Forum Subaru

Przejdź do zawartości

[S] Hamulce D2 8-tłoczkowe 330mm

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!

Post 10 paź 2016, o 16:48

Sprzedam w dobre ręce ;-) używane D2.
Tarcze nacinane 330 do przetoczenia, albo mocniejszego przyhamowania.
Zaciski z klockami 3x po 6mm, 1x 4mm. Niestety nie potrafię powiedzieć co to jest za klocek - OEM sprzedawany z D2 kilka lat temu.
Do tego mogę dorzucić klocki DS2500, z kupą mięsa, ale zeszklone, dlatego zdjęte i zmienione na te OEMowe. Nie wiem, czy ktoś z nich zrobi jakiś użytek.
Wchodzą pod seryjną felgę 17'' z WRX '06
Odbiór osobisty w Warszawie lub kurier (będzie drogo, bo ciężkie).
Cena: 3500zł

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
barbie
Moderator
 
Auto: Subarbie Impreza WRX & Legaź
Skąd: Warsiawa / Bielawa (dsl) / Podlasie
  

Post 10 paź 2016, o 17:15

Powiedz mężu, że jak się chwali taką wypasioną suwmiarką to mógłby ją włączyć :giggle: :mrgreen:
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Chloru
6 gwiazdek
 
Auto: XU10J4RS
Skąd: DC
  


Post 10 paź 2016, o 17:43

barbie napisał(a):To ja robiłam te zdjęcia, w suwmiarku bateria padła :-p


Nie ważne kto robił zdjęcia tylko do kogo należy suwmiarka! :mrgreen:

barbie napisał(a):ale jak się przyjrzysz to widać milimetry na tym metalowym wihajstrze 8-)


Mam watpliwości co to jest wihajster ;-)

Kod: Zaznacz cały
Głównym elementem suwmiarki jest prowadnica zakończona szczęką stałą. porusza się po niej suwak składający się ze szczęki przesuwnej i noniusza (skala do odczytu wartości ułamkowych) . często posiada on języczek zacisku (pod spodem) albo śrubę blokady (na górze).
górne szczęki służą do pomiaru wymiarów wewnętrznych, a wysuwający się z niej "patyk" to  wysuwka głębokościomierza


:whistle:
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Chloru
6 gwiazdek
 
Auto: XU10J4RS
Skąd: DC
  

Post 10 paź 2016, o 17:50

Chloru napisał(a):
Mam watpliwości co to jest wihajster ;-)

Kod: Zaznacz cały
Głównym elementem suwmiarki jest prowadnica zakończona szczęką stałą. porusza się po niej suwak składający się ze szczęki przesuwnej i noniusza (skala do odczytu wartości ułamkowych) . często posiada on języczek zacisku (pod spodem) albo śrubę blokady (na górze).
górne szczęki służą do pomiaru wymiarów wewnętrznych, a wysuwający się z niej "patyk" to  wysuwka głębokościomierza


:whistle:


przyjrz się, to nie będziesz miał wątpliwości :evilgrin:
barbie
Moderator
 
Auto: Subarbie Impreza WRX & Legaź
Skąd: Warsiawa / Bielawa (dsl) / Podlasie
  

Post 5 lis 2016, o 08:49

Są jakieś aktualne zdjęcia ?? I jaki rozstaw ? 5x. ..?

Z tapatoka
badylSTI
1 gwiazdka
 
  


Post 6 lis 2016, o 10:17

barbie napisał(a):
badylSTI napisał(a):Są jakieś aktualne zdjęcia ?? I jaki rozstaw ? 5x. ..?

Rozstaw 5x100 8-)


Szkoda :/

Z tapatoka
badylSTI
1 gwiazdka
 
  



Post 21 gru 2016, o 12:55

czy one wchodza pod standardowa felge z WRX czy tylko STI?

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK
mcc
4 gwiazdki
 
Auto: WRX seria+
Skąd: Mrowiska
  

Post 21 gru 2016, o 13:04

Na samej górze w opisie jest napisane ze wchodzą pod felgę z wrx-a
DAYCO
4 gwiazdki
 
Auto: WRX BLOB
Skąd: NOWY SĄCZ
  

Post 21 gru 2016, o 14:08

no tak - czytac ze zrozumieniem...

Czy da sie jakies zamienniki tarcz i klockow do tego znalezc czy tylko ori d2? Jak to hamuje vs STI?

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK
mcc
4 gwiazdki
 
Auto: WRX seria+
Skąd: Mrowiska
  

Post 21 gru 2016, o 14:26

mcc napisał(a):no tak - czytac ze zrozumieniem...

Czy da sie jakies zamienniki tarcz i klockow do tego znalezc czy tylko ori d2? Jak to hamuje vs STI?

