Impreza, czyli powracająca miłośc z przed lat.

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Kamper
0 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Impreza, czyli powracająca miłośc z przed lat.

Post 5 wrz 2012, o 12:11

Witam!

Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego "dupowozu". Jednak jak się okazuje sprawa nie jest taka łatwa, a ja nie jestem osoba , ktora bierze wszystko z brzegu. Od zawsze dokładnie analizuje kazdą dostepna opcje, wybierając tą najbardziej korzystną. Jak wiadomo aukcjie/internetowe pełne są demagogii sprzedawcy, probujac nasz przekonac, iż to ich produkt jest najlepszy. Jestem młodym kierowca, bo niespełna 20-sto letnim, jednak wiem, że mam głowę na karku, uprzedzając tym samym od zbednych uwag, że "owy motor bedzie dla mnie za mocny.". Przechopdząc dalej przedstawie moje typy i problem jaki mnie nurtuje w sprawie Imprezy. Zastanawiam się nad Hyundaiem Tiburonem III, Mitsubishi Eclipse 3G, gdyż są to auta stosunkowo młodo wyglądające, sprawiające wrażenia sportowych coupe. Takie auto można nabyć spokojnie do 15tyś PeElEnów. Kolejnym samochodem jest nie co wieksza limuzyna, także z japonskiej stajni mitsu - jest nim Galant. Auto jest już nie co tańsze od poprzedników, a jednostka napędowa jaka mnie interesuje to 2.5 V6, które - jeśli polegając na opinii internautów spokojnie sobie radzi z masą samochodu, czyniąc go tym samym stosunkowo dynamicznym samochodem. Ostatnie czasy przekonalem sie do LPG... Tak, tak chetnie pojeżdżę zapalniczką. Oczywiscie mowa tu o porządnie zrobionym LPG, a nie spapranym gównie "u Henia za rogiem, za 3 pwa.". Teraz przechodząc do "rodzynek" ;-) Impreza. Tak, pamiętam, że zakochałem się w niej, jeszczy gdy kończyłem szkołę podstawową i gralem w Gran Turismo na PSX :lol: dosłownie. Pamiętam ten niebieski design, złote felgi, 4x4. Coś pięknego. Dożyłem momentu, kiedy to s