Przeróbka realna?
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
markopollo
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: zabrze
- Auto: Forek XT 06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Przeróbka realna?
Witam szanowne forum.
Panowie czy ma jakiś sens przekładka z anglika co lepsze :) do mojego wolnossaka?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7780098
Czy ktoś się już podejmował tego i jakie trudności z tego wynikają.
Panowie czy ma jakiś sens przekładka z anglika co lepsze :) do mojego wolnossaka?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7780098
Czy ktoś się już podejmował tego i jakie trudności z tego wynikają.
zawias Tein basis street
hample EBC czarno-żółte
hample EBC czarno-żółte
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Przeróbka realna?
'97 i 75 tyś km???



To lepsze niż Monty Python....
Co za banda oszustów........



To lepsze niż Monty Python....

Co za banda oszustów........
- Codders
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Cork, IE
- Auto: MY99 SI WRX STI Type-R ver6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka realna?
Hmm czy ja wiem? Moj Type-R jest 99 i ma 40 tys ... nierealne? udokumentowane .jarmaj pisze:'97 i 75 tyś km???
To lepsze niż Monty Python....
Co za banda oszustów........
-
EterycznyŻołądź
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka realna?
Codders pisze: Hmm czy ja wiem? Moj Type-R jest 99 i ma 40 tys ... nierealne? udokumentowane .
Jak?
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Przeróbka realna?
Nie mówię, że takie perełki się nie trafiają. Ale nie u jakiegoś handlarza (sorry Piter, wiem są wyjątki w tym fachu, ale myślę że się ze mną tu zgodzisz co do większości, niestety).Codders pisze:Hmm czy ja wiem? Moj Type-R jest 99 i ma 40 tys ... nierealne? udokumentowane .
Mam kolegę który prowadzi myjnię samochodową, a z niej korzystają tacy właśnie handlarze-oszuści przygotowując auta do sprzedaży.
I nie ma auta w którym by nie cofali licznika. NIE MA. W starszych z reguły cofają o jakieś 100 - 150 tyś. Bo niestety u nas pan Kowalski wyobraża sobie, że na zachodzie to auta za pół darmo sprzedają. I płacąc te pół darmo dostanie auto jeżdżone 10 tyś/rok, przez emeryta itp itd. A jeszcze handlarz na tym zarabić musi....
Smutne, ale prawdziwe i baaaaardzo powszechne.
-
markopollo
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: zabrze
- Auto: Forek XT 06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka realna?
Panowie mnie chodziło o koncept nie o TEN model przedstawiony przeze mnie.
Czy ktoś z forumowiczów podejmował się takiego wyzwania, przerzutka japończyka na europejską bude?
W trzech diamentach takie cuda robili z Galami i jest to fajnie udokumentowane .
Czy ktoś z forumowiczów podejmował się takiego wyzwania, przerzutka japończyka na europejską bude?
W trzech diamentach takie cuda robili z Galami i jest to fajnie udokumentowane .
zawias Tein basis street
hample EBC czarno-żółte
hample EBC czarno-żółte
Re: Przeróbka realna?
Wyzwanie zadne wielkie to to zdaje sie nie jest - tylko kupa roboty.
Do NA musisz chyba przelozyc praktycznie wszystko procz tapicerki?
Do NA musisz chyba przelozyc praktycznie wszystko procz tapicerki?
Jacek "AMI" Rudowski
Re: Przeróbka realna?
Ależ oczywiściejarmaj pisze: Ale nie u jakiegoś handlarza (sorry Piter, wiem są wyjątki w tym fachu, ale myślę że się ze mną tu zgodzisz co do większości, niestety).

