Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego "dupowozu". Jednak jak się okazuje sprawa nie jest taka łatwa, a ja nie jestem osoba , ktora bierze wszystko z brzegu. Od zawsze dokładnie analizuje kazdą dostepna opcje, wybierając tą najbardziej korzystną. Jak wiadomo aukcjie/internetowe pełne są demagogii sprzedawcy, probujac nasz przekonac, iż to ich produkt jest najlepszy. Jestem młodym kierowca, bo niespełna 20-sto letnim, jednak wiem, że mam głowę na karku, uprzedzając tym samym od zbednych uwag, że "owy motor bedzie dla mnie za mocny.". Przechopdząc dalej przedstawie moje typy i problem jaki mnie nurtuje w sprawie Imprezy. Zastanawiam się nad Hyundaiem Tiburonem III, Mitsubishi Eclipse 3G, gdyż są to auta stosunkowo młodo wyglądające, sprawiające wrażenia sportowych coupe. Takie auto można nabyć spokojnie do 15tyś PeElEnów. Kolejnym samochodem jest nie co wieksza limuzyna, także z japonskiej stajni mitsu - jest nim Galant. Auto jest już nie co tańsze od poprzedników, a jednostka napędowa jaka mnie interesuje to 2.5 V6, które - jeśli polegając na opinii internautów spokojnie sobie radzi z masą samochodu, czyniąc go tym samym stosunkowo dynamicznym samochodem. Ostatnie czasy przekonalem sie do LPG... Tak, tak chetnie pojeżdżę zapalniczką. Oczywiscie mowa tu o porządnie zrobionym LPG, a nie spapranym gównie "u Henia za rogiem, za 3 pwa.". Teraz przechodząc do "rodzynek"
 Impreza. Tak, pamiętam, że zakochałem się w niej, jeszczy gdy kończyłem szkołę podstawową i gralem w Gran Turismo na PSX
  Impreza. Tak, pamiętam, że zakochałem się w niej, jeszczy gdy kończyłem szkołę podstawową i gralem w Gran Turismo na PSX   dosłownie. Pamiętam ten niebieski design, złote felgi, 4x4. Coś pięknego. Dożyłem momentu, kiedy to sam mogę sobie kupić taki model z końca lat 90'. Jednak troszkę mnie nie pokoi gama motorów, jakie oferuje Subaru w pierwszej wersji imprezy. Gdyż są to silniki 2.0 o mocy 125km - Co wydaje mi się, że szybko by mi zabrakło, było by po prostu za mało, a pożniej jest ogromny przeskok na moc 218 KM, a jak sądzę mimo, że chce nakarmić moją imprezę LPG, to koszty utrzymania takiego tygrysa 218KM chyba i tak będzie spory. Bo spalania pewnie będą oscylować w granicach 20l/100km... Pytam Was - aktualnych użytkownikow subaru. Jak to wyglada w rzeczywistości? Nie chce żałowac wyboru samochodu, oczywiścię biore pod uwagę masę wydatków, gdyż są to samochody używane. Mój dylemat, czy mając te max 15k PLN warto kupić turbo? Jak to się ma w praktyce? Ktoś to praktykuje na LPG? Na aukcjach internetowych za 10-15k można zobaczyć już dużą liczbe tych imprez, napędzanych hordą 218 koni
  dosłownie. Pamiętam ten niebieski design, złote felgi, 4x4. Coś pięknego. Dożyłem momentu, kiedy to sam mogę sobie kupić taki model z końca lat 90'. Jednak troszkę mnie nie pokoi gama motorów, jakie oferuje Subaru w pierwszej wersji imprezy. Gdyż są to silniki 2.0 o mocy 125km - Co wydaje mi się, że szybko by mi zabrakło, było by po prostu za mało, a pożniej jest ogromny przeskok na moc 218 KM, a jak sądzę mimo, że chce nakarmić moją imprezę LPG, to koszty utrzymania takiego tygrysa 218KM chyba i tak będzie spory. Bo spalania pewnie będą oscylować w granicach 20l/100km... Pytam Was - aktualnych użytkownikow subaru. Jak to wyglada w rzeczywistości? Nie chce żałowac wyboru samochodu, oczywiścię biore pod uwagę masę wydatków, gdyż są to samochody używane. Mój dylemat, czy mając te max 15k PLN warto kupić turbo? Jak to się ma w praktyce? Ktoś to praktykuje na LPG? Na aukcjach internetowych za 10-15k można zobaczyć już dużą liczbe tych imprez, napędzanych hordą 218 koni   . Co polecacie? Proszę, aby oceny, opinie etc. były subiektywne. Gdyż zależy mi głownie na takich opiniach, obiekcję, można zostawić jako podsumowanie własnej wypowiedzi.
 . Co polecacie? Proszę, aby oceny, opinie etc. były subiektywne. Gdyż zależy mi głownie na takich opiniach, obiekcję, można zostawić jako podsumowanie własnej wypowiedzi. Pozdrawiam.


 
 



 
 
 Jest śnieg, jest subaru, jest zabawa
 Jest śnieg, jest subaru, jest zabawa