miw_j pisze:AuKredyt i tak już biorę i w którymś momencie muszę powiedzieć STOP w tej cenie Piter35 mógłby mi ściągnąć OBK 3.0R spec.B z przebiegiem poniżej 100.000km
Jak chcesz coś naprawdę taniego, a zarazem mocnego, to rozejrzyj się za Legacy 2.0 Biturbo z lat 90-tych. Ludzie dużo tego teraz ściągają z Japonii do Europy, podobnie jak mocnych Imprez Sti.
Tu masz przykładowy egzemplarz:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bpbeivzfz3qd
Cena: 5.300 EUR
Niemiecki właściciel tego auta pisze, że wg GPS wyciąga 294 km/godz....
Jedyny mankament, że kierownica z prawej strony.
Gregski,
masz rację, że jesli XT to LPG nie jest "fabryczne" Subaru Deutschland. Podobnie jeśli silnik jest 3-litrowy...
I prawdą też jest, że w Polsce też potrafią dobrze założyć instalację LPG.
Przy tym, już od kilku fachowców słyszałem, że silniki Subaru H6 z LPG kapryszą...
więc jeśli pod LPG, to jednak wybrałbym H4...
choćby i starego Legacy biturbo
