Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne

Pojeżdżawki, spoty, spotkania, libacje.
wojtas.
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: nie wiem
Auto: Impreza R 06,turbo dziadek
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 17 sie 2014, o 18:51

cześć Ziarno !! ;-)



eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 17 sie 2014, o 21:53

siema Ziarno, to chyba cytat ze mnie :lol: Właśnie przez takie pomyłki my zawsze sami mierzymy stoperem czas, bo też się zdarzyło, że dodali 11s.. I dlatego też zawsze jest kręcony onboard, żebym mieć dowód, jakby co..

Co do tego startu, to znaleźliście przyczynę braku mocy?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

matiwrc5
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Auto: subaru impreza
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 17 sie 2014, o 22:45

Hej Ziarno powiem Ci że napewno ten czas to jakaś pomyłka z mastersa jak mi i Boosti-emu wpisano 1min 95 sek :wall: i tak dobrze ze były jakieś fotocele, bo teraz na Bielawie pomiar to taki troche na oko wg mnie (czyt. próba pierwsza kto widział ten wie )
Nauczka na przyszłość to kamerka i tyle :-/

Ziarno
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Złotoryja
Auto: Subaru Impreza JDM babcia
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 17 sie 2014, o 23:14

Siema Wojtas


Od tamtej pory używam kamerki wrazie czego można cokolwiek udowodnić.
A co do mocy nie robiłem nic samo się naprawiło :-) i wymieniłem sprzegło na spieka
ale coś jeszcze jest nie tak prawdopodobnie pompa lub wysprzęglik lecą w kulki.
I chcę pare koni dodać ale jeszcze nie mam planu jak to zrobić, najpierw babcię z hamuję.
mam jeszcze małe problemy z zawieszeniem, trochę skoczek ;-) widać to na filmiku
czas na zmianę na coś nowego.

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 17 sie 2014, o 23:26

faktycznie, na Lotniczej skakanie widać wyraźnie... jakie tam amory siedzą?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

Ziarno
Awatar użytkownika
1 gwiazdka
Lokalizacja: Złotoryja
Auto: Subaru Impreza JDM babcia
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 17 sie 2014, o 23:41

Podstawowe KW ,ale to już ich koniec.
może coś doradzicie co kupić :-)

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 00:45

my jesteśmy zwolennikami uniwersalnych, nieprzekombinowanych rozwiązań w dobrej cenie, a takim do GC8 jest AGX :thumb:
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

Krysztal
4 gwiazdki
Lokalizacja: Świdnica
Auto: rajdowe i cywilne
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 18 sie 2014, o 09:32

Tak poza tematem, ktoś posiada doświadczenie w owijaniu bandażem kolektorów rurowych i podpowie na co zwrócić uwagę, żeby nie było bubla.
Obrazek

ECU Master DET3 - montaż, strojenie'

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 10:08

Kup tasmę bazaltową. Ew. Wcześniej pryśnij kolektor lakierem VHT zaroodpornym do 1100st C, trytki stalowe. Bazaltowej nie trzeba lakierowac jak również moczyć w celu lepszego układania.

Parę stron wcześniej wrzucałem fotke kolektora. Poszlo równo 10m, czyli sporo tego idzie. Owijaj grubo, nawet na 2/3 zakładki.
Nie zapomnij o rękawiczkach, bo efekt jak po kaktusie :giggle:


Ziarno, heloł!
Zawias najlepiej z regulacją. W ciemno brałbym HSD do Subaru. AGX to stan umysłu osób, które dały się na niego namówić :lol:
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, o 10:23 przez cyqan, łącznie zmieniany 4 razy.

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 10:08

Ziarno pisze: Podstawowe KW ,ale to już ich koniec.
może coś doradzicie co kupić

Heloł :thumb:
Teraz już istniejesz ;-)

Na te nasze dziury to tylko seria lub AGX.
Ważne, żeby było nowe.

Osobiście mam AGX i jest bardzo dobry stosunek cena/jakość.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 10:45

Krysztal pisze: ktoś posiada doświadczenie w owijaniu bandażem kolektorów rurowych
booSTi ma doświadczenie.. ostatnie wlta skończyło się używaniem gaśnic, więc nie pakuj się w ten temat.. Jak booSTi pytał się potem u różnych rajdowych mechaników, to każdy odradzał bandaże, a polecał stalowe osłony. Można jeszcze kolektor pokryć ceramiką, ale nie wiem, czy, gdzie i za ile ktoś to w PL robi..
cyqan pisze: AGX to stan umysłu osób, które dały się na niego namówić
np. Marasa, który przejechał na nim jako 0 wszystkie trasy RSMP w zeszłym sezonie ;-)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 10:57

cyqan pisze: Zawias najlepiej z regulacją.

Po to żeby zamiast jeździć to regulować :lol:
cyqan pisze: W ciemno brałbym HSD do Subaru.

Najpierw kup Subaru, potem kup HSD, przejedź się zimą po oesach, zrób jakiegoś kajtka i potem feruj wyroki :thumb:
cyqan pisze: AGX to stan umysłu osób, które dały się na niego namówić

Nikt mnie nie namawiał, Ty odradzałeś i dobrze, że Ciebie nie posłuchałem :-p :-p :-p
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, o 12:07 przez ryjeks, łącznie zmieniany 1 raz.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 11:48

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

Krysztal
4 gwiazdki
Lokalizacja: Świdnica
Auto: rajdowe i cywilne
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 18 sie 2014, o 11:49

eMTi niestety osłony w przypadku CC odpadaja z racji braku miejsca a jest to bardzo długie 4-1... niestety jakaś izolacja musi być aby nie zrobić mega piekarnika pod maską.

Cyqan u mnie to z 20 m lekko pójdzie bo ten kolektor jest mega długi.
Obrazek

ECU Master DET3 - montaż, strojenie'

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 13:43

ryjeks pisze: Najpierw kup Subaru, potem kup HSD, przejedź się zimą po oesach, zrób jakiegoś kajtka i potem feruj wyroki :thumb:
W poznaniu lata gc8 na tym zawiasie. Mozna sobie poogladac na jutjubie. Ja mialem w gc8 teoretycznie gorszego BC Racinga i na zadnego kanapczaka bym tego nie zamienil.
T Sliwa niech sie ew wypowie, bo AGX wyrzucał jakis czas temu.

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 13:50

no i mówił, że AGX super uniwersalny, BC tylko torowy i na obecnym BC na żadne szutry czy KJSy by nie pojechał. AGXa chwalił za wszechstronność, BC za możliwość poustawiania
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

ryjeks
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 14:09

cyqan pisze: W poznaniu lata gc8 na tym zawiasie. Mozna sobie poogladac na jutjubie. Ja mialem w gc8 teoretycznie gorszego BC Racinga i na zadnego kanapczaka bym tego nie zamienil.
T Sliwa niech sie ew wypowie, bo AGX wyrzucał jakis czas temu.

Rozróżnijmy jazdę tyko po torach od pakietu jazda po dziurach wokoło domu, po KJSach i po torach :idea:
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 14:32

i rozróżnijmy też tory... bo nawierzchniowo przykładowo rakietowej do Poznania daleko :whistle:
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 14:48

Ja cenilem BC wlasnie za wszechstronnosc. A troche na nim testow odbyłem, głownie zimą po dziurach. Zadnych torow. Budowa HSD jest "nowoczesniejsza" i cena pasztet. Dlatego o nim wspominam. Wasz cyrk :->

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 14:56

tylko ponoć jest jeszcze sztywniejszy od SS, a cenę ma 2x wyższą od AGXa ;-)
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

siewcu
5 gwiazdek
Lokalizacja: Wroclaw
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Post 18 sie 2014, o 15:00

jeśli pisząc SS masz na myśli teina superstreet, to nie ma co porównywać nawet :) z resztą żeby porównywać musiałbyś mieć w obu takie same sprężyny ustawione w taki sam sposób, za ciężki temat...
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 16:26

eMTi pisze:a cenę ma 2x wyższą od AGXa ;-)
Bez sprezyn i topmountow...

SS odpada na dziury z racji krotkiego skoku. Dodatkowo w najwyzszym setupie nie pracuje to wzorowo. W ogole to ss nie ma tak duzych roznic w twardosci, jak chocby BC.

wicher
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Walbrycz
Auto: WRX
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 18 sie 2014, o 16:49

HSD podobno całkiem fajny ale jako zestaw na asfalty bo na szuter już nie to zdanie jego dystrybutora u którego sie zaopatruje. Więc chyba AGX na takie podwórkowe rajdowanie jest optymalny w subaru bo w Evo musi być drożej :-p

Jak to Maras mi powiedział gwint poniżej 10 kpln jest nie do przyjęcia :whistle:

A zaleta AGXa zmienia sie go w trybie formuła 1 :-)

eMTi
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: DW
Auto: zaturbione, wymarzone
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 17:45

coś o tym wiesz :giggle:
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna

TERZO
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Auto: niebieskie
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

Post 18 sie 2014, o 17:47

wicher pisze: A zaleta AGXa zmienia sie go w trybie formuła 1 :-)

Z tego co wiem to inne amory zmienia się w takim samym czasie ;-)
Marcin

-_-

ODPOWIEDZ