Klocki na pewno są różne, nie tylko oryginalne. Miałam DS2500, teraz są OEM, można na pewno znaleźć inne.
Z tarczami nie wiem, ja przez 8 lat miałam 2 komplety oba oryginalne. Nie są zbyt powszechnie dostępne, ale są. Jak się pierwsze skończyły, to kupowałam tu: http://www.tomson.com.pl/ i nadal je mają.

Jak hamuje vs STI nie powiem, bo to różne samochody, a nie jeździłam na zestawie STI w WRX. Na pewno jest to kawał silnego hamulca - jeśli się takiego potrzebuje i dużo używa. On wymaga odpoowiedniej temperatury pracy, a dla mnie na warunki drogowe były bez sensu. No ale ja jeżdżę głównie do sklepu i raczej mało agresywnie - szczególnie w stosunku do układu hamulcowego ;-)

PS pod seryjną 17" z WRX bug eye też wchodziły, przez jakiś czas takie miałam.
barbie
Moderator
 
Auto: Subarbie Impreza WRX & Legaź
Skąd: Warsiawa / Bielawa (dsl) / Podlasie
  

Post 21 gru 2016, o 17:19

dzieki. pomysle i policze.

Zdecydowanie nie jestem zadowolony z tego co w WRX siedzi (chociaz i klocki i tarcze sa odpowiednie i juz chyba niewiele sie przy tej srednicy ugra) i widze/zmierzylem, ze w zwyklym dupowozie ze znacznie wiekszymi tarczami zatrzymuje ciezszy samochod znacznie szybciej...

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK
mcc
4 gwiazdki
 
Auto: WRX seria+
Skąd: Mrowiska
  

Post 21 gru 2016, o 17:24

mcc, ten zestaw co ma Marta z klockami DS2500 hamuje bardzo dobrze. Myślę, że lepiej jak seryjny STI jakby go pomęczyć - ale nigdy też nie porównywałem jakoś specjalnie, zwłaszcza w warunkach bojowych. Tylko subiektywne odczucia.
Zaletą jest również to, że nie trzeba pół WRXa przerabiać.
A poza tym przepraszam. Nie wiem czy mogę z racji pełnionej funkcji.
Alan, Alan, Alan!
Administrator
 
Auto: WiśniaNieWiśnia
  

Post 21 gru 2016, o 18:04

dzieki ! Musze zobaczyc jak z cena eksploatacji - bo niektore zestawy do subaraka mialy odjechana cene tarcz i klockow... taniej pol samochodu przerobic na STI. Klocki wlasnie sie koncza (ok 2 lat przezyly) wiec jest powod :lol:

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK
mcc
4 gwiazdki
 
Auto: WRX seria+
Skąd: Mrowiska
  

Post 21 gru 2016, o 19:22

mcc, no to tak jak pisałam, zerknij na ceny u Tomsona. Tu masz tarcze do tego zestawu: http://www.tomson.com.pl/product-pol-48 ... 30-mm.html
A klocki kupisz w każdym kiosku ;-)
Z tego, co widzę AP Racing czy inne Brembo są droższe, a i do WRXa nie wejdą pod felgę.
Moje tarcze po przetoczeniu lub porządnym przyhamowaniu starczą na długo, są całe i zdrowe, więc na pewno przez jakiś czas nie będziesz szukać. Ale jak już zaczniesz szukać, to znalezienie tych tarcz niestety nie jest łatwe. Jak szukałam kilka lat temu, to był tylko Tomson, albo sprowadzanie z UK. Bo mimo, że K2 jest nastepcą D2 i powszechnie sądzi się, że to to samo, to tak nie jest i tarcze z K2 nie pasują.
barbie
Moderator
 
Auto: Subarbie Impreza WRX & Legaź
Skąd: Warsiawa / Bielawa (dsl) / Podlasie
  

Post 22 gru 2016, o 14:54

barbie napisał(a):Moje tarcze po przetoczeniu lub porządnym przyhamowaniu starczą na długo, są całe i zdrowe, więc na pewno przez jakiś czas nie będziesz szukać.


Nigdy nie praktykowalem przetaczania tarcz - to chyba zmniejsza ich pojemnosc cieplna? Dlaczego tarcze wymagaja przetoczenia?

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK
mcc
4 gwiazdki
 
Auto: WRX seria+
Skąd: Mrowiska
  

Post 22 gru 2016, o 15:31

mcc napisał(a):
barbie napisał(a):Moje tarcze po przetoczeniu lub porządnym przyhamowaniu starczą na długo, są całe i zdrowe, więc na pewno przez jakiś czas nie będziesz szukać.


Nigdy nie praktykowalem przetaczania tarcz - to chyba zmniejsza ich pojemnosc cieplna? Dlaczego tarcze wymagaja przetoczenia?

