
Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
siema Ziarno, to chyba cytat ze mnie
Właśnie przez takie pomyłki my zawsze sami mierzymy stoperem czas, bo też się zdarzyło, że dodali 11s.. I dlatego też zawsze jest kręcony onboard, żebym mieć dowód, jakby co..
Co do tego startu, to znaleźliście przyczynę braku mocy?

Co do tego startu, to znaleźliście przyczynę braku mocy?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Hej Ziarno powiem Ci że napewno ten czas to jakaś pomyłka z mastersa jak mi i Boosti-emu wpisano 1min 95 sek
i tak dobrze ze były jakieś fotocele, bo teraz na Bielawie pomiar to taki troche na oko wg mnie (czyt. próba pierwsza kto widział ten wie )
Nauczka na przyszłość to kamerka i tyle

Nauczka na przyszłość to kamerka i tyle

- Ziarno
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Złotoryja
- Auto: Subaru Impreza JDM babcia
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Siema Wojtas
Od tamtej pory używam kamerki wrazie czego można cokolwiek udowodnić.
A co do mocy nie robiłem nic samo się naprawiło
i wymieniłem sprzegło na spieka
ale coś jeszcze jest nie tak prawdopodobnie pompa lub wysprzęglik lecą w kulki.
I chcę pare koni dodać ale jeszcze nie mam planu jak to zrobić, najpierw babcię z hamuję.
mam jeszcze małe problemy z zawieszeniem, trochę skoczek
widać to na filmiku
czas na zmianę na coś nowego.
Od tamtej pory używam kamerki wrazie czego można cokolwiek udowodnić.
A co do mocy nie robiłem nic samo się naprawiło

ale coś jeszcze jest nie tak prawdopodobnie pompa lub wysprzęglik lecą w kulki.
I chcę pare koni dodać ale jeszcze nie mam planu jak to zrobić, najpierw babcię z hamuję.
mam jeszcze małe problemy z zawieszeniem, trochę skoczek

czas na zmianę na coś nowego.
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
faktycznie, na Lotniczej skakanie widać wyraźnie... jakie tam amory siedzą?
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- Ziarno
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: Złotoryja
- Auto: Subaru Impreza JDM babcia
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Podstawowe KW ,ale to już ich koniec.
może coś doradzicie co kupić
może coś doradzicie co kupić

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
my jesteśmy zwolennikami uniwersalnych, nieprzekombinowanych rozwiązań w dobrej cenie, a takim do GC8 jest AGX 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Kup tasmę bazaltową. Ew. Wcześniej pryśnij kolektor lakierem VHT zaroodpornym do 1100st C, trytki stalowe. Bazaltowej nie trzeba lakierowac jak również moczyć w celu lepszego układania.
Parę stron wcześniej wrzucałem fotke kolektora. Poszlo równo 10m, czyli sporo tego idzie. Owijaj grubo, nawet na 2/3 zakładki.
Nie zapomnij o rękawiczkach, bo efekt jak po kaktusie
Ziarno, heloł!
Zawias najlepiej z regulacją. W ciemno brałbym HSD do Subaru. AGX to stan umysłu osób, które dały się na niego namówić
Parę stron wcześniej wrzucałem fotke kolektora. Poszlo równo 10m, czyli sporo tego idzie. Owijaj grubo, nawet na 2/3 zakładki.
Nie zapomnij o rękawiczkach, bo efekt jak po kaktusie

Ziarno, heloł!
Zawias najlepiej z regulacją. W ciemno brałbym HSD do Subaru. AGX to stan umysłu osób, które dały się na niego namówić

Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, o 10:23 przez cyqan, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Ziarno pisze: Podstawowe KW ,ale to już ich koniec.
może coś doradzicie co kupić
Heloł

Teraz już istniejesz

Na te nasze dziury to tylko seria lub AGX.
Ważne, żeby było nowe.
Osobiście mam AGX i jest bardzo dobry stosunek cena/jakość.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
booSTi ma doświadczenie.. ostatnie wlta skończyło się używaniem gaśnic, więc nie pakuj się w ten temat.. Jak booSTi pytał się potem u różnych rajdowych mechaników, to każdy odradzał bandaże, a polecał stalowe osłony. Można jeszcze kolektor pokryć ceramiką, ale nie wiem, czy, gdzie i za ile ktoś to w PL robi..Krysztal pisze: ktoś posiada doświadczenie w owijaniu bandażem kolektorów rurowych
np. Marasa, który przejechał na nim jako 0 wszystkie trasy RSMP w zeszłym sezoniecyqan pisze: AGX to stan umysłu osób, które dały się na niego namówić

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
cyqan pisze: Zawias najlepiej z regulacją.
Po to żeby zamiast jeździć to regulować

cyqan pisze: W ciemno brałbym HSD do Subaru.
Najpierw kup Subaru, potem kup HSD, przejedź się zimą po oesach, zrób jakiegoś kajtka i potem feruj wyroki

cyqan pisze: AGX to stan umysłu osób, które dały się na niego namówić
Nikt mnie nie namawiał, Ty odradzałeś i dobrze, że Ciebie nie posłuchałem



Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, o 12:07 przez ryjeks, łącznie zmieniany 1 raz.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
W poznaniu lata gc8 na tym zawiasie. Mozna sobie poogladac na jutjubie. Ja mialem w gc8 teoretycznie gorszego BC Racinga i na zadnego kanapczaka bym tego nie zamienil.ryjeks pisze: Najpierw kup Subaru, potem kup HSD, przejedź się zimą po oesach, zrób jakiegoś kajtka i potem feruj wyroki![]()
T Sliwa niech sie ew wypowie, bo AGX wyrzucał jakis czas temu.
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
no i mówił, że AGX super uniwersalny, BC tylko torowy i na obecnym BC na żadne szutry czy KJSy by nie pojechał. AGXa chwalił za wszechstronność, BC za możliwość poustawiania
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
cyqan pisze: W poznaniu lata gc8 na tym zawiasie. Mozna sobie poogladac na jutjubie. Ja mialem w gc8 teoretycznie gorszego BC Racinga i na zadnego kanapczaka bym tego nie zamienil.
T Sliwa niech sie ew wypowie, bo AGX wyrzucał jakis czas temu.
Rozróżnijmy jazdę tyko po torach od pakietu jazda po dziurach wokoło domu, po KJSach i po torach

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
i rozróżnijmy też tory... bo nawierzchniowo przykładowo rakietowej do Poznania daleko 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Ja cenilem BC wlasnie za wszechstronnosc. A troche na nim testow odbyłem, głownie zimą po dziurach. Zadnych torow. Budowa HSD jest "nowoczesniejsza" i cena pasztet. Dlatego o nim wspominam. Wasz cyrk 

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
tylko ponoć jest jeszcze sztywniejszy od SS, a cenę ma 2x wyższą od AGXa 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
jeśli pisząc SS masz na myśli teina superstreet, to nie ma co porównywać nawet :) z resztą żeby porównywać musiałbyś mieć w obu takie same sprężyny ustawione w taki sam sposób, za ciężki temat...
Biuro pomocy poszkodowanym w wypadkach drogowych RES - http://www.odszkodowania-res.pl
- cyqan
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: z Internetu
- Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
- Polubił: 0
- Polubione posty: 4 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Bez sprezyn i topmountow...eMTi pisze:a cenę ma 2x wyższą od AGXa
SS odpada na dziury z racji krotkiego skoku. Dodatkowo w najwyzszym setupie nie pracuje to wzorowo. W ogole to ss nie ma tak duzych roznic w twardosci, jak chocby BC.
HSD podobno całkiem fajny ale jako zestaw na asfalty bo na szuter już nie to zdanie jego dystrybutora u którego sie zaopatruje. Więc chyba AGX na takie podwórkowe rajdowanie jest optymalny w subaru bo w Evo musi być drożej
Jak to Maras mi powiedział gwint poniżej 10 kpln jest nie do przyjęcia
A zaleta AGXa zmienia sie go w trybie formuła 1

Jak to Maras mi powiedział gwint poniżej 10 kpln jest nie do przyjęcia

A zaleta AGXa zmienia sie go w trybie formuła 1

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
coś o tym wiesz 

"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
wicher pisze: A zaleta AGXa zmienia sie go w trybie formuła 1![]()
Z tego co wiem to inne amory zmienia się w takim samym czasie

Marcin
-_-
-_-