Ja zawsze mówię , chciałbyś kupic auto z przekręconym licznikiem

Wolę spać spokojnie i mieć znajomych po całej polsce oraz kłaniać się ludziom na ulicy z uśmiechem a nie uciekać na druga stronę ulicy

https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: Przeróbka realna?
Piter 35 - niedługo żeby markę utrzymać będziesz musiał kręcić liczniki do przodu 

Re: Przeróbka realna?
Hmmm... Jednakowoż ja bym rozróżnił szybkie limo do jazdy na codzień od niezbyt praktycznej zabawki (i pewnie do tego importa z JP, gdzie posiadanie samochodu jest bardzo drogą fanaberią, a jeździć trochę nie ma gdzie).Codders pisze:Hmm czy ja wiem? Moj Type-R jest 99 i ma 40 tys ... nierealne? udokumentowane .
r.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
-
EterycznyŻołądź
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka realna?
AMI pisze: Wyzwanie zadne wielkie to to zdaje sie nie jest - tylko kupa roboty.
A czy przypadkiem jedna z turbinek nie wadzi o drążek kierownicy, czy coś takiego?
Re: Przeróbka realna?
Eteryczny - a wlasnie - kolejna sprawa... masz racje
Byc moze jakas rzezba mozna to obejsc - ale przynajmiej czesc przypadkow (jesli nie wszystkie), o ktorych gdzies tam mi sie obilo o uszy skonczylo sie chyba zalozeniem pojedynczego turbo...
Byc moze jakas rzezba mozna to obejsc - ale przynajmiej czesc przypadkow (jesli nie wszystkie), o ktorych gdzies tam mi sie obilo o uszy skonczylo sie chyba zalozeniem pojedynczego turbo...
Jacek "AMI" Rudowski
- pablonas
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Szczytno (warm-maz)
- Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka realna?
Nie o drążek tylko serwo z pompą hamulca za bardzo się nie chce zmieścić w miejscu gdzie być powinno w LHD...
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Przeróbka realna?
Ale pamiętam, ze kiedys taki przerobiony na LHD pojawiał się w ogłoszeniach, nawet sporo dyskusji o nim było. Więc może da sie to jakoś rozwiązać?
Mnie natomiast zastanawia, co z wiązką. Auto było tylko RHD. A przerabianie wiązki RHD na LHD to istny horror (leży mi w piwnicy kompletna wiązka STi RHD i mogę ja sobe..., najwyżej kostki mogą mi się kiedyś przydać).
Mnie natomiast zastanawia, co z wiązką. Auto było tylko RHD. A przerabianie wiązki RHD na LHD to istny horror (leży mi w piwnicy kompletna wiązka STi RHD i mogę ja sobe..., najwyżej kostki mogą mi się kiedyś przydać).
- pablonas
- 5 gwiazdek
- Lokalizacja: Szczytno (warm-maz)
- Auto: Zielone z turbinom i srebrne też z turbinom
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka realna?
Tylko czy aby to nadal było biturbo? Ja nie wiem - dlatego pytam.jarmaj pisze: Ale pamiętam, ze kiedys taki przerobiony na LHD pojawiał się w ogłoszeniach, nawet sporo dyskusji o nim było. Więc może da sie to jakoś rozwiązać?
A no właśnie. Z imprezami jest łatwiej bo można pożyczyć wiązkę LHD od np rozbitej imprezy... ale tutaj? Strach się bać... podejrzewam, że taka przeróbka wymaga sporej inwencji twórczejjarmaj pisze: Mnie natomiast zastanawia, co z wiązką. Auto było tylko RHD. A przerabianie wiązki RHD na LHD to istny horror (leży mi w piwnicy kompletna wiązka STi RHD i mogę ja sobe..., najwyżej kostki moga się przydać).