Pzw,
MCC

Dlatego że skorodowały. Ich stan widać na zdjęciach.
Ja po prostu nie używałam tych hamulców, bo nie jeżdżę po torach, a na ulicach zazwyczaj hamuję silnikiem i tylko dohamowuję heblami, więc hamulce seryjne w pełni mi wystarczają. Założyłam te D2 zaraz po zakupie auta pod wpływem powszechnych forumowych teorii, że seria WRX nie hamuje, oraz "kiedyś się nie zatrzymasz". Finał był taki, że ponieważ nie jeżdżę zbyt agresywnie po ulicach, to tarcza po prostu się nie ścierała i po kilku latach poprzednie tarcze skorodowały tak mocno, że musiałam je wymienić (mimo że nie były zużyte).
Te które teraz sprzedaję założyłam w 2013r, pojeździłam do wiosny 2016, kiedy Dżanek (http://www.korneckiauto.pl/) powiedział mi, że powoli zmierzamy w tym samym kierunku i jak będę tak jeździć dalej ;-) to będzie znowu to samo. Zalecił mi wymianę, dopóki te się nie zniszczyły, bo szkoda sprzętu. Im wystarczy przetoczenie albo grube hamowanie, żeby troszkę im powierzchnię zeszlifować :-) Ten klocek który sprzedaję w pakiecie jest bardzo twardy, więc pewnie sobie z tym poradzi.
Ja i Alan, Alan, Alan! po prostu mamy taki styl jazdy, że nie potrzebujemy takiego hebla i stąd decyzja o downgrade do serii - z której jestem bardzo zadowolona po ok. pół roku użytkowania.
Dla jasności - te są w dobrym stanie do jeżdżenia, nie przerdzewiały tak jak poprzednie. Zmiana nastąpiła zanim się zniszczyły.
Historia poprzednich była bardzo skomplikowana, ale nie chcę prać brudów serwisowych publicznie, bo i tak tego serwisu już nie ma. Mogę na PW opowiedzieć Ci co się wtedy stało i podrzucić zdjęcie. Tutaj jesteśmy o kilka lat wcześniej jeśli chodzi o korozję.
barbie
Moderator
 
Auto: Subarbie Impreza WRX & Legaź
Skąd: Warsiawa / Bielawa (dsl) / Podlasie
  

Post 22 gru 2016, o 20:58

dzieki. Pomysle przez swieta. Pomysl o cenie przy karpiu :)

Pzw,
MCC
no pain, no gain

http://www.pundit.pl - INTELIGENTNY BUDYNEK
mcc
4 gwiazdki
 
Auto: WRX seria+
Skąd: Mrowiska
  


Post 22 gru 2016, o 21:12

barbie napisał(a):mcc, no to tak jak pisałam, zerknij na ceny u Tomsona. Tu masz tarcze do tego zestawu: http://www.tomson.com.pl/product-pol-48 ... 30-mm.html
A klocki kupisz w każdym kiosku ;-)
Z tego, co widzę AP Racing czy inne Brembo są droższe, a i do WRXa nie wejdą pod felgę.
Moje tarcze po przetoczeniu lub porządnym przyhamowaniu starczą na długo, są całe i zdrowe, więc na pewno przez jakiś czas nie będziesz szukać. Ale jak już zaczniesz szukać, to znalezienie tych tarcz niestety nie jest łatwe. Jak szukałam kilka lat temu, to był tylko Tomson, albo sprowadzanie z UK. Bo mimo, że K2 jest nastepcą D2 i powszechnie sądzi się, że to to samo, to tak nie jest i tarcze z K2 nie pasują.

K2 czy K-Sport? ;)
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
siewcu
5 gwiazdek
 
Skąd: Wroclaw
  

Post 23 gru 2016, o 10:01

siewcu napisał(a):
barbie napisał(a):mcc, no to tak jak pisałam, zerknij na ceny u Tomsona. Tu masz tarcze do tego zestawu: http://www.tomson.com.pl/product-pol-48 ... 30-mm.html
A klocki kupisz w każdym kiosku ;-)
Z tego, co widzę AP Racing czy inne Brembo są droższe, a i do WRXa nie wejdą pod felgę.
Moje tarcze po przetoczeniu lub porządnym przyhamowaniu starczą na długo, są całe i zdrowe, więc na pewno przez jakiś czas nie będziesz szukać. Ale jak już zaczniesz szukać, to znalezienie tych tarcz niestety nie jest łatwe. Jak szukałam kilka lat temu, to był tylko Tomson, albo sprowadzanie z UK. Bo mimo, że K2 jest nastepcą D2 i powszechnie sądzi się, że to to samo, to tak nie jest i tarcze z K2 nie pasują.

K2 czy K-Sport? ;)

K Sport oczywiście :-) K2 to se można wypolerować auto :D
Problem jest z mocowaniem tarcz, mają kapkę przesunięte otwory w stosunku do D2 i nie da się tego ze sobą połączyć :-)
Pozostałe elementy są takie same - z tego co wiem.
barbie
Moderator
 
Auto: Subarbie Impreza WRX & Legaź
Skąd: Warsiawa / Bielawa (dsl) / Podlasie
  


Następna strona

Powrót do Ogłoszenia: Części i inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości