 0 gwiazdek
- Auto: Subaru Forester
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
OBROTY
Mam problem z obrotami.Subaru 2002 2.0 turbo aut. 62.000km przebiegu bez gazu.Przy spokojne jeżdzie bez wariacji przyśpieszam,auto normalnie zmienia biegi i po osiągnięciu 2000-2500 obrotów następuje wahnięcie obrotów o 500+/- w dół.Wahnięcie jest minimalne ale odczówalne i widoczne na obrotomieżu i powtarzaące się,po ujęciu gazu ustają te obiawy.Komputery w zakładach nie pokazują żadnych usterek,ale ,,te zakłady i te ich komputery''.Czy ktoś z Was może mi pomóc.
Re: OBROTY
Ciekawe.gsxrlukasz pisze:Mam problem z obrotami.Subaru 2002 2.0 turbo aut. 62.000km przebiegu bez gazu.Przy spokojne jeżdzie bez wariacji przyśpieszam,auto normalnie zmienia biegi i po osiągnięciu 2000-2500 obrotów następuje wahnięcie obrotów o 500+/- w dół.Wahnięcie jest minimalne ale odczówalne i widoczne na obrotomieżu i powtarzaące się,po ujęciu gazu ustają te obiawy.Komputery w zakładach nie pokazują żadnych usterek,ale ,,te zakłady i te ich komputery''.Czy ktoś z Was może mi pomóc.
Na wszystkich biegach się tak dzieje?
http://subarulpg.pl
tel. +48 692 325 541
tel. +48 692 325 541
- rrosiak
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa, Kutno
- Auto: Duża Dacia :)
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 200 razy
Re: OBROTY
gsxrlukasz, ja mam taki objaw w H6, ale przy ok. 4-4,5 tys. i tylko na III i IV. Opisywałem kiedyś ten problem na kropce, oczywiście nie było reakcji ze strony działu technicznego, ale sprawe pomógł mi wyjaśnić inny forumowicz 
Okazało się, że podczas gwałtownego przyspieszania, w tym zakresie obrotów sprzęgło mocniej dociska i niwelowany jest poślizg, co w efekcie daje chwilowy spadek prędkości obrotowej silnika.
Odczuwalne wrażenia mogą być niepokojące, ale wystarczy spojrzeć w tej samej chwili na prędkościomierz i okazuje, się że samochód cały czas się rozpędza. Może u Ciebie jest to samo

Okazało się, że podczas gwałtownego przyspieszania, w tym zakresie obrotów sprzęgło mocniej dociska i niwelowany jest poślizg, co w efekcie daje chwilowy spadek prędkości obrotowej silnika.
Odczuwalne wrażenia mogą być niepokojące, ale wystarczy spojrzeć w tej samej chwili na prędkościomierz i okazuje, się że samochód cały czas się rozpędza. Może u Ciebie jest to samo

"Pan Macierewicz bardzo często mówi co wie, ale rzadko wie co mówi." - L.Miller - 
Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.

Z dwojga złego wolę, gdy krajem rządzą złodzieje zamiast kretynów.