Re: Przeróbka realna?
pablonas pisze: Tylko czy aby to nadal było biturbo? Ja nie wiem - dlatego pytam.
Ja conajmniej o jednym słyszałem, ale była spora rzeźba.
pablonas pisze: A no właśnie. Z imprezami jest łatwiej bo można pożyczyć wiązkę LHD od np rozbitej imprezy... ale tutaj? Strach się bać... podejrzewam, że taka przeróbka wymaga sporej inwencji twórczejtylko niech to się kiedyś popsuje...
prujemy całe auto i szukamy rozlutowanego kabelka?
Nic tylko kupować taką rzeźbę
![]()
Wiązka Imprezy JDM i tak się nie da zamienić na EU więc w sumiejedno i to samo. To nie jest trudne technicznie przerobić jedno na drugie tylko niesamowicie pracochłonne = kosztowne jeżeli to robić w zgodzie z kulturą techniczną. Większość "idealnych" przekładek które widuję to kompletna porażka.
Re: Przeróbka realna?
Ciągle powraca temat tych przerabianych biturbo twin turbo. Pamiętam dwa przypadki:
- pierwszy, słynny dlatego, że przerobiony nieudolnie, gdzie wycięto jedną turbinę żeby się serwo hamulcowe mogło zmieścić z lewej strony;
- drugi, prawdziwe"bi-turbo" twin turbo który został całkiem sprytnie przerobiony, np. pompa hamulcowa z serwem została z prawej, ale była sterowana drugą pompą bez serwa, zamontowaną z lewej; dziwnym zrządzeniem nie zyskał aprobaty ogółu po tym, jak jeden z ówczesnych kropkowców (Az?) po jego oględzinach kiepsko się o nim wyraził ZTCP - nie spodobały się drobne "niedoróbki" - panel sterowania szybami na obu przednich drzwiach, brzęczyk i otwieranie wlewu od strony pasażera itp. Mam jeszcze gdzieś jego zdjęcia.
- pierwszy, słynny dlatego, że przerobiony nieudolnie, gdzie wycięto jedną turbinę żeby się serwo hamulcowe mogło zmieścić z lewej strony;
- drugi, prawdziwe
-
markopollo
- 1 gwiazdka
- Lokalizacja: zabrze
- Auto: Forek XT 06
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka realna?
Bergen pisze:Ciągle powraca temat tych przerabianych biturbo. Pamiętam dwa przypadki:
- pierwszy, słynny dlatego, że przerobiony nieudolnie, gdzie wycięto jedną turbinę żeby się serwo hamulcowe mogło zmieścić z lewej strony;
- drugi, prawdziwe "bi-turbo" który został całkiem sprytnie przerobiony, np. pompa hamulcowa z serwem została z prawej, ale była sterowana drugą pompą bez serwa, zamontowaną z lewej; dziwnym zrządzeniem nie zyskał aprobaty ogółu po tym, jak jeden z ówczesnych kropkowców (Az?) po jego oględzinach kiepsko się o nim wyraził ZTCP - nie spodobały się drobne "niedoróbki" - panel sterowania szybami na obu przednich drzwiach, brzęczyk i otwieranie wlewu od strony pasażera itp. Mam jeszcze gdzieś jego zdjęcia.
Bergen pisze: Czyli przekładka na LHD czy przeróbka RHD?
Prosze o fotki
zawias Tein basis street
hample EBC czarno-żółte
hample EBC czarno-żółte
Re: Przeróbka realna?
markopollo pisze: Czyli przekładka na LHD czy przeróbka RHD?
A to nie to samo?
markopollo pisze: Prosze o fotki![]()
Mam na wsi, dostaniesz w przyszłym tygodniu.
Re: Przeróbka realna?
Ediegt4 umieścił kiedys ogłoszenie w imieniu kolegi z takim autem , legacy kombi '03 lub '04 z 2.0 biturbo ale nie wiem jakie tam były rozwiązania .
Trzeba by go zapytać
Trzeba by go zapytać

https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
-
EterycznyŻołądź
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka realna?
Mi się wydaje, że w tych nowszych jdm legacy gt to jest jedna twin-scroll a nie dwie turbiny.
- eddie_gt4
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: zono-woz FXT MY'16 & daily WRX MY'15 & fun-car Celica GT-Four MY'96
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Przeróbka realna?
Piter 35 pisze:Ediegt4 umieścił kiedys ogłoszenie w imieniu kolegi z takim autem , legacy kombi '03 lub '04 z 2.0 biturbo ale nie wiem jakie tam były rozwiązania .
Trzeba by go zapytać
dokladnie tak jak pisze BartekT, JDM Legacy w nowszej turbie mialy juz tylko jedne turboBartekT pisze:Mi się wydaje, że w tych nowszych jdm legacy gt to jest jedna twin-scroll a nie dwie turbiny.

btw, chyba jednak jest jakis patetnt na przerobienie RHD twin turbo na LHD i zachowanie ukladu twin turbo... gdzies kiedys czytalem o czyms takim
Piter35, a tamto ogloszenie to tutaj jest:

Jezdzic nie umiem, ale bardzo lubie